Vandaag 1e echo

Ja, ik heb je mailtje gehad Inge. Ga hem morgen beantwoorden.

Ik drink nooit prik, dus cola al helemaal niet. Ik hou er helemaal niet van, dus moet er even nadenken of ik die tip nog uit ga proberen

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

En nu hopen dat je de ticker NOOIT MEER weg moet halen meis. Ja, nadat jullie kindje is geboren dan! Straks staat er bij jou ook…nog 8 dagen te gaan…! Deze keer moet het goed gaan!

Groetjes Rainbow, trotse mama

hmm ja dan pak je toch de waterijslollie met cola smaak, weet jou buik veel

Haha dat is en goede Inge, zo kom ik idd toch nog aan de cola

Dank je Rainbow dat hoop ik ook. Ik wilde eerst tot de volgende echo wachten. Maar goed ik zat me net te bedenken dat ik er gewoon vertrouwen in heb, dus dan moet ik er ook op vertrouwen dat deze ticker 40 weken blijft staan Dus vandaar toch maar aangemaakt.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Oooooooooooooohh Sandra ik lees het nu pas…

Wat superrrrrrrrrrrrr dat alles goed is met jullie kindje…!!!
En wat grappig van `t rugzakje! Hahahaha
Oh wat een fantastisch nieuws… Nou hopen dat de ticker inderdaad tot de 40 weken mag blijven staan!!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

tjonge jonge, heb het hele verhaal zitten lezen, wat een verhaaaal!!! werkelijk fantastisch mooi, ik ken je niet maar ben echt zo enorm blij voor je, echt ontroerend. Geniet van je zwangerschap , superbijzonder, dit kind wil er gewoon dolgraag zijn als hij dit alles doorstaat.

x

x Floss

Bedankt Mellanie en Floss.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Dank je bakmama.

Ik probeer er nu idd gewoon van te genieten.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Sandra ik hoop voor jou toch niet dat deze ticker 40 weken blijft staan want dan ben je 47 weken zwanger

We houden het maar op 33 weken lijkt beter toch

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Haha jij bent wel erg scherp Michelle,

Maar dat bedoel ik idd

We waren afgelopen zondag in de dierentuin en ik weet niet meer bij welk dier het was, maar die hadden een dracht van iets van 450 dagen. Toen dacht ik echt ik vind 9 maanden wel lang genoeg.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

gefeliciteerd :smiley:
Inderdaad hopen op goed nieuws voor de vakantie

Liefs Shirley.

Ondanks dat we al hebben ge-sms’t nog even via deze weg Sandra: ik ben superblij voor jullie! Ik vind je ticker gaaf en ik ga er gewoon van uit dat 'ie blijft staan tot jullie tweede spruit is geboren. Deze kleine is een doorzetter! Probeer lekker te genieten nu.

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Bedankt Shirley en Mriek.

Vannacht heb ik ontzettend onrustig geslapen. Heel stom maar ik werd iedere keeer wakker met het idee als het maar niet mis is. Zo raar en vanmorgen werd ik wakker en stond ik weer onder de douche met mijn roze wolk blij te zijn over het wondertje in mijn buik. Pff die miskramen blijven je onbewust toch achtervolgen geloof ik.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Dat zal ook echt nog wel even duren Sandra totdat je echt verder bent als de andere keren en dan nog komt het af en toe terug. Daar zijn we mensen voor denk ik

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Nou, ik kan me helemaal voorstellen dat het je snachts soms bevliegt. Sowieso zijn die eerste 12 weken heel spannend en twijfelt iedereen dan denk ik weleens van zou alles goed gaan. Jij hebt natuurlijk die nare ervaringen meegemaakt en daardoor is die angst al eens waarheid geworden. Dat zorgt er denk ik voor dat je af en toe heel bang bent dat het weer mis gaat. dat is menselijk en daarom hoop ik heel hard me je mee dat de komende weken snel voorbij gaan!

En zolang het roze wolk gevoel er is, lekker van genieten!

liefs

Bedankt Michelle en Liske. Ik denk idd dat die gedachten wel zullen blijven vanwege de miskramen. Ga gewoon proberen er zoveel mogelijk van te genieten en zo min mogelijk in de negatieve gedachten te blijven hangen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

haha idd sandra en heb je ze al gekocht en uitgeprobeerd?
ik hoef je toch niet achter je vodden aan te zitten he? anders ga ik je dadelijk om het uur smsen

Ik kan me herinneren dat ik ook vaak rare/enge dromen had hoor Sandra, ook zonder miskraam. Heb ik weleens verteld dat ik laatst droomde dat ons kindje dood was? En een keer dat ik helemaal niet zwanger was…Bij Eva droomde ik dat ik alleen een hoofdje had gekregen en dat dat in de wagen lag! Op zich is het niet gek om überhaupt vreemde dromen te hebben tijdens een zwangerschap en in jouw onderbewuste spelen dan ook nog emotionele dingen mee. Het is niet fijn om zo te dromen en eng wakker te worden, maar het zal best nog een keer gebeuren. Gewoon ook als teken dat je dingen aan het verwerken bent én omdat je nu weer zwanger bent. Hopelijk kun je straks wel lekker slapen! Droom maar van 25 maart en van kasten vol rompertjes en kleine sokjes!

Rainbow heeft niet goed gelezen: je droomde helemaal niet eng zie ik, je dacht gewoon aan enge dingen. Nou ja, dan blijft mijn boodschap toch nog gewoon staan: het is niet gek dat je zo denkt!

Inge, sorry maar wat bedoel je met heb je ze al gekocht en uitgeprobeerd?

Maakt niet uit hoor Rainbow. Ik had het idd niet over dromen, maar neemt niet weg dat ik ze wel heb. Al sinds ik zwanger ben droom ik de raarste dingen. Laatst had ik gedroomd dat ik bloed moest laten prikken. Toen ik daar kwam lukte het bloed prikken niet en toen zei die vrouw, je hebt een miskraam want al je bloedvaten zitten dicht. Maar ook positieve dromen. Ik had ineens een ontzettende bloeding, dus ik naar de verloskundige voor een echo en toen bleek alles goed te zijn. Tja het zijn toch dromen waar je onbewust mee bezig bent.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker