Vandaag 1e echo

Pff… wat ontzettend fijn!!
Ik zag dat je had gepost, en mijn hart sloeg even over… ik dacht: Het is te vroeg… het zal toch niet?!

Maar, meid, gefeliciteerd!!
Heerlijk

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Oh meissie wat een goed bericht! Echt een opluchting zeg dat het er goed uit zag. En dan maakt die paar dagen korter zwanger even niet uit. Belangrijker is dat die kleine mop lekker rondzwemt met een krachtig kloppend hartje!

Groetekes, Sje

Ohhh Gelukkig!!! Ik schrok ook al… Gefeliciteerd!! Wat ben ik blij dat het goed is zeg!!

Groetjes Natasja

Ohhh wat een fijn nieuws! Nou nogmaals gefeliciteerd joh! en nu maar echt genieten dan!

Wat een fijn nieuws. Geniet er lekker van.

Oh wow wat een goed bericht! Fijn dat alles er goed uit ziet! En nogmaals van harte gefeliciteerd!

Groetjes Anouk

Wat een goed nieuws Sandra echt super fijn voor jullie!

Via deze week ook nogmaal gefeliciteerd!!! Waarschijnlijk zat het eitje tijdens de hystroscopie dus echt nog in de eileider

Liefs

Bedankt voor jullie felicitaties. Het eitje zat idd waarschijnlijk nog in de eileider Kikie. De reden dat je met de hysteroscopie niet zwanger mag zijn is, omdat ze anders met de camera het eitje kunnnen beschadigen. Maar de verloskundige zei al dat het na de bevruchting nog even duurde voordat het in de baarmoeder aankomt. Soms gebeurd er zelfs een paar dagen niks en reist het eitje weer verder. Haha het neemt er in ieder geval alle tijd voor volgens haar en is er echt niet met een paar dagen. En als het te zien was geweest had de gynacoloog dat wel verteld. Kortom alles is gelukkig later gebeurd.

Volgende week donderdag de termijnecho. Die krijg ik iets eerder, omdat ik daarna op vakantie ga. Ik had verwacht die echo na mijn vakantie te krijgen. Nee hoor zei ze we doen hem er lekker voor. Belangrijkste is dat de echo na de 8 weken gemaakt wordt. En dat ben ik dan al, dus dat gaat goedkomen.

Hopen dus op goed nieuws zo voor mijn vakantie. Maar ik laat nu al mijn zorgen varen en ga er lekker van genieten.

Groetjes,
Sandra

Bedankt voor jullie felicitaties. Het eitje zat idd waarschijnlijk nog in de eileider Kikie. De reden dat je met de hysteroscopie niet zwanger mag zijn is, omdat ze anders met de camera het eitje kunnnen beschadigen. Maar de verloskundige zei al dat het na de bevruchting nog even duurde voordat het in de baarmoeder aankomt. Soms gebeurd er zelfs een paar dagen niks en reist het eitje weer verder. Haha het neemt er in ieder geval alle tijd voor volgens haar en is er echt niet met een paar dagen. En als het te zien was geweest had de gynacoloog dat wel verteld. Kortom alles is gelukkig later gebeurd.

Volgende week donderdag de termijnecho. Die krijg ik iets eerder, omdat ik daarna op vakantie ga. Ik had verwacht die echo na mijn vakantie te krijgen. Nee hoor zei ze we doen hem er lekker voor. Belangrijkste is dat de echo na de 8 weken gemaakt wordt. En dat ben ik dan al, dus dat gaat goedkomen.

Hopen dus op goed nieuws zo voor mijn vakantie. Maar ik laat nu al mijn zorgen varen en ga er lekker van genieten.

