Vandaag 1e echo

Nou vandaag een hele spannende dag, eindelijk de echo. Ik had verwacht dat deze ochtend de zenuwen door mijn lichaam zouden gieren, maar het valt tot nu toe nog heel erg mee. Iets versnelde hartslag, maar verder ben ik wonder boven wonder nog erg rustig. En dat terwijl ik afgelopen week af en toe wel even een zenuwmomentje heb gehad als ik aan vandaag dacht.

Ik heb vannacht gelukkig ook heerlijk geslapen. Ik viel als een blok in slaap en toen ik de 1e keer wakker werd was mijn 1e gedachte. Ik hoop dat het al heel laat is, maar helaas was het pas 10 over 1. Toen heb ik wel even 20 minuten liggen woelen, maar gelukkig weer in slaap gevallen. Daarna nog 1 keer om kwart over 3 wakker geworden, maar toen viel ik daarna meteen weer in slaap en werd om kwart voor 7 van de wekker wakker.

Ik houd jullie op de hoogte!

Groetjes,
Sandra

Spannend…kan me heel goed voorstellen dat de zenuwen gieren. Succes met wachten. We houden ikkeben in de gaten voor verslag.

Gr

Lilypie Second Birthday tickers

Spannend! Succes.

Liefs

Heel veel succes en ik hoop op een prachtige echo vanmiddag.

Dikke kus ook van Morgan.

Groetjes,

Michèle

Houd ons op de hoogte Sandra en veel succes

x

Veel kijk plezier

Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin

Sandra, weet je dat IK het al heel spannend vind dat JIJ een echo hebt? Kan me dus goed voorstellen dat je soms even zenuwachtig bent! heel veel succes en ik ben erg benieuwd. Hou ons op de hoogte!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Succes en genietse :smiley:

Nou, zeker spannend! Je weet het, we duimen met je mee. Hoop zo op goed nieuws vanmiddag!

liefs

Hier zitten we ook te duimen! Ik hoop dat het super goed nieuws is voor je en dat je daarna gewoon lekker kan genieten van je zwangerschap!

Lief dat jullie allemaal meeduimen.

Bedankt!

Groetjes,
Sandra

Oh meissie wat spannend! Ik zit op je schouder hoor!

Groetekes, Sje

hoe laat heb je de echo? weten we hoe laat we weer van een update kunnen genieten (hoop ik)

heel veel plezier en hopelijk allemaal goed nieuws

Veel succes, meid!! Ik hoop zo dat het goed is. Ik duim mee en als je nog plek hebt op je schouder

Groetjes Natasja

Ik heb al heel de ochtend voor je zitten duimen, en neem nu even een pauze, om je succes te wensen!!

Liefs, Anne

Pff sinds 5 minuten zijn de zenuwen echt flink toegeslagen.

Zo rustig als ik vanmorgen was, zo zenuwachtig ben ik nu. Mijn hart slaat volgens mij wel meer dan 300 keer per minuut. Gelukkig hoeven we nog maar een uurtje te wachten.

Bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes.

Groetjes,
Sandra

Och meissie toch, wat een spanning! Maar ik kan het me ook wel voorstellen hoor gezien je miskraam enzo.

Groetekes, Sje

Weet niet of je het nog meekrijgt mar succes en ik duim.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Idd Sje,

Alles wat er de afgelopen tijd gebeurd is schiet door mijn hoofd. Maar goed gelukkig duurt het wachten nu echt niet lang meer. Ik ga nu afsluiten en over 5 minuutjes stappen we de auto in.

Dank je Michelle!

Ik laat jullie zo snel mogelijk iets weten. Als alles goed is dan heb ik om kwart over 3 de 1e afspraak met de verloskundige. Dus dan duurt het wat langer voordat ik wat laat weten.

Groetjes,
Sandra

Even snel een berichtje, want ik moet zo al weer terug.

We zijn terug en alle was goed. Ik ben nog nooit van mijn leven zo zenuwachtig geweest als toen ik op de echo tafel lag. Ik zag alles weer terug van de laatste echo, die niet goed was. Toen ze naar binnen ging en ze zei dit is je baarmoeder dacht ik echt dat die leeg was. Dat zei ik ook, dus toen zei ze nee joh dat kan ik nu nog niet zien. Vervolgens zag ze het vruchtje zitten en toen zag je het idd heel duidelijk en het hartje klopte. Ben alleen iets minder lang zwanger, maar dat scheelt maar 4 dagen. Ik zou 7 weken en 6 dagen zijn, maar het is 7 weken en 2 a 3 dagen. Maar ze rond het naar beneden af, dus 7 weken en 2 dagen. Jeetje wat ben ik ontzettend opgelucht. De verloskundige moest wel heel erg lachen, want het dooierzakje zat boven op zijn hoofd. Het was net een rugzakje zei ze.

De misselijkheid is ook wel verklaard, want ze zag bij mijn linker eierstok een grote blaas met HCG hormoon. Maar goed dat maakt me allemaal niet uit, als ik maar weet dat alles goed is heb ik er alles voor over. Hoe vervelend het natuurlijk ook is. We weten dat het maar tijdelijk is.

Ik ben nu even thuis, maar na dit bericht moet ik alweer terug naar de praktijk, want zoals ik al zei heb ik om kwart over 3 de afspraak met de verloskundige.

Bedankt allemaal voor het meeduimen, gelukkig is het niet voor niets geweest.

We zijn echt zo blij!

Groetjes,
Sandra