Velen alleen in eigen sectie?

Ja maar dames ik denk dat of topic niet vermeden kan worden want het begint met iets dat gerelateerd is aan het topic en die relateerd daaraan en zo verder en voor je het weer ben je 15 pagina’s off topic verder. Maar dat maakt wel dat je elkaar beter leert kennen.

Groetjes,

Michèle

Da’s zeker waar. Moet zeggen dat ik ook vind dat dat het heel gezellig maakt hier, het lekker kletsen en af en toe een beetje off-topic raken. Of mag ik dit niet hardop zeggen?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hahaha hier de 3e moeder die vanmiddag ook dacht dat het om de vriendjes topic ging. We hebben er dus in ieder geval van geleerd

Ik sluit me helemaal bij je aan Mriek. Natuurlijk moet het niet de spuigaten uitlopen, maar soms even off topic vind ik wel altijd erg gezellig!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

ik vind off topic ook wel gezellig
maar dat komt, omdat je anders dadelijk TEveel topics krijgt,
omdat wat er gezegt wordt, mensen daar weer een idee over krijgen of een mening, en die wil je toch delen.
dan gaat het NET iets anders dan waar het over ging, en als je over elk ding een apart topic moet aanmaken, dan wordt het ook een rommeltje
ik ben dus wel voor off topic gaan

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Hoi, ik klik altijd gelijk op de “actieve topics”, vind het altijd leuk om alles te overzien en te kijken wat er nieuw is.

Gr patries
Mama van Luna (26-2-2005) en Mees
(24-4-2009).

Ja, ik werk ook via Actieve Topics. Ideaal! Soms staat er een hele berg actieve topics en soms staat er nagenoeg niks.

Groetekes, Sje

Hoi

Ik kijk ook via actieve topics en moet zeggen dat ik overal wel naar kijk maar het minste reageer op de baby’s (sorry moeders) Ik ging er nu net eens speciaal op letten en ik weet ook een heleboel dingen nu al niet meer over slaapjes, voedingstijden en spenen. (verbannen denk ik hahah)

De rest vind ik wel leuk tot op zekere hoogte. Dat geklets heb ik helemaal niets mee en stoor ik me ook wel aan. Tenminste ik begin dan vaak te lezen en dan wordt er zo afgedwaald dat als ik dan reageer mijn reactie compleet genegeerd wordt. Nou dan ben ik er al klaar mee hoor. Het is geen msn denk ik dan maar de meningen verschillen hier over en dat is maar goed ook hoor. Ieder zijn ding.

Mijn kijk op deze site is echt om raad en steun te vragen en te geven en niet om vriendschappen te onderhouden. Waarschijnlijk maak ik met deze opmerking ook geen vrienden whahah.

Bianca

Slaap- en voedingsschema’s kan ik ook niks meer mee. Dat is zo ver weg, die details ben ik echt kwijt.

Groetekes, Sje

Actieve topics knop… Die had ik dus nog nooit gebruikt! Maar wat een uitvinding zeg, degene die dat heeft bedacht…!

Sinds 3 dagen actieve topics gebruiker, en het geweldig vinden!

Ik denk dat heel veel mensen die knop niet kennen en dat daardoor zo regelmatig dubbele topics tegelijk actief zijn.

Groetekes, Sje