Groetjes,
Sandra

ooooh lieverd wat geweldig! ik lees het nu allemaal pas en ik moest vanochtend aan je denken omdat ik dacht dat je vanochtend moest, maargoed ik ben blij dat het vervroegde duimen toch al gewerkt heeft
Ik ben echt zooo gigantisch blij voor jullie! wat moet dit een belachelijke vorm van opluchting zijn haha! helemaal toppie en nu echt gaan genieten he meis!!
En die misselijkheid is brak… ik weet er alles van (helaas) maar ook dat gaat voorbij enne vaak hielp bij mij waterijsjes eten, je weet wel die ijslollies die je zo ondooit koopt en dan eerst moet invriezen snapje? hihi! toppp!!!

Oh wat fijn sandra dat alles goed is en dat je nu lekker kan gaan genieten. Wel leuk dat je al een echt backpacker hebt. Het is al helemaal klaar voor de vakantie dus

En ook fijn dat je je echt nog krijgt voor je vakantie. Kun je dat mooi meenemen zeg maar.

Groetjes,

Michèle

Wat een heerlijk nieuws en nu proberen indd te gaan genieten. Ik blijf doorduimen tot de volgende echo

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Yes yes Sandra, wat een goed nieuws zeg meid.
wat heerlijk voor jullie, heb me kapot geduimt vanmorgen en vanmiddag, kon nl niet eerder naar ikke ben.
Wat zal er een last van je schouder gevallen zijn, echt TOPPIE!

Gr Patries

Allereerst: geweldig dat de echo goed was! Ik kan me voorstellen dat je zowat van de tafel beefde! Enne…ik moest wel lachen omdat het kindje een ‘rugzakje’ had, het vruchtzakje op zijn hoofdje! Het móet wel een doorzetter zijn, want het heeft toch maar mooi de hysteroscopie omzeild! Zo van: ik moet hier even lekker blijven hangen, anders word ik dadelijk per ongeluk weggehaald met de camera! Slim kind hoor! Geniet ervan meis en fijn dat je al snel een termijnecho krijgt. Daar zul je dan wel minder gespannen voor zijn. En dan…op vakantie! Top, top, top. Echt FIJN!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Hee, super meid!!

WAT een opluchting! Heerlijk dat het erop zit en het allemaal goed was!

Geniet ervan en heel veel plezier op vakantie!

liefs

Bedankt allemaal.

Haha Michelle, hij/zij is idd helemaal klaar voor de vakantie met zijn rugzakje. Terwijl ik lag bij te komen van het feit dat de echo goed was lag de echoscopiste helemaal in een deuk. Als ik de echo terugkijk ziet die er ook heel anders uit dan de echo’s van mijn vorige zwangerschappen.

@Rainbow, het is idd een slim kind geweest dat zei de echoscopiste ook al. Nu dit is overleeft, moet het gewoon de hele zwangerschap goed gaan.

Nu alles goed is heb ik meteen maar een nieuwe ticker aangemaakt, dus ik hoop dat die werkt.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

quote:
ooooh lieverd wat geweldig! ik lees het nu allemaal pas en ik moest vanochtend aan je denken omdat ik dacht dat je vanochtend moest, maargoed ik ben blij dat het vervroegde duimen toch al gewerkt heeft Ik ben echt zooo gigantisch blij voor jullie! wat moet dit een belachelijke vorm van opluchting zijn haha! helemaal toppie en nu echt gaan genieten he meis!! En die misselijkheid is brak.. ik weet er alles van (helaas) maar ook dat gaat voorbij enne vaak hielp bij mij waterijsjes eten, je weet wel die ijslollies die je zo ondooit koopt en dan eerst moet invriezen snapje? hihi! toppp!!!!!!!!!!!!!

Die ijsjes ken ik idd Inge. Haha lang geleden dat ik die gegeten heb, maar ga het zeker proberen. Bedankt voor de tip.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

geen probleem
had je mijn mail nog gehad?

oh en meis, ik krijg net van iemand te horen dat cola ook helpt tegen misselijkheid
wel koude cola,
geen idee waarom maar ze zei dat toen ze misselijkwas als tip van de HUISARTS kreeg om cola te drinken!
ik ga dat de volgende keer dat ik ooit eens zwanger ben toch eens uittesten