Helaas Karin de warmte is weer gedaan als je de weerberichten moet geloven
Groetjes Michelle
hey sje ja ik wilde er zoiezo binnenkort 1 gaan halen,
maar tot dan vond ik dit de beste oplossing, vond het echt zielig was heel jengelig toen zn boemes zo rood was.
heb een leuke babywinkel gevonden hier om de hoek, net nieuw
lopen we morgeno f maandag even heen
nou hopelijk komt het wel weer snel terug, want het was genieten vandaag, Sofie vond het geloof ik ook wel lekker, voor het eerst met blote armpjes
HEERLIJK HE, DIE ZON! Ik was helemaal heppie de peppie! Gisteren was ik gaan lopen met opa en oma en Julia. Ze zat in de wagenzak, met een vestje aan, een petje op en een t-shirtje. Ze had het behoorlijk warm toen. Vandaag hebben we in de tuin gespeeld. Ze droeg toen een t-shirt met daaronder een romper met lange mouw, maar ik had haar best alleen dat shirtje aan kunnen doen. Zo lief vind ik dat, die zachte, blote, mollige armpjes in een shirt! Ze had een witte jeans aan, heel stoer en deze keer niets op haar hoofdje. We winkelden wel in de wagenzak van de maxi cosi, al had ik haar geen schoentjes en sokjes aangedaan, lekker blote pootjes. Die zak was alleen stikheet! Ze liep rood aan en toen zijn we naar huis gegaan. Ik denk dat ik haar straks toch gewoon alleen met of zonder jasje, met of zonder petje en met of zonder sokjes gewoon in de kinderwagenbuggy leg. Die maci cosi is nu met zak niet fijn!
Trouwens, wij gaan in de zomer naar Kreta. Dat is pas puffen. Dat wordt smeren, petjes, bandanaatjes en vooral veel in de schaduw!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Ik rits nu de bovenkant van de wagenzak eraf. Ha ha ha Morgan lijkt dan helemaal klein als ze in de wagen zit. Mensen zijn al komen vragen of ze een mutsje op moet en zo. Ahhhh houden ze dan nooit op…
Maar in de zak is het veel te warm. Ik denk dat ik zo ook zonder ga. Neem hem wel mee want hij zit er zo op als het fris wordt. Maar ik ga zo eerst mezelf en dan moppie even aankleden want we gaan zo zwemmen, maar ze moest nog even slapen van mij
Groetjes,
Michèle
…dus morgan…oogjes dicht en snaveltje toe!..slaap lekker!!
zwem ze straks!!!
groetjes!!
karin
het lekkere weer is alweer voorbij snik snik…
het is weer lekker somber buiten en het heeft zelfs alweer geregend…
jammer is dat dan weer he…
heb nog geen weersberichten gezien dus ik hoop gewoon dat de zon vanmiddag onze snuitjes weer komt verwarmen!!!
groetjes!!
karin
het lekkere weer is alweer voorbij snik snik…
het is weer lekker somber buiten en het heeft zelfs alweer geregend…
jammer is dat dan weer he…
heb nog geen weersberichten gezien dus ik hoop gewoon dat de zon vanmiddag onze snuitjes weer komt verwarmen!!!
groetjes!!
karin
Ik had je gewaarschuwd Karin
En de zon ligt eraan waar je woont in het oosten komt ie wel geloof ik maar ja daar heb ik niets aan lol
Groetjes Michelle
Inderdaad, wat een pisweer he? Echt niks aan, geef mij maar zon! Hopelijk komt 'ie nog!
Ach Michele, ik kreeg gisteren weer te horen: ‘Wat een bolle wangen!’, ‘Wat een schatje, ze ziet er gezond uit!’ en ‘Oh, ze krijgt genoeg voeding!’ Alsof ik haar vetmest! HOE VAAK MOET IK NOG ZEGGEN DAT ZE GEMIDDELD IS EN HELEMAAL NIET GROOT? Om moe van te worden. Misschien moet ik haar ook maar eens in de wagen leggen, want daar verzuipt ze ook nog in! Zul je zien dat mensen haar dan opeens ook klein vinden. Raar allemaal he? Je hebt Julia gezien he en zeg nu zelf: hoeveel groter is zij nou dan Morgan? Scheelde 1 cm geloof ik en 3 ons! Mensen, mensen, doe effe normaal!
