Ik heb vandaag contact gehad met SPRING.
ze zeiden dat EVV (ofzoiets) kindjes voorrang krijgen op kinderen die maar 2 dagdelen komen ivm ontwikkelingsproblemen.
Rico gaat 2 dagdelen (mits er problemen kwamen wat we nog niet zeker weten omdat ik vrijdag pas naar de dokter kan met hem voor te kijken hoe het zit met zijn ontwikkeling qua spraak/drank/mondspieren etc… want dan zou hij 4 dagdelen moeten/mogen komen en zou dan dus voorrang krijgen)
enfin… pas 1 april is er plek voor 2dagdeel kindjes!!!
whaaat dacht ik! ergens wel fijn… kan ik m lekker bij me houden…anderzijds… jee ik had me hier zo op voorbereid dat hij in januari ging. jullie kennen me. loslaten is nooit mijn sterkste kant geweest… en nu had ik het gevoel van: ik ben er klaar voor.
laten ze ons nog 3 maanden wachten!! ga ik me weer helemaal hechten aan het idee dat ik m lekker bij me mag houden en moet ie daarna alsnog (logisch natuurlijk) maar ik baal van het hele gebeuren. terwijl het opzich wel logisch was hoe ze het vertelde maargoed… het verschilt schijnbaar per gemeente hoe ze te werk gaan.
en het gesprek duurde bijna een half uur dus kan niet ALLES perfect vertellen wat ze zei… maar hier kwam het in ieder geval op neer.
hij gaat dan op dinsdag ochtend en vrijdag ochtend.
Over de huisarts wat ik schreef: vandaag teleoon gehad dat ik vrijdag met m moet langskomen. ze willen zijn tongspier “testen” en even in de gaten houden hoe hij zich ontwikkeld daarin.
daarna moet hij meteen door naar de manueel therapeut omdat het nog steeds niets is met m
de week hierna komt het cb nogmaals langs omdat zij misschien nog foefjes wist om zijn mond/tongspieren te trainen maar dan moest ze wel weten of hij een kort of langer tongriempje had zodat ze wist welke oefeningen ze kon toepassen met de drinkbeker.
dus… dit was het weer
Gewijzigd door - MamavanRico op 07 Jan 2011 22:17:54