Vakantie

Hoi Ellen,

Leuk dat je aan ons gedacht hebt

Wij zijn een weekje op vakantie geweest (kostte papa en mama ook wel een boel euro’s, slik). Maar goed het was wel leuk alleen het weer wilde niet zo erg mee werken. Gelukkig was de camping voorzien van een suptropisch zwembad waar we dan ook een flink aantal uren in hebben doorgebracht.

Ook ons kleine meisje heeft zich daar perfect vermaakt. In tegenstelling tot haar broers die met 6 en 8 weken oud al in het zwembad lagen is zij pas met 7 maanden voor het eerst wezen zwemmen. Maar dat maakt voor onze waterratten geloof ik niet uit want ze is absoluut watergek en niet bang. Ze heeft in het peuterbad ontdekt dat ze zich tot stand op kan trekken en dat was vanaf dat moment nog het enige wat ze in het peuterbad wilde…hihi. In het diepe bad vond ze het ook reuze gezellig, het was wel een koddig gezicht…die dikke beentjes, bolle schoudertjes, lief badpakje, rode wangen, natte haartjes en haar mondje strak dicht om geen water binnen te krijgen… hmmm, wat een guppie… De jongens vonden de snelle glijbaan natuurlijk het einde (en waren diep onder de indruk van hun “staande” zusje…)

Inmiddels zijn we weer thuis…(oost, west, thuis computer je het best )haha, en ik moet zeggen… pffff, ik ben aan vakantie toe! Nou heb ik weer mazzel, morgen kan ik op mijn werk even lekker uitrusten en daarna ben ik weer 6 dagen vrij .

Het lijkt me leuk om ook naar de meeting te komen, als jullie het tenminste ook leuk vinden als ik ook kom. 15 of 16 juni is voor mij geen probleem. Door-de-weeks zit ik vast aan de leerplicht .

Jammer hè, dat je zomaar gemist kunt worden. Aan de andere kant ook wel een lekker idee… kun je ook eens even lekker bij tanken of met een rustig gevoel ziek zijn… Heb je een leuk weekend gehad?

Ik zie dat het inmiddels alweer zwamie-bedtijd is…

Groetjes Marielle

Gewijzigd door - Marielle op 05 May 2002 22:37:01