Valentijnsdag!

Oh ja ik heb een winkelgrage pappa wat dat betreft hoewel ik de vaste styliste van onze diva ben want pappa is minder van het matchen weet ie dondersgoed wat er nieuw is en wat niet

Groetjes,

Michèle

hihihi ja wat een verassende combinaties kunnen de papa’s soms toch bedenken he:D pyama trui met spijkerbroek ofzo, pffff! Nee dan ben ik ook blij dat ik ook de baby-styliste ben
Enneh winkelen doet mijn vriend ook graag, maar als ik in de hema zeg dat Joey toch echt een nieuw broekje ofzo nmoet hebben, geloofd ie het, en leg ik hem thuis gauw bij de andere 20 broeken:D hahaha! Wel gemeen eigenlijk… Maar ik ben een beetje koopverslaafd geworden door Joey:|

Groetjes anouk

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Oh nee ik bedenk met wel dat ik heel veel kopen kan maar dat ze het niet veel aan heeft en dat vind ik ook weer zonde dus dan maar iets minder, maar soms kun je iets echt niet laten hangen. Enne Mervin mag dan vreemde combi’s maken (hij heeft een keer een complete pyjama onder haar kleren aan gedaan omdat ik zei dat ze een broekje met voetjes aan moest onder der broek) en ik heb het 3 keer uit moeten leggen dat een romper ondergoed is en dat dat gewoon elke dag verschoond moet worden hij weet precies wat ze heeft.

Groetjes,

Michèle

niks gehad haha maakt me ook niet uit hoor ben de 24ste jarig dus komt dan wel goed

groetjes wendy

Lilypie 1st Birthday Ticker

Mijn man is ook niet zo goed in het combineren van baby kleertjes. Tenminste vaak gaat het goed, maar niet altijd. Tim gaat 2 dagen naar de creche en mijn man brengt hem dan en ik haal hem op. Laatst kwam ik Tim halen op de creche en toen had hij een combinatie aan die totaal niet bij elkaar paste. Dus ik zeg daar tegen de leidster oh heeft hij andere kleertjes aan gekregen. Ik dacht nog hij heeft een ander truitje of broekje aangekregen vanwege knoeien ofzo, waardoor de combinatie niet goed is. Nee hoor zegt ze zo heeft je man hem vanmorgen gebracht. Ik vond het ook al niet zo goed passen zei ze voorzichtig.

Ik leg dus voortaan weer alle kleertjes klaar voor Tim

Groetjes,
Sandra

Oh ja en om even op Valentijnsdag terug te komen. Wij doen er ook nooit wat aan. We vinden het leuk om elkaar te verrassen, maar dan op dagen dat wij het zelf bedenken en niet omdat het Valentijnsdag is. Mijn man had wel een heerlijk 3 dagen menu gekookt.

Groetjes,
Sandra

oh ja het was valentijn… ik lag lekker op bed… zat in het nachtleven… en manlief was werken… dus zoals altijd NIKS… haha

[img]http://lilypie.com/pic/090127/Hnj4.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/AbaBp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

3 dagen menu??? Was dat??

Groetjes,

Michèle

Een 3 dagen menu is zoveel eten dat je voor 3 dagen genoeg hebt.

Haha nee hoor is een foutje, bedoelde een 3 gangen menu.

Groetjes,
Sandra