die horror verhalen had ik ook gelezen, maakt mij ook bang, en drufde ook niet meer. Maar ja, dat ding was al wel besteld, en tja, wat nu??? Dus mijn twijfel bij de huisarts gemeld, en hij heeft mij volledig gerustgesteld. Hij zei, ik heb het nog nooit meegemaakt, die verhalen die vertelt, en komt dus ook bijna nooit voor!!
Je moet niet vergeten dat de negatieve verhalen je het eerst hoort, en de positieve bijna niet. Dat is met alles zo. Daarnaast zijn er heel veel verhalen van vrouwen die een mirena hebben, die nog nooit een kind hebben gehad. Tja, dan zou het kunnen dat het allemaal pijnlijker is dan als je wel een kind hebt gehad.
Maar echt meid, zoals je de verhalen hier leest, het stelt allemaal niks voor, ja je voelt het wel dat hij ingebracht wordt, maar die helse pijnen die beschreven stonden, nee , dat heb ik niet gehad hoor!! En nabloeden? Nee, ik heb de eerste twee dagen voor de zekerheid een inlegkruisje ingehad, maar was niet echt nodig. Na 4 weken was ik voor het eerst ongesteld, en daarna niet meer ongesteld geweest!! Ik heb hem eind september er in laten zetten. Dus nu inmiddels bij 5 maand terug. Ik voel er niks van, geen pijn, niet meer ongesteld. Heerlijk!!
Echt 1 raad, ga niet uit van negatieve verhalen,!!!
liefs woezel