Vaderdag!

Doen jullie iets aan vaderdag voor je vriend/man ?

Gewijzigd door - monatoetje op 22 Jun 2009 16:30:21

Ik heb ooit toen onze oudste nog geen jaar was haar voetafdrukjes afgedrukt op een wit shirt voor papa.

Eerst met plakaatverf voetafdrukjes op een gekleurd vel papier. Daar evt. nog een tekst op zetten als “Art by [naam kind]”

Dat vel als de verf droog is inscannen, in spiegelbeeld afdrukken op speciaal papier wat je als opstrijkpapier kunt gebruiken (gewoon te koop bij de Bruna) en dan die afbeelding op dat witte shirt strijken. (kost minder dan bij een professioneel bedrijf iets op een shirt laten drukken)

We zijn inmiddels 5 jaar verder en mijn man draagt dat T-shirt nog steeds.

Verder hebben ze bij de Hema hele leuke mogelijkheden om foto’s van je kindje op spullen te laten afdrukken (mokken, placemats, muismatten, puzzels, etc.).

Groetekes, Sje

Ik zal eens vragen op het kdv of pappa ook iets krijgt en zelf denk ik er over een een goed bbq te kopen voor hem. Per slot van rekening zijn we de tuin aan het opknappen en pappa houd wel van een lekker stukje vlees met een fikkie.

Groetjes,

Michèle

ik heb een sleutelhanger besteld met foto erin van onze twee meiden bij kruitvat.

groetjes gytha

Wij hebben (tip van Sandra) fles wijn besteld met foto erop bij Hema… Leuk geworden!! en niet duur 6,95

Via de Veronicagids kun je een persoonlijke cover laten maken. Dit heb ik gedaan met een foto van vader en dochter. 20 juni valt-ie op de mat. Dit kost € 6,95 (zo uit m’n hoofd). Ik vond het een erg leuk idee.

Groetjes Natasja

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ik heb net een bbq besteld. anders ziet pappa het allemaal. alleen als Morgen niks op de creche doet nog even wat van haar kopen of regelen zeg maar.

Groetjes,

Michèle

Op www.simplycolors.nl kan je hele leuke shirtjes en dergelijke laten drukken voor de kleine, met teksten erop. Denk dat ik daar maar iets leuks ga doen. En dat idee van die fles met foto vond ik ook wel erg leuk… Maar eens even naar hema.nl surfen. Hoop alleen dat het ook op een ander soort fles kan, papa houdt niet van wijn…

van die fles vindt ik ook een heel leuk idee maar ook hier een papa die geen wijn drinkt

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Net als deze papa alleen bier zeker?
En dat hebben ze dan net weer niet bij de hema…

Ik heb een pappa die helemaal geen alcohol drinkt. Mamma trouwens ook niet hoor

Groetjes,

Michèle

Inderdaad bier

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Ik heb een klok besteld met een foto van ons moppie

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker

Ik ga zelf een 3D Hand of voet maken voor papa. Dat is dan een schilderijtje waar het handje of voetje uit steeks, van gips.
Verder wil ik ook nog een leuk foto cadeau laten maken, misschien een muismat, want die is echt aan vervangin toe. En aangezien papa zo ongeveer elke vrije minuut achter de pc doorbrengt (net als ik) Lijkt me dat een leuk vaderdagcadeau

Lilypie 1st Birthday Ticker

Lilypie Expecting a baby Ticker

haha wij hebbben ook een muismat vmet een foto van ond 3en:D

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker

Ik heb idd zoals mini-boy al heeft gezegd een fles wijn besteld bij de Hema. Met een foto van Tim erop en een leuke tekst erbij. Je kunt er ook een muismat of andere dingen laten bedrukken.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Dat met die klok is ook een leuk idee… Waar heb je dat laten doen? Onze klok is namelijk net gesneuveld… Leuk hè, jonge katten?

@MamaDanique: die klok kan je bij de HEMA bestellen.

Ik heb net als Gytha die sleutelhanger besteld bij de Kruidvat, met een foto van Erik erin.

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

ja hema heeft die klokken en kruidvat geloof ik ook.
Je moet hem wel op tijd bestellen zit wat langer levertijd op zag ik op de site.

groetjes Gytha

Weet je wat ik ook niet gek vond… Je kan van die foto’s op canvas/linnen laten zetten hè? Nou is me dat iets te prijzig voor papadag, maar vond een adresje waar het veeeeeeeeeel goedkoper kan. Het is van herinneringen op linnen, weet alleen niet of hier wel complete websites geplaatst mogen worden of dat dat gezien wordt als spam?