Vanaf welke leeftijd in draagzak?

Op de voetbal is het normaal dat de oudere vrouwen met de kinderen van de kinderen rondlopen zeg maar. Er is daar altijd een oma mee of een oudere zus (op voetbal kent ook iedereen iedereen) dus ze dachten dat dat bij morgan ook wel kon NOT…

Groetjes,

Michèle

@ michele…in je gezicht??? had ze wel goed gemikt!

ik hou er ook niet van als vreemden met hun tengels aan mijn kleine kerel komen…
ik kan iemand niet verbaal neermaaien maar ik zeg wel dak dat niet op prijs stel…
je weet nooit waar diegene met z’n handen in heeft zitten wroeten…
en uit de kinderwagen halen moeten ze helemaal niet doen, want dan word ik wel boos!

groetjes!

karin

Oh ja ze had zeker goed gemikt. De boodschap was dan ook erg duidelijk voor mij zeg maar. Enne vandaag heeft iedereen haar gedag gezegd, maar ze halen haar er niet meer uit. Ze geven haar nu een handje en dat vind ik goed want zo leert ze ook wat. Alleen moet ik er nu voor waken dat ze niet meteen iedereens vingers in haar mond stopt

Groetjes,

Michèle

Oh verschrikkelijk Michèle, ik heb dat ook een keer gehad. Onze oudste was 4 maanden toen ze mee was naar een etentje t.g.v. de 40-jarige bruiloft van mijn schoonouders. Kon makkelijk want ze sliep nog goed in de wagen. Maar ze had het wel nodig om even een kwartiertje te jengelen en dan viel ze in slaap.

Dus we hadden haar in de wagen gelegd in een hoekje van het eetzaaltje omdat ze moe was. Kijk 10 minuten later om, zit de schoonmoeder van mijn mans broer met haar op schoot te schudden. Dus ik ga er naar toe en vraag wat er aan de hand is. “Ja, ze lag zo te jengelen, ik denk, ik troost haar even”.

EN BEDANKT!!! Kind helemaal van slag omdat ze uit haar ik-ga-slapen-huiltje gehaald was. Konden we weer opnieuw beginnen met die kleine meid! Oh wat was ik pissig zeg! Ik had haar zo af willen blaffen, maar ja, ik heb maar geprobeerd om het feestje gezellig te houden.

Nooit zomaar zonder overleg met de ouders een kindje uit bed, box of wat dan ook pakken. Wordt niet gewaardeerd!

En weet je wat ik ook zo erg vind? Als ze tussen mijn kind en mij doorlopen. Lopen we bijv. in een winkel of waar dan ook en dan gaat het mensen blijkbaar niet snel genoeg hoe snel mijn kinderen lopen. En dan schieten ze tussen ons door. Nooit tussen ouder en kind door lopen! Een jong kindje snapt dat niet en heeft papa of mama even niet in zicht. Kan volledig in paniek raken.

Heel veel mensen hebben dat niet door maar het is echt bijzonder irritant! (en onbeschoft vind ik).

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 05 Apr 2009 19:13:17

Oh ik weet het Sje. Zo ben ik mijn vader een keer ‘kwijtgeraakt’ ik was wel wat ouder dan jouw meiden, maar ook inderdaad iemand er tussendoor en ik pak de eerste de beste grote hand die dezelfde kleur jas aan had als mijn pa. Dus die man vraagt wat er is. Ik was 8 maar ik heb staan huilen als een kind van 4. Mijn vader stond nog geen meten achter me. Die l*l piste wel bijna in zijn broek van het lachen, maar ja die ziet daar de humor dan wel weer van in.

En ik had laatst de moeder van de vrouw van mijn beste vriend boos omdat ze morgan niet op schoot mocht. Dan kon ik me thee drinken. Nee hoor morgan zit in der wagen te spelen als ik haar daar in zit en gaat niet bij je op schoot. Ze was helemaal pissed toen haar zoon wel haar op schoot kreeg, maar ja dat was na 2 uur flirten met hem en Morgan stak zelf haar handjes uit naar hem van pak mij. Dan weet ik dat zij het ook goed vind. Maar sommige mensen. Echt je mag niet zomaar slaan helaas.

