@Michelle: aan de slag dan! Leer Dylano maar eens hoe 'ie een vierkantje moet kleien…
Groetjes,
M
Ik ga ook vanmiddag aan de slag, Vind het heel erg leuk om te knutselen met Noah, maar heb het nog nooit gedaan, lijkt me super om zn gezicht te zien stralen…(of niet).
Liefs, Melanie, (mama van Noah)
@Mriek; hahaha, nou de poten leken op een olifant, de oren ook,
het lijf had iets weg van een teckel, en de staart van een kat hahaha
al met al leek het een monster kat
Ow nou ik was er ook lekker optijd bij met allebei de boy`s hoor hahaha
En vooral met verven
Paar potten vinger verf en kliederen maar
Goed je moet wel schoonmaken erna maar goed dat maakt niet uit
En daarbij is het goed voor het kind om dat soort dingen aan te raken verf klei
Ze doen nu nog graag knutselen hoor
Misschien een leuke tip
Wij hebben de jongens canavasdoeken laten beschilderen van kleins af aan
En met verjaardagen kregen mensen dus een schilderij we plakte er een foto bij en hup
Ze waren vaak zo blij met dat kadootje
Knutsel ze allemaal veel plezier
Sandra, ik heb ze laatst bij de v&d gezien of anders bij een schilder/knutsel zaakje.
Liefs
Ons mam is Vrijdag jarig en ik had geen zin vandaag om erg creatief te zijn dus heb ik een meisje met een taart en kaarsjes uit het tekenboek gescheurt…hem laten tekenen/stiften wat en welk kleurrtje hij wilde.
Mooi uitgeknipt en een gekleurd velletje erachter geplakt zodat het een schilderijtje werd en ballonnen erbij getekend…en oma 66 jaar…hiep hiep hoera erbij met 4 leuke stickers en het ziet er erg leuk uit!
Heb er 5 minuten aan gespendeerd en Aaron 3 minuten om te krassen…hahahaha…
Klaar is Klara!
Gr, Danielle
Waar dit topic al niet goed voor is he Danielle! Mijn vader is net als je moeder vrijdag jarig en ik had er echt niet aan gedacht om Tim iets te laten maken. Maar door al die verhalen hier heb ik zoiets van dat lukt best en is wel erg leuk. Dus ik ga morgen shoppen, zodat Tim zijn eerste picasso kan maken voor opa.
Groetjes,
Sadra
nu ik erover nadenk… ik denk dat ik toch maar wat meer in huis ga halen,
een kleurboek en dikke kleurpotlootjes ofzo.
want die waskrijt stopt hij telkens in zijn mond en komen er stukjes los.
we hebben vandaag niet gekrijt want we zijn veel buiten geweest,
ben benieuwd wat ze nog meer in de aanbieding hebben voor die ukkies,
is wel leuk
hahahah ik was net internet aan het uitpluizen Inge om te kijken wat ze hebben. Voor die kleintjes verdomd weinig vind ik
Ga wle in de winkel zelf kijken.
Wat voor klei gebruiken jullie trouwens voor de kids?
Liefs Michelle
Zeeman heb ik leuke goedkope kleurboeken gekocht, ook stickerboeken lagen er. Verder denk ik dat ik bij de Action ook al een heel eind kom (misschien ook wel canvas Sandra), en gaan we lekker kliederen.
Denk dat het volgende topic wordt hoe verwijder is verf uit mijn kleren? Hoe verwijdert ik potlood van de muur? …
@ Mini-boy: Gummen tot je ons weegt, en chloor
HAHA
Ik heb pas ook van die doeken gezien bij de kruidvat. Verder hebben ze ze inderdaad bij de v&d, en misschien ook wel bij de hema?
Wij hebben alleen grote doeken thuis omdat mijn vriend 1x per jaar een creatieve uitspatting heeft
Maar ik moet zeggen dat ik ook enthousiast wordt! Helaas moet ik nog een dikke week hard leren voor mijn tentamen en is Seth niet thuis dan, dus ik moet het nog even uitstellen.
Liefs, Anne
@Michelle: ja echt he, ik had al gekeken bij klei, maar goed bijzonder weinig ja…
en Klei van SeS is goede klei…
haha lalala: boenen tot je een ons weegt… pff als je nou donkere muren hebt maar hier spierwit. ach dan verven we er wel 'n keer overheen, maar leuk vind ik het niet;.)
Hoi,
Wij hebben verpakte klei. Kan even niet op de naam komen.
Zit een plastickje omheen en er zit ook een vormpje bij (poppetje, hartje e.d.)
Als ze uitgekleid zijn doen we het in een bakje anders droogt het uit.
Groetjes lisan.
Oh gelukkig! Ik dacht dat ik de enige mama was die niet zo ‘crea’ is!
Thoby heeft gelukkig wel een hele ‘crea’ oma dus komt vast goed als hij wat groter is!
Groetjes Margot
@Inge: Wij hebben ook witte muren, maar ik doe er gewoon puur chloor op en met een doekje boenen, werkt prima
Heb namelijk al wel wat gekleurde strepen op de muur gehad, toen Seth met zijn houten gevrefde speelgoed over de muur ging, en ik heb ook weleens een bakje met frambozen en sap laten vallen… Overal rode spetters op de muren
Liefs, Anne
haha, ja wij hebben afwasbare verf, dus dat gaat dan niet toch met chloor? dan veeg je toch ook de verf eraf?