Veel zwemplezier!
Rainbow laat je niet gek maken door andere. Ik heb juist het tegnovergestelde al gaat ie nou wat inlopen. Dylano woog anderhalve week geleden 6400 gram was in 6 weken 1400 gram aangekomen. Met 4 maanden was hij nog maar 5 kilo en hij at dus echt alles altijd op hè. Zit ik bij de ha zit er een andere vrouw en die vraagt hoe oud is ie, was toen bijna 5 maanden dus dat zeg ik., Zit zij daar ook met der zoontje en die was jonger maar veel groter en boller (wil het expres niet dikker noemen) en ook die schoot gelijk in de verdediging, Heb ook tegen haar gezegd ben er blij mee lekker hollands welvaren want volgens mij woog die dus wel iets te zwaar maar dat maakt toch niet uit, komt vanzelf wel in de goede proporties zei ik. Want dylano kreeg al heel wat meer te eten dan dat andere kindje maar ook zij had van die slechte ervaringen. Laat ze kletsen het is toch nooit goed. JUlia te groot en bol volgens de mensen maar is dus niet eens zo. Dylano weer te mager. Te klein is niet hij doet het in de lengte. Wat maakt het uit als ze maar GEZOND zijn daar gaat het om. Dus laat het langs je heen komen en als ik de foto zie vindt ik haar niet grof ofzo hoor. Gewoon mooi
Groetjes Michelle
Ha ha ha ik kreeg vandaag voor het eerst te horen dat Morgan een flinkert was. Zo zegt de dame das ook wel een flinke meid he. Ik moest meteen aan jou denken Rainbow. Ach ja zeg ik, in die zak zien ze er allemaal uit al propjes he. Ze was meteen stil. Zelf sliep ze dus niks gehoord. Straks krijgen ze nog paris hilton nijgingen ook
Groetjes,
Michèle
hier wordt ook gezegt: knappe vent met zn bolle kop, enz enz enz…
en ik elke keer: dat is niet waar! (het is wel waar maar ik mag dat alleen zeggen haha) hij ligt ook precies op de middelijn dus wat praten ze nou dom.
hebben jullie elkaar gezien in real life? echt leuk! (of ik begrijp het verkeerd) rainbow en michele? omdat je zei dat ze julia gezien had?
Op foto Inge. Nee niet in real life. Is iets te ver fietsen voor mij
en ja ach sommige mensen leren het nooit. Vanmorgen wilde er ook een hele dikke surinaamse mevrouw ongevraagd aan haar zitten en meteen aan haar gezicht. Maar morgan vind hele donkere mensen soms een beetje eng. Kan ik me ook goed voorstellen als je zo’n uk bent maar ze was beledigd dat dat niet mocht van mij. Ze was trouwens ook bezig om mij van me zitplaats te duwen want ze moest over mij heen zeg maar om bij Morgan te komen. Ach ja mijn kind, mijn regels.
Groetjes,
Michèle
@ michelle… hier in het oosten was het weer ook dikke bagger hoor…
hele dag bewolkt alleen vanavond tegen half zes een heel erg waterig zonnetje…
misschien morgen weer…en als dat niet zo is…dan schijnt maandag zeker de zon, want dan moet ik weer werken s’middags…
groetjes!!
karin
Inge schat, jij hebt die foto toch ook gezien? Michele weet niks meer dan jij hoor!