Groetjes,

Michèle

Ieh, dat geklaai van vreemde mensen aan je kind. Blegh! Net of ze publiek bezit zijn zolang ze nog niet kunnen praten en zeggen dat ze er niet op zitten te wachten dat ze op worden gepakt…kom daar bij mij ook niet mee aan. Daar worden we geen vrienden mee, haha.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

alleen kijken heb ik het allerliefste!!!
maar jah…maak dat sommige mensen maar eens duidelijk!

@michele…dusze hadden hun lesje wel geleerd, dat ze morgan netjes een handje gaven…beter!!!

groetjes!!

karin

Eerst is het je buik waar iedereen aan wil zitten en daarna je kind. Echt zo vervelend. Ik zag gister een grietje van ik denk een jaar of 16 met een hele flinke toeter. En ja hoor die oudjes als stroop op der af. Ze moest met dezelfde tram als ik dus ik ze ga maar zitten en ik er meteen naast. Zo lieten ze haar tenminste met rust want ik kijk ze zo ie zo al weg want ik hoef ook geen commentaar over hoe ik me kind op moet voeden. En als zij volwassen genoeg is om te kiezen het kindje te houden is ze in mijn ogen ook volwassen genoeg om het op te voeden (althans dat hoop ik altijd maar)

Groetjes,

Michèle

ik ben een mengeling dan van michele en rainbow,
ik probeer netjes te blijven, maar ga niet te ver want dan krijgen ze echt een sneer te pakken.

en sje: ja ik snap jou 100% wat een belachelijk verhaal (niet het verhaal maar de situatie maar dat snap je wel) echt ik heb het ook es meegemaakt, en ik zei ook van; luister laat hem gewoon, dit heeft hij nodig, krijg je zo’n opmerking: ik heb er al 2 die het huis uit zijn ik weet ECHT WEL hoe ik met een baby om moet gaan:S
ja SO niet met de mijne! ja ik was echt even ontzettend pissed geworden.

maargoed…“zucht” zo heb ik nog wel genoeg situaties waarover ik lomp geworden was. wij bepalen toch zeker hoe of wat! VRAAG het dan op zijn minst ofzo…

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Dat vind ik dus ook Inge gewoon even netjes vragen en mag het niet jammer dan maar niet over zeuren. Iedere moeder kent zijn kind het beste en weet wat hij wel of niet wilt.
En vreemde moeten helemaal der handen thuishouden brrrrrrr.

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Ik heb Morgna nooit laten brullen. Huilen en mieren oke, en na 7 maanden weet ik heus wel wat zeuren is of niet. Maar als Morgan echt over de zeik ging wist ik dat haar eten eruit zou komen. Dus toen mijn goed bedoelende collega’s zeiden dat ik haar moest laten brullen toen ze op visite waren en mij bijna op de bank vastpinde want het was zo goed voor haar heb ik ze eruit gezet. Later wel uitgelegd en toen ze hoorde dat ze kiss had en hoorde wat het was hebben ze hun excuus aangeboden. Laatst had een van hun een situatie met haar oudste. Ik was het er totaal niet mee eens hoe ze het opgelost had en dat merkte ze. Ja zegt ze waarom zeg je niks dan, Omdat het jou kind is en jou oplossing en als jij vind dat je het zo goed gedaan hebt wie ben ik dan. Ik kan advies geven, al nemen ze dat niet altijd aan omdat jij maar een baby hebt en die van hun is al 5, maar zeggen hoe je het moet doen, nee dat doe ik niet.

Groetjes,

Michèle

vind dat je daar groot gelijk in hebt michele!
ik wil ook niet dat ze zich met mijn kind bemoeien( tenzij ik ze er om vraag)
dus doe ik dat ook niet bij een andermans kind!!

groetjes!!

karin

Eerst even melden dat de VISRISOTTO er gisteren heel goed in ging! Ik heb echt een vuilnisbakje dat tot nu toe alles lust!

Ik heb eigenlijk niet vaak dat mensen Julia uit de wagen halen, geen onbekenden tenminste. En dat is maar goed ook, want Julia is een allemansvriendinnetje. Even vriendelijk lachen en ze lacht meteen terug. Ze zou zich zo door de eerste de beste mee laten nemen! Die verkoopster bemoeide zich wel overal mee. Waarom ik haar zo warm aan had gekleed, waarom ik geen homeopatische zalf op haar wangetjes deed, waarom ik niet dit en dat. Bah, ik ben maar weggelopen. Normaal vind ik het overigens niet zo erg of irritant als iemand aan Julia zit, maar wel bekenden dan he! Verder moet iedereen er met zijn tengels afblijven! Zeker ook omdat Julia alles goed vindt!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Wat goed van Julia, visrisotto gegeten. Topper hoor! En wat weer een irritante verkoopster, ongelooflijk. Dat mensen zichzelf nou niet eens horen praten hè, dat is toch verbazend.

Groetjes!

Ha ha ha ik stuur ze altijd weg dan. Ik heb zelf in een kledingzaak gewerkt dus ik heb ze niet echt nodig. Of ik stuur ze uit lopen. Ga dat maar halen en dat en dat ook. Doen ze waar ze voor aangenomen zijn. Als ik commentaar wil dan vraag ik dat wel

Enne ik durf eigenlijk geen vis meer te geven, maar ja wil wel nog de zalm proberen.

Groetjes,

Michèle

Ik kan ook heeeeel goed zelf kleding zoeken, maar dit mens stond opeens voor me en toen begon ze. Ik stuurde haar weg om ‘een strakke skinny jeans’ te gaan halen. Die overigens niet paste, want we hebben nu het after-zwangerschaptijdperk en mijn buik puilde toch wat over de heupband! Kon ze weer terug! Vervolgens heb ik nog een paar paarse schoenen laten zoeken in maat 36 en dook ik het kleedhokje in } Weet je waar ik de schurft aan heb? Aan van die mokkels die altijd zeggen dat het je beeeeldig staat, terwijl elke debiel ziet dat iets een zak is! Ik had laatst zo’n broekpak aan dat je nu veel ziet, maat S, maar ik leek wel een dikke clown! ) Het was heel ruim, geen porum. Mijn vriendin en ik lachen, maar die doos zei dat het mooi was. Heel irritant!

De visrisotto vind ik ruiken naar visvoer, van die kleine vlokken voor in de vissenkom, maar Julia vond het heerlijk! Die zalm is ook heel lekker en die ruikt ook fatsoenlijk. Maar ik heb hier nog een potje visrisotto staan en die krijgt ze ook weer een keer! Net als tagliatelle, want hier vloog de pasta (lasagna) zo het schuurdeurtje in!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Haha, ik zie je al staan rainbow!

Hier vanavond een 8±potje italiaanse risotto met tonijn. Stonk ook enorm, maar ging er wonder boven wonder in één keer in! Ze verbazen je elke dag weer hè.

Groetjes!

Ik ga toch de zalm maar eens proberen. De risotto wacht ik denk ik nog maar even mee.

Enne ik weet het, ik had laatst een spijkerbroek gepast (op een zaterdag) dus de weekend hulp (net 16 met navelpierzing) zei heet sarcastisch hij past niet he.

Nee meid maar ik wil jou wel eens zien op je 30ste en een kind… Dus ik lachte lief en zei inderdaad, ruim nou maar weer op. Alleen mijn ogen vond ze niet zo leuk. Grappig genoeg keek morgan ook zo van beledig mijn mamma niet ja…

Groetjes,

Michèle

Ik zie jullie al helemaal staan hahahahha

Groetjes Michelle

Ha ha ha heel vaak hoor je ook ja jouw ogen en dan weet pappa al genoeg

Groetjes,

Michèle