Vaak hoofdpijn en moe

Hi Meiden,

Ik heb al zo lang last van hoofdpijn en het zijn dan echt steken. Word er zo gek van. Verder ben ik super moe en waarvan geen idee? . Ik geef niet zo snel toe maar nu toch maar naar de HA geweesten die zei meteen oververmoeid. Waarschijnlijk door werk en andere zaken die misschien onbewust toch mee spelen. Nu had ik al een tijdje last van mijn rug en moet daarvoor nu naar Mensendieck.
Vrijdag nu dus bloedlaten prikken. Zijn er nog meer moeders die hier last van hebben? (Van Michele weet ik het al )
Ik ben gewoon op en zo MOEEEEE

Liefs

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

hoofdpijn is ook een teken van ontzwangeren van de week toevallig gelezen en dat wordt vaak over het hoofd gezien.
Was wel blij om dat te lezen want ik heb ook veel hoofdpijn sinds de bevalling, maar is dus normaal maar niet leuk, Moet na een jaar (pffff nog 4 maanden te gaan) beter worden. Zal wel is opzoeken waar ik het gelezen heb was in een tijdschrift in ieder geval.
Heb je al therapie? Of moet je nog beginnen? Je moest toch ook foto laten maken? is daar iets uitgekomen?

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Foto’s waren gelukkig goed alleen iets met een spiertje. ga vrijdag voor het eerst. Van dat ontzwanger is ook zo maar toch. Die steken zijn gewoon heel naar… Werk is ook teveel word daar helemaal gek van. Gelukkig met Jesse en mannetje wel alles goed. Dat zou ik er echt niet bij kunnen hebben.
Jij hebt toch ook iets met je rug?

Liefs

Ik krijg altijd hoofdpijn als ik super moe/oververmoeid ben. Ik weet dan dat als ik even wat langer slaap dan normaal de hoofdpijn ook weg is.

Dus de huisarts kan best wel eens gelijk hebben.

Voorheen toen ik nog deed paardrijden had ik ook vaak last van hoofdpijn, kwam door een verkeerde houding op het paard, te veel mijn schouderspieren gebruiken die vervolgens vast gingen zitten en dat was toen der tijd de rede van mijn hoofdpijnen.

Ik had heel erge hoofdpijn toen Erik drie maanden oud was. Ik vloog tegen de muren omhoog, was echt in staat om bij wijze van van de brug te springen om maar van de pijn verlost te zijn. Niets hielp qua pijnstilling. Daarbij kwam Erik nog voor nachtvoeding en sliep ik dus extra slecht door die hoofdpijn er bovenop. Bloed laten prikken en bleek ik een enorm laag Hb te hebben, dus bloedarmoede. Daar hoort natuurlijk vermoeidheid, maar ook hoofdpijn bij. Wist ik tot dan niet. Na een staalkuur van een maand was ik er weer en sindsdien geen last meer gehad van zulke erge hoofdpijn. Wel af en toe, maar da’s dan gewoon ‘normaal’. Ben benieuwd wat uit je bloedonderzoek komt, het zou me niets verbazen als het bloedarmoede is.

Sterkte meid!

Groetjes!

Thanx! Laat het weten

Liefs

Kan inderdaad een laag ijzer gehalte zijn. Laten ze je ook prikken op Pfeiffer? Als je zo moe bent kan dat ook een oorzaak zijn.

heeft ie ook je ogen gechecked. Steken in je hoofd kan ook zijn dat je ogen moelijk doen. Ik ga mnorgen. Heb gister met Mervin een lijstje gemaakt met klachten en dingen die hij ziet.

Groetjes,

Michèle

Vraag of hij met het bloedprikken ook je vitamine B12 laat controleren
Kleine moeite…

Gr Tries

Bloedarmoede klinkt wel heel logisch ja. Misschien toch ook is bloed laten prikken, al speelt mijn leeftijd natuurlijk ook al wel een rol
En ik heb het inderdaad aan me rug en bekken, heb al 18 jaar bekkeninstabiliteit en daardoor zijn er een paar wervels op elkaar gezakt en is mijn linkerheup aan het verslijten, maar verder draait alles nog
Dus zoals ik altijd zeg we blijven gewoon lachen

Groetjes Michelle

Zou kunnen ik heb natuurlijk best wel lang doorgelopen zonder te klagen. Eigenlijk heb ik het allemaal in een hoekje gedouwd onder het mom ontzwangeren dus als hij er al zat dan zit ie er nu nog. Denk niet dat ik hem nu pas gekregen heb, Maar ik laat het even van de ha afhangen want ik heb geen zin en geen puf om daar nu over na te denken.

