Gewijzigd door - monatoetje op 22 Jun 2009 16:31:03
Vaderdag!
quote:
Eerst met plakaatverf voetafdrukjes op een gekleurd vel papier. Daar evt. nog een tekst op zetten als “Art by [naam kind]”
Het heeft toch geen zin om daar een gekleurd vel voor de pakken? Of wel?
[img]http://lb1f.lilypie.com/tSEZp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie” />
quote:
Dat met die klok is ook een leuk idee... Waar heb je dat laten doen? Onze klok is namelijk net gesneuveld... Leuk hè, jonge katten?![]()
Via internet bij de kruidvat
Liefs en dikke kus brenda en charissa
Nou vandaag is het dan vaderdag! Wat hebben jullie gedaan voor de papa’s?
Ik heb met Joey een ‘‘schilderijtje’’ gemaakt met voedafdrukjes van verf en een foto waar hij ondersteboven in de stoel hangt. Ik heb er bij geschreven ‘’ lieve papa, ik ben helemaal ondersteboven jou!’'
Verder hebben we nog een mok met ‘‘voor de allerliefste pap’’ gegeven, en dat vanmorgen nadat hij had uitgeslapen op bed. Joey wou de cadeaus niet afgeven, hahaha! Hij vond het zelf veel te leuk
Nu gaan we zo naar Danny’s vader, en daarna naar mijn ouders.
hier heeft papa ontbijt op bed gehad met de cadeautjes hij heeft een mok gehad met de allerliefste papa(wat zijn we orgineel hahaha) en een kaars met een hele lieve tekst. van madelon moet hij nog krijgen want die zit in brabant bij der vriend en die pakt eerst der echte vader mee en komt dan vanavond na huis
ik heb een hele rustige vaderdag want ik heb geen ouders meer en bij mijn schoonouders kom ik niet dus rene is met dylano daar na toe
Liefs Michelle
Hier heeft pappa zijn allereerste stropdas gehad door morgan geknutseld. En mijn kadootje is niet op tijd geleverd. Hij weet wat het is, maar dat komt nog. Wel naar Ikea en Morgan verwend met een nieuwe stoel en onszelf met een nieuwe computerbureau. Een heel mooi hoekmeubel. En mamma een mooi kastje voor boven de eettafel dus we hebben onszelf en Morgan verwent Enne we hebben ook een kinderstoel voor onder de douche met dank aan Mriek voor de tip toen
Dit zijn trouwens de aankopen
Stoel morgan
Kastje voor mamma
pappa’s pronkstuk
Groetjes,
Michèle
Dat zijn mooie aankopen Michele. Logisch dat je in je nopjes bent. Ben benieuwd of de kinderstoel bevalt, wij gaan hem binnenkort ook aanschaffen. Laat je dat nog even weten?
Groetjes!
Ik heb vanavond met haar gedouched en het was een succes, Handdoek erin gedaan voor het zachtere zitten. De douche aan de mevrouw ging uit der dak. Hij heeft bij ons wat hardere stralen en die kriebelen denk ik maar ze vond het geweldig. Ik kan mijn douchekop alleen nog niet ophangen dus die had ik aan Morgan gegeven toen ik haar haar ging wassen. Dat vond ze wel wat. Dus een aanrader Mriek. Ze hebben net de spullen bezorgd dus ik gaat even puzzelen met pappa. Het suprise ei staat al. Zal snel foto’s maken van morgan erin, maar die was te moe om hem nu nog uit te proberen.
Groetjes,
Michèle
Hee wat super handig een kinderstoel voor onder de douche!!! Lijkt me ideaal. Het mannetje hier wil alleen maar staan in bad en kan dus absoluut niet stil blijven zitten. Wij moeten hem natuurlijk nog vasthouden wat een behoorlijk karwij is. Als hij in een stoeltje zou zitten en dan douchen…dat is super.
Michele hoe ziet die stoel eruit…is dat die foto die je erbij hebt gedaan??
@Michele: fijn dat 'ie zo goed beviel. Nu weet ik ook zeker dat wij 'm moeten hebben, haha. En dat ei is ook super, zal ook 'ns kijken of ik dat iets voor Erik vind…lekker elkaar naäpen, haha.
@Saro: nee, het is een witte plastic kinderstoel. Kost vijftien euro ofzo. Stelt niet veel voor, maar voor onder de douche ideaal.
Groetjes!
O die ken ik wel ja. Mijn schoonouders hebben die als kinderstoel bij hun thuis staan als we daar zijn met eten. Wel een goed idee, die kan je inderdaad prima onder de douche gebruiken!
owwww wat zijn wij erg Mriek ik vondt dat ei ook supergaaf Hebben ze ook andere kleuren Michèle blauw past eigenlijk helemaal niet hier hahaha ja in de hal dies blauw maar om dylano nou in de hal te zetten
maarja een roze stoel voor een jongen is ook niets
maar heb ook witte spullen dus wit kan ook nog hahhahahaha
Liefs Michelle
@ Saro Dit is de stoel
@ Mriek en Michelle ga je gan hoor. Ik wil wel eerst Ikea aandelen kopen Maar die van ons is rood met een oranje kap. Dus daar tussen kunnen jullie kiezen. En dan hebben we dit kussen erin gedaan voor der:
Groetjes,
Michèle
Oeh, rood en oranje zijn leuk! Hebben nu ook al veel oranje in huis. En wat een leuk kussen! Heeft Morgan er al in gezeten?
Groetjes!
Ja ze heeft er al in gezeten, maar ze vond het een beetje eng. Ze was er wel mee aan het spelen vanmorgen maar ze was nog moe en verloor der evenwicht. Dus een harde boem en de rest van de dag wilde ze er niet naar kijken. Onze katten zijn er trouwens ook weg van. We dachten nog makkelijk kan die dicht maar de siamees kruipt er onderdoor
Groetjes,
Michèle
quote:
Weet je wat ik ook niet gek vond... Je kan van die foto's op canvas/linnen laten zetten hè? Nou is me dat iets te prijzig voor papadag, maar vond een adresje waar het veeeeeeeeeel goedkoper kan. Het is van herinneringen op linnen, weet alleen niet of hier wel complete websites geplaatst mogen worden of dat dat gezien wordt als spam?
Herinnering op linnen is echt afrader!! sorry maar ben er zo pissig op!! 2 doeken besteld voor mijn tweelingzusje (haar kindjes) kei gaaf. Eerste levering kleur niet goed… liep een paarse lelijke gloed over. Heel netjes gebeld zei men we komen een nieuwe brengen. Dacht wat superr!! Dus de nieuwe binnen die is nog erger als de eerste. Een groene waas en overbelicht. Dus ik al weer balen… was nl een verjaardagskado wat natuurlijk al weer te laat werd om nog leuk die dag te geven. Dus ik weer bellen… zei die (buitenlandse jongen slecht te verstaan) dat zijn collega geen nieuwe wilde maken omdat deze volgens hem wel goed zijn. Ik denk ben ik gek. Dus ik onafhankelijk van elkaar verschillende mensen de schilderij laten zien en iedereen zelfde reacties van huh … is hij niet overbelicht? sorry niet mooi! Dus ik weer bellen … zegt hij mevr we hebben er ook 6 naar u toegestuurd! Nou ik dacht dat ik flipte!! Heb er nooit 6 gehad… maar hoe bewijs ik dat. Gelukkig kan je dat bij TNT selectvracht nazoeken. Dus uit eindelijk had ik gelijk … maar die beste vent wilde nog geen nieuwe maken. Tot slot zei hij dat ik de andere schilderijen terug moest sturen (6.95 verzendkosten) en dat ze dan nieuwe zouden sturen. En gelijk ook die verzendkosten declareren. Wat blijkt nu… 3 weken later? Al het geld incl die terugzendig kwijt en geen foto’s !! Oh ben zo pissig… !! Dus meiden nooit iets kopen daar … want het zal bij jouw ook maar verkeerd gaan …
Gewijzigd door - mini-boy op 22 Jun 2009 21:07:55
Wat een ontzettende afzetters mini-boy! Erg zeg, dat mensen anderen zo kunnen oplichten. Kan je daar geen aangifte van doen, van oplichting? Als nou meerdere mensen dat doen, hebben ze misschien wel een zaak tegen hen. Kan me voorstellen dat je er goed sneu van bent.
Groetjes!
Oh gaaf Wil. Mervin wil er ook nog 1 bij en dan inderdaad iets met Morgan, alleen wel zo dat als er een tweede bijkomt die er ook bij kan.
Groetjes,
Michèle
Ik heb er altijd 1 gewild. Maar ik had of he geld nooit en als ik het geld had dan had ik wel een excuus waarom ik niet hoefde dus ik ben reeel geworden en ik weet dat ik me niet over mijn naaldenfobie heen zal zetten. Maar ergens vind ik dat wel jammer, maar ik gluur regelmatig naar papa’s plaatjes
Groetjes,
Michèle