Hallo, ik ben helemaal nieuw hier - dit is mijn eerste berichtje. Meteen een vraag (of twee). Mijn zoontje van vier maanden sliep altijd heel lekker door van zijn laatste (vijfde) fles om 22:30 uur tot een uur of zeven 's ochtends. Nu ben ik begonnen met kleine beetjes fruit (vindt ie heerlijk) en groente (vindt ie minder ) en Nutrix in zijn laatste voeding, en na overleg met het CB is het wel tijd geworden om te proberen hem van vijf flessen terug te brengen naar vier. Als ik hem om 22:30 uur wek, lijkt hij altijd in zo’n enorm diepe slaap te zijn dat het bijna zielig is om hem wakker te maken. Hij krijgt drie flessen van 180/6 en 1 van 210/7 (Nutrilon Forte). Vorige week heb ik een keer geprobeerd hem op vier flessen (laatste om 18:30 uur) te laten doorslapen, maar mooi dat meneertje om half twee wakker werd. Dus ik die nacht met water en speen aan de slag… Hoe ging deze overgang bij jullie?
Dan ook nog het volgende: hij komt s’ochtends steeds vroeger. Eerst om een uur of zeven, paar dagen geleden om zes uur, en nu inmiddels al om half zes… Hebben jullie enig idee hoe dit komt, en of het weer voorbij gaat? Iemand zei dat het vaak een teken is dat een kindje aan steviger voedsel toe is maar of dat waar is weet ik niet. Alvast bedankt voor jullie reacties.
Karelsmom~
Gewijzigd door - karelsmom op 07 May 2008 16:10:28
Gewijzigd door - karelsmom op 07 May 2008 16:12:50