Valentijnsdag!

hoi,

en jullie ook verwend door manlief?
ik wel, heb een hangertje voor mijn pandora ketting gekregen met het geslacht van ons tweede kindje!
vondt dit zo orgineel!!! wat een schattebout he haha.

eigenlijk zouden we niks doen, vinden het zo’n onzin dag, maar mijn mannetje wilde orgineel zijn en is hem goed gelukt! ben er erg blij mee!

allemaal fijne valentijn!

groetjes gytha

Wij doen niks aan valentijn. Mervin is 19-2 jarig dus hij vind het zo dubbel op en hij verrast me liever op een andere dag dan de dag dat het ‘moet’ zeg maar. Maar ik had gister wel alvast van Morgan een Valentijnsbaby gemaakt met een maillots met grote harten

Groetjes,

Michèle

wij doen er eigenlijk ook niks aan, mijn mannetje is bezig met de klederkast af te maken haha, dus zei maak die vandaag maar af voor valentijn

Liefs en dikke kus brenda en charissa
[img]http://lilypie.com/pic/090118/CggG.jpg" alt=“Lilypie 4th Birthday Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m4.lilypie.com/trvKp1.png" alt=“Lilypie 4th Birthday Ticker” border=“0” />

[img]http://mt.lilypie.com/GTkJp1.png" alt=“Lilypie 21 - 37 day cycle Ticker” border=“0” />

Ja, hier ook verwend door manlief.

We (= ik + de 2 dametjes) werden net op een rijtje op de bank gezeg. Kregen Valentijnspeech en toen kwamen de roze cadeautjes.

Voor de dametjes een roze Nintendo DS met allerlei roze toebehoren zoals een MegaMindy Starter Kit om alles in te bewaren. En ik kreeg een roze babylaptop. Zie hier voorbeeld (als die link geopend is op de roze bal klikken):
http://www.acer.com/aspireone/aspireone_8_9/

Daarna zei hij dat we vanavond met z’n viertjes uit eten gaan. Had-ie ook al tafeltje voor gereserveerd!

Groetekes, Sje

nou nou sje

dat is nog eens valentijsdag! Jeetje zeg lijkt wel sinterklaas bij jullie
Ik dacht dat mijn mannetje orgineel was en romantische, maar die van jou kan er helemaal wat van! wouwwwww

smakelijk vannavond

groetjes Gytha

Ja, altijd baas boven baas! Haha!

Nou, ik vind wat jouw mannetje gedaan heeft toch ook wel heel lief en romantisch hoor!

Wij doen normaal eigenlijk ook niet per se iets aan Valentijndag dus dan is de verrassing des te groter als iemand toch iets doet. Maar al was-ie met een bos roze tulpen gekomen had ik het ook een superlief roze cadeau gevonden hoor.

Groetekes, Sje

ik ben jaloers hoor, nee valt wel mee als ik iets graag wil krijg ik het ineens zomaar ook wel erg leuk in plaats van op een speciale dag hiih.

Lilypie 21 - 37 day cycle Ticker

Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker

is ook, normaal doen wij ook niks maar dit was al een hele verassing voor mij!
Trouwens heb echt niet te klagen hoor mijn menneke komt ook regelmatig met bloemen thuis! Wat ik dan erg spontaan vindt!
de schatjes die mannen he?

groetjes Gytha

Ja soms zijn die mannen best handig om te hebben!

Groetekes, Sje

Mijne heeft een keer bloemen meegenomen en toen flapte ik eruit hoe heet ze. Komt nog van mijn ex, die nam altijd bloemen mee als ie vreemd ging, dus hier geen bloemen meer

Groetjes,

Michèle

ja ze zeggen wel een alles went behalve een vent
Maar vandaag niet dus hahah.

groetjes GYtha

Wat een schattige flapuit ben je toch Michele. Maar kan me wel voorstellen dat het een bijsmaak voor je heeft als je man met bloemen thuiskomt.

Groetekes, Sje

Ja mijn grootste probleem soms, eerst zeggen en dan denken… dat wil wel eens voor mindere situaties zorgen zeg maar…

Groetjes,

Michèle

mijn mannetje is net geweest met een grote bos bloemen
en een hele hoop kusjes .

echt hij is een lieveling van me

gr de mama van leyla

veronique daniels

hier niks wij doen niet aan valentijns dag al die commercie

krijg vaak zat wat van miojn mannetje

Vanmorgen een lief digitaal kaartje in me mailbox met een gedichtje van manlief

Groetjes Marianne mama van Ruben

ik heb ook een digitaal kaartje gehad zie ik net super lief en kost niks

Lilypie 21 - 37 day cycle Ticker

Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker

Ik werd vanmorgenn wakker gemaakt door mij mannetje met een rode roos.
Beneden lagen nog meer rode rozen en een feestelijk gedekte ontbijttafel met allemaal lekkers Ik vind valentijn eigenlijk maar commerciele onzin, maar was toch wel blij verrast. Vanmiddag ben ik even fruit gaan halen op de markt, en toch ook maar een heerlijk luchtje voor mijn kereltje, (ook weer lekker voor mij haha!) en voor Joey een leuk knisperspeeltje.

groetjes Anouk

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ha ha ha commerciele onzin die wel tot een goed excuus lijdt he Anouk. Hmm misschien moet ik dat excuus ook maar gebruiken als ik pappa straks laat zien wat ik nu weer voor Morgan gekocht heb… onder het mom het is haar eerste valentijn

Groetjes,

Michèle

Hahaha, er is altijd wel een excuus te vinden om iets voor Joey te kopen, haha! Ben blij dat mijn vriend niet in de gaten heeft welke kleren Joey heeft en wat te klein is enzo… Dat intereseerd hem totaal niet en is dus mijn afdeling… Hij kijkt er dan ook helemaal niet raar van op als ik ineens met een boel nieuwe kleertjes thuis kom en erbij zeg dat hij het echt nodig heeft

Groetjes Anouk

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker