He dames,
Het is vakantie, heerlijk 2 weken niets doen, niet op tijd opstaan, niet vliegen van hot naar her… dus ik ga het er lekker van nemen. Betekent ook dat ik niet veel op de prikborden zal zijn. Maar ik wou toch nog even reageren op een aantal berichtjes.
Kim, George is dus weer lekker thuis, gaat het goed met hem? Laat ie zich lekker in de watten leggen? Of is tie erg eigenwijs en is ie al weer druk met van alles en nog wat?!
Nathalie heb je een leuke vakantie gehad, ik had al erg leuke foto’s gezien op kok! Heerlijk he? Zo’n midweekje weg! O,ja zou ik haast vergeten, hoe is het afgelopen met die keer dat je de Morning afterpil had geslikt?
Els, had Eva veel pijn bij het doorkomen van haar tandje? Fabienne wel hoor, ben avonden met haar aan het sjouwen geweest! Ze wou gewoon van alles niets! Maar goed het eerste tandje is er nu zo’n twee weken door en het tweede tandje zijn we nu mee in gevecht! En de bovenste twee tanden laten vast ook niet meer zo lang op zich wachten! We wachten af… Jullie zijn toch aan het klussen voor een tweede? Of heb ik dat verkeerd, is er al iets bekend? (Ik ben niet nieuwschierig hoor!!)
Tries, gaat alles goed met de zwangerschap, neem je wel wat rust enzo? Het kan toch af en toe best vermoeiend zijn! Alles goed met jordy?
Gabriella, ik weet eigenlijk niet of je hier nog komt, ik zie je niet veel meer hier?! Maar eh het was een erg leuke foto hoor die van jasper… Echt talent he?!
Marielle, jullie hebben ook vast vakantie nu? Ga je nog wat leuks doen met de kids? Bij ons is er de hele week kermis, pfffff kost papa en mama weer handen vol euro’s!
Super moo… ik heb je nieuwe column nog niet gelezen, maar dat ga ik nu doen! En dan gaat deze mama heerlijk genieten van haar drie kids!
Ik ben dit weekend een weekendje alleen zonder man en kinderen weggeweest, en tja het is gebleken… ze kunnen zonder mij!!! (Was erg confronterend!!! )
Maar nu kan mama de volgende keer met een gerust hart weg! Hihih muts ben ik he!?
Nou meiden een prettige vakantie!
Liefs ellen