Vakantie

He dames,

Het is vakantie, heerlijk 2 weken niets doen, niet op tijd opstaan, niet vliegen van hot naar her… dus ik ga het er lekker van nemen. Betekent ook dat ik niet veel op de prikborden zal zijn. Maar ik wou toch nog even reageren op een aantal berichtjes.

Kim, George is dus weer lekker thuis, gaat het goed met hem? Laat ie zich lekker in de watten leggen? Of is tie erg eigenwijs en is ie al weer druk met van alles en nog wat?!

Nathalie heb je een leuke vakantie gehad, ik had al erg leuke foto’s gezien op kok! Heerlijk he? Zo’n midweekje weg! O,ja zou ik haast vergeten, hoe is het afgelopen met die keer dat je de Morning afterpil had geslikt?

Els, had Eva veel pijn bij het doorkomen van haar tandje? Fabienne wel hoor, ben avonden met haar aan het sjouwen geweest! Ze wou gewoon van alles niets! Maar goed het eerste tandje is er nu zo’n twee weken door en het tweede tandje zijn we nu mee in gevecht! En de bovenste twee tanden laten vast ook niet meer zo lang op zich wachten! We wachten af… Jullie zijn toch aan het klussen voor een tweede? Of heb ik dat verkeerd, is er al iets bekend? (Ik ben niet nieuwschierig hoor!!)

Tries, gaat alles goed met de zwangerschap, neem je wel wat rust enzo? Het kan toch af en toe best vermoeiend zijn! Alles goed met jordy?

Gabriella, ik weet eigenlijk niet of je hier nog komt, ik zie je niet veel meer hier?! Maar eh het was een erg leuke foto hoor die van jasper… Echt talent he?!

Marielle, jullie hebben ook vast vakantie nu? Ga je nog wat leuks doen met de kids? Bij ons is er de hele week kermis, pfffff kost papa en mama weer handen vol euro’s!

Super moo… ik heb je nieuwe column nog niet gelezen, maar dat ga ik nu doen! En dan gaat deze mama heerlijk genieten van haar drie kids!

Ik ben dit weekend een weekendje alleen zonder man en kinderen weggeweest, en tja het is gebleken… ze kunnen zonder mij!!! (Was erg confronterend!!! )

Maar nu kan mama de volgende keer met een gerust hart weg! Hihih muts ben ik he!?

Nou meiden een prettige vakantie!

Liefs ellen

hahahhahahahahaha, ze hebben zich dus goed gered zonder mama?!?!?!? jammer en erg confronterend he. Geniet van de twee weken vakantie met je meiden en daarna zien we je wel weer.
Ja george is weer aan de beterende hand. ik moet hem echt op pc rantsoen zetten anders…
Kussie van Sofie aan Fabienne

Kussies

Heerlijk geniet er maar van als je thuis ben kunnen ze niet zonder je ben je weg kunnen ze het prima raar maar waar…

hier gaat alles goed kleine groeit goed peet heeft het gister avond voor het eerst zelf kunnen voelen zo gaaf weer… tja rust wat is dat? hihi nee hoor als het ff kan ga ik met jordy samen tussen de middag ff liggen… maar we zijn nu druk bezig in huis alles veranderen zo dat de pc naar beneden kunnen en dan aan jordy zijn kamer beginnen want wil hem als het ff kan toch zo snel mogelijk naar zijn nieuwe kamer doen zodat er ook voor hem niet TE veel veranderd er veranderd staks al zo veel he!.. met jordy gaat het ook goed weer een paar dagen wat ziek geweest maar is weer aan de betere hand hij groeit als kool en ook leert ie heel veel het gaat zo hard hij zegt nu 4 woordtjes papa, mama, dag, en lala van de teletubby’s hij heeft de pop daar van is is er heel gek mee hihihi…

meis lekker genieten van de twee weken ze zijn zo weer voorbij…

Tries mama van Jordy en Ukkie (18wk)

Hoi Ellen

Heerlijk ff 2 weekies vakantie, geniet ervan.

Eva heeft al weken last van dr tandjes met zurige poep enzo, en dreinerig soms, maar juist de 2 dagen ervoor niet hihihi Tand nr 2 komt er ook aan geloof ik, zit net zo’n bult nu als bij de 1e de laatste dag! Eva gaat qua ontwikkeling echt als een speer, ze zegt nu mama en papa, als ze dorst krijgt smakt ze met dr lipjes, ze gaat zelf zitten, kan goed staan en kruipt de hele kamer door.