Lachen dat Morgan eindelijk als een flinkerd werd gezien. Maar mama Michele had meteen haar antwoord weer klaar! Ik ben meer als Inge, dat ik me dan verdedig ofzo en zeg dat ze gewoon op de middellijn zit (7,5 kilo, iets van 68 cm). Alsof dat moet! Ik vind het echt vervelend als mensen zo over haar praten, zo van die dikke wangen enzo. Terwijl ze haar lijfje dan niet eens zien! Gisteren ook zo’n verkoopster, die ZELF dikke Hollandse rode wangen had. Ze bemoeide zich ook erg met hoe ik Julia had gekleed, ik kreeg allemaal ongevraagde adviezen. Heel irritant! Julia heeft ook flinke bolle wangetjes, die meestal ook wat rood zijn, maar om haar alleen daarop te beoordelen…waardeloos! Ik ben niet zo assertief dat ik meteen BOEM zo’n antwoord klaar heb. Mijn zus wel, die kan met een slag iemand verbaal neermaaien zeg maar! Ach ja, ik ben de lieve van de twee en daar is ook niks mis mee.
Oh ja, Julia werd laatst op een terras ook zomaar aangeraakt door een vrouw die ik niet kende. Ze pakte haar handjes vast en Julia maar naar haar lachen. Nou, toen werd haar gezichtje ook eens goed vastgepakt. Mensen doet dat nogal snel he?
Kijk morgen maar uit Michele met die broodjes bal van Mervin, want voor je het weet wordt Morgan ook zo’n flinkerd met van die Hollandse wangen. TSSSSS! Ik denk dat ik volgende keer eens tegen iemand zeg dat Julia op dieet is, kijken wat ze dan zeggen. Moet je die koppen zien! Domme lui allemaal!
Oh en Michelle: goed dat jij gewoon aardig tegen die moeder praatte over haar zoontje! Is inderdaad niet nodig om je nu al druk te maken over grootte enzo. Wij hebben hier al vaker geklaagd over de bemoeizucht van mensen. GRRR. En al ZOU je kindje nu heel groot zijn, NOU EN? Alle kindjes zijn anders en mensen moeten eens verder kijken. Ik vind het zooooo raar dat ze zoiets zeggen over babies, alsof het dan mag. Het is maar goed dat ze het niet horen, anders zouden ze zo aan de anorexia gaan, bij wijze van dan! Of Paris Hilton-nijgingen krijgen!
Oh dan ben ik net als je zus, ik kan je ook vernietigen met woorden of nog erger met 1 blik. Morgan heeft haar ogen niet van een vreemde. We kunnen en heel lief mee kijken, maar oh wee als we boos zijn…
Maar ze moeten niet zomaar aan haar komen. Op de voetbal hebben ze dat ook een keer gedaan. Ze huilde want mamma was plassen. Kom ik terug hadden ze haar uit de wagen gehaald. Dus ik vroeg wat ze aan het doen waren. Ja ze huilde. Ja en zeg ik. Nou dan moest ze er maar uit. Mijn antwoord 1, ik ben zo terug dat moet ze ook leren, 2 we waren op weg naar beneden nu kan ik over nieuw beginnen bedankt en 3 is dat jou kind of het mijne. Jullie begrijpen denk ik wel dat ik niet echt altijd tussen de voetbalhotemetoten pas. Ik kom daar voor mijn vent en sommige mensen (meestal mannen want daar kan ik merendeel beter mee obverweg dan die huppeltutten). Dat zij nou hun kind voordurend uitbesteden omdat ze even niet bij hun haar matchen (zie ooit mijn topic over de onderschatting van het moederschap) Maar goed we gaan straks weer enne Morgan haar boterham gaat mee. Ben benieuwd. De Tagliatella met stukjes van friso kreeg ik gisteren terug gespuugd in mijn gezicht…
Groetjes,
Michèle
IK lig hier helemaal in een deuk Michèle om de spagehetti. En ook ik hou er niet van als vreemde ,mijn kind aanraken en toch al zeer zeker niet uit de kinderwagen pakken. Zijn ze gek geworden ofzo, dat doe je toch niet.
Enne rainbow ieder kindje is uniek. Hoe groot of klein ze ook zijn.
Groetjes Michelle