Groetjes,

Michèle

Hey Kikie,
Heel erg herkenbaar die hoofdpijn en erg moe zijn!! Ik heb er zelf ook veel last van…mijn hoofdpijn komt vaak aan het einde van de dag opzetten en 's nachts. En die moeheid is de ene dag minder als de andere dag…maar ik heb wel eens het gevoel dat ik de tijd even stil wil zetten en gewoon een paar dagen alleen maar slapen.
Dani komt al heel lang 's nachts niet meer, dus onze nachten zijn op zich normaal. Maar ik slaap wel slechter. Nou ben ik ook een piekeraar, dus daar zal het ook wel mee te maken hebben.

Heb jij veel last van stress of pieker je ergens over? Dat kan allemaal een oorzaak zijn. Wat ook nog zou kunnen is ijzer tekort? Of misschien iets met je schildklier. Dit kan nl ook na je zwangerschap.

@ Saro: Piekeren doe ik wel… 's nachts vooral als ik dus weer is wakker lig Vanacht was ook weer hel… Was zo vaak wakker.! En kind en mannetje wel lekker slapen… aahh frustrerend…Nu ook weer zo’n koppijn.

@ Michele: nee over m’n ogen heeft ze niks gezegt. Misschien even melden volgende keer bij de HA

Liefs

Ja misschien is het niks, maar ogen of vermoeide oge kunnen ook verschrikkelijke hoofdpijn geven.

Laat ze anders even meten bij de opticien. Kost niks geloof ik maar je weet wel meteen hoe of wat.

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 30 May 2009 08:44:14

Nou eindlijk zijn alle uitslagen bekent! pfff
Met mijn rug zit er iets niet goed bij de wervelkolom. (fysio) Bloedtest was ok.
Maar heb nog wel elke dag hoofdpijn en slaap slecht. (ook door rollen van Jesse).
Oververmoeid en Stress is dus de uitkomst. Stress komt door werk is druk druk.
Woensdag met de HA praten en verlopig niet werken. Is gewoon teveel. Gelukkig heplt en steunt de huisarst mij hie goed in.

Liefs

Lilypie

@Kikie:
ik heb ook ontzettende hoofdpijn sinds rico ong 3 maanden is tot en met nu nog steeds.
verschrikkelijk, het begint met steken, dan steken met kloppen en dat wordt dan 3x zo erg ofzo en dan kan ik geen licht meer verdragen, heti s echt hels! hoofd tussen de kussens stoppen zilvere draadjes voor mn ogen zien het lijkt net een migraine aanval ofzo…
en idd ook het moe zijn…misschien dat het daar ook mee te maken heeft het is natuurlijk niet niks, al je energie wordt natuurlijk opgeslokt.
mij eiwit gehalte was wat laag en mn ijzer ook wel iets maar niet zo erg dat ik deze klachten zou krijgen blijkbaar…pff
nog even afzien denk ik

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

en nog over de uitslag.
je kunt wel minder gaan werken maar als je dan je kleine nog de hele dcag moet verzorgen ben je echt net zo moe en misschien nog wel vermoeider he meid!

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Je moet ergens beginnen, dus even niet meer werken en dan de kleine man regelmatig lekker uitbesteden en bijtanken. Fijn dat je nu meer duidelijkheid hebt. Ik hoop dat het snel beter met je gaat!

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

Ik hoop dat je snel opknapt kikie

Groetjes Michelle

Die hoofdpijn gaat idd net zo als hij jij het beschrijft Inge!! blehh.
Ik ga verlopig niet werken. Het moet wel gewoon stress of oververmoeid zijn anders was er wel wat uit die testen gekomen.
En zoals jullie zien is Jesse ook heel vroeg wakker vandaag Straks nog maar eventjes slapen… Morgen laat ik weten hoe het bij de HA was. En thanx voor jullie steun

Lilypie