Oja, en we zijn wel aan het klussen, ben nu 2 weken overtijd en moe misselijk enzovoorts maar de predictor zegt dat we het volgende maand maar weer moeten proberen dus ben nu al 2 weken aan het wachten op de rode inval, maar niks nog, dus er is nog hoop

Veel plezier, Liefs, Els

PS wanneer komt nou de meeting???Eva blijft maar vragen wanneer ze Jordy, Demi en Fabienne mag zien!

ja sofietje kent ze al he hahahahahahahahaha sofie voelt zich nu achtergesteld

Kussies

Achhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh maar Sofie wil Eva zeker nog een keer zien hoor, en dan weer samen spelen, was zo gezellie de vorige keer.

Klapzoen van Eva xxx

ja meeting zou wel weer eens leuk zijn!

meiden enig idee? juni?

Tries

Oeps, dat is ook zo!!! Als jullie me nu naar mijn hotmail adres mailen welke datum jullie kunnen, dan zoek ik een mooie datum uit! En horen jullie dat zo snel mogelijk!!!

Liefs ellen

Ja we hebben een supervakantie gehad!!
En wat de map pil betreft, ik heb er geen last van gehad, alleen de maand daarna flink overtijd! Maar nu gaat alles weer goed!!
Demi doet het ook goed, zit kruipt vrolijk de kamer door, staan vind ze ook erg stoer, en heeft inmiddels 6 tanden!

Enne lekker genieten van je vakantie he!

Meeting? Leuk, wanneer, ik kom zeker, als het maar geen uren rijden is voor mij, want dan laat ik het helaas voorbij gaan!!
Ik hoor het wel, datum maakt niet uit, als het maar niet op maandag of dinsdag is want dan werk ik.

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

eerste of 2de week van juni? op een vrijdag of zo want het weekeind van de 16e kan natuurlijk niet dan is mijn liefje jarig…

ik wil jullie graag zien hoor

kus Jordy

ps laten we zo centraal mogelijk afspreken zodat iedereen niet te ver hoeft te reizen…

iets van utrecht?

Hallooooooooooo

Enige datum dat ik niet kan is 1 juni, voor de rest maakt t niet uit, maar 1 juni dus echt NIET (heb al een internet meeting dan van septemberkindjes )

Groetjes, Els

eerste week van juni zit ik met kont in het zand…lekker in portugal
tweede week van juni is moeilijk, 10de komen we terug en 16 is sofietje jarig. dus derde week van juni dan maar. maakt mij niet zoveel uit kan alleen de 20.21 en 23 ste niet hahaha
enne de dierentuin van amersfoort is het voorstel
supermo en haar assitente vinden dat wel een ideale meetingsplek

Kussies

Amersfoort???!!!
Sorry volgende keer beter dan

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

amersfoort is net zo ver voor jou als voor mij nathalie. ook voor triesje net zover. is nou eenmaal in centraal nederland

Kussies

en geld dit aanbod voor iedereen kimmetje
weet neit of ik het red,heb momenteel heel veel last van me benen en vooral met lange endes rijden.

maar ik zie wel

gr.bianca

groetjes bianca

aanbod geld voor iedereeeeeeennnnnnn

Kussies

Ik heb een hoop problemen met het internet hier ik wil alleen ff zeggen dat het me een goed plan lijkt 3de week van juni dierentuin lijkt me leuk ik hoop dat iedereen zo’n beetje kan die week ik zelf reis tot de maand juli want de vorge keer met jordy was eigelijk al van de zotte maar toen was ik alleen nu heb ik er zo’n MONSTER hihi bij…

dus meiden laat het ff weten allemaal dan kunnen we het officeel gaan vast zetten…

Kus Tries

Wat een goed idee zeg. Wie kwam toch op dat fantastische plan??
3e week juni vind ik prima. 1 juni kan ik niet, 8 juni wordt Lucas 1 jaar, ook geen geslaagd plan dus. Maar ja de 3e week vind ik goed hoor. We horen nog meer neem ik aan?? Dan zal ik jullie eens ff versteld doen staan door mijn verschijning, gniffel… Toch Kim??? Hahahhaa.

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

echt wel supermoo

Kussies

Nog ff over de dierentuin hier in afoort. Als je met de trein gaat, kun je ook gelijk de berenbus nemen! Kun je zelfs je kaartje voor de dierentuin al in de bus kopen. Bel anders ff voor info naar de dierentuin of met conexxion (ik weet het omdat mijn vader buschauffeur is en mij dit ook al eens aanraadde, voor drukke tijden, hoef je niet in de rij te staan slim dus!!! )Enne op die manier, kost het je amper moeite om te komen.

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo