Vaak hoofdpijn en moe

Sterkte he meid en goed dat je even tijd vrij neemt van je werk. Ik hoop dat je hierdoor een beetje tot rust komt. En de dagen dat je opvang voor Jesse hebt gewoon door laten gaan he…dan kan je die dagen gebruiken om er even een Kikie dag van te maken.

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hier was niet werken ook de optie niet omdat Morgan dan thuis is en veel aandacht vraagt nu. Gelukkig gaat het hier wel wat beter. Alleen heeft die muts gister bij pappa tot 7 uur geslapen, hopelijk doet ze het bij mamma van het weekend nou ook een keer

Ik krijg vrijdag de uitslag van de bloedtest en donderdag moet ik weer naar de fysio.

Groetjes,

Michèle

de hoofdpijn valt hier nog mee…maar ben wel doodop s’avonds…volgens sander maak ik me ook veel te druk ( en dat doe ik soms ook)
maar als ik eens een relax-dag heb gecreeerd voor mezelf, dan kan ik de hele dag wel slapen…hoop dat dat ontwangeren dan snel voorbij is!

groetjes!!

karin

Hehe… Ben net bij de HA geweest en de uitslag is niet zo leuk… Heb een ernstige surmenage/burnout. Schrok me rot toen ze dat zei maar uiteindelijk vielen alle puzzel stukjes in elkaar. Ik heb alles gewoon te lang opgekropt en nu komt het er allemaal uit… Dus vandaar gewoon hoofdpijn en rugpijn. De stress is gewoon doorgestraald naar mijn rug.
Ben wel blij nu kan het eindelijk opgelost worden. Morgen telefonisch gesprek met psygoloog en hopelijk kan ik dan snel terecht. Vind het alleen zo stom klinken dan ik met iemand moet gaan praten. Net alsof ik gek ben.

Liefs

Lilypie

hee doe effe normaal muts! jij bent niet gek, dan ben ik nog gekker want ik praat al vanaf mn 11e met een psycholoog, omdat ik een traumatisch verleden heb en borderline (krijg binnenkort nieuwe test omdat ik bijna geen kenmerken meer heb)
dus jij bent wel de laatste die gek is, mij kun je eerder gek noemen!
praten is helemaal niet erg en die mensen weten je net even op een andere gedachtengang te brengen en wat meer ritme en structuur voor jezelf in te brengen zodat je ook nog aan jezelf kunt werken.
dus niet meer zeggen dat je dan denkt dat je gek bent, dan ben ik nog gekker danjou prettig gestoord dan he en dat zegt niks over mijn mama zijn of over die van jou

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Haha kunnen we samen in een gesticht gaan wonen LOL
Nee zonder dollen. Bordeliner? Dat klinkt wel erg.

Maar goed het is ook beter om te gaan praten. De grootste hoofdoorzaak is werk Ik maak veelste langen dagen en te veel maar daar gaan we nu een oplossing voor vinden.

Liefs

Lilypie

Ik heb in het verleden ook bij een psygoloog gelopen, Op dit moment kunnen ze niks voor me omdat ik ze allemaal te goed op een rijtje heb zeggen ze. Ik weet dondersgoed wat er moet veranderen, nu het veranderen nog (ander KDV, fysio en wie weet wat er uit de bloedtesten komt). Maar praten met iemand is zo ie zo goed. Persoonlijk heb ik niet zoveel met de term borderline. Ik weet dat het bestaat, alleen persoonlijk vind ik dat het te veel en te snel gebruikt wordt. Als ze het niet meer weten heb je borderline. Vroeger leed iedereen masaal aan stress, daarna had iedereen een burn out en nu heeft iedereen borderline. Niet rot bedoeld hoor Inge, maar ik lijd er niet aan en mij hebben ze ook geprobeerd dat stempel te geven van we weten het niet dus zal het dat wel zijn. Hierdoor lopen er te veel mensen die het wel hebben de juiste zorg mis.

Trouwens Inge zou wel fijn zijn als je genezen verklaard word. Alleen had ik begrepen dat je nooit helemaal geneest ervan???

Groetjes,

Michèle

Ik weet ook wat er moet veranderen en daar ga ik nu hard aan werken. Maar toch wel praten. Ik ga ook in de ziektewet dus moet dan wel met een psygoloog praten.

Liefs

Lilypie

owwww wat een tegenvaller kikie maar er komt nu inderdaad wel een hoop duidelijkheid. en natuurlijk ben je niet gek als je met iemand moet gaan praten kan alleen maar opluchten.
Sterkte meis

en zover ik weet Inge kun je van borderline inderdaad niet genezen.

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

jawel hoor
kun je wel van genezen
ze stellen de diagnose als je 16/18 bent en nog eens als je 21/23 bent
er komen nog elke keer nieuwe chromosomen bij tot die leeftijd dus kun je daar overheen groeien.
als je met 21/23 nog ‘borderline’ zou hebben, (5 trekken of meer = borderline) krijg je daar nog wat gesprekken over hoe je dingen kunt aanpakken.
maar je kunt hier zeker van genezen, het is maar hoe je ermee omgaat en bepaalde dingen zitten daarvan gewoon in je karakter, zwart wit denken bijvoorbeeld, maar een gat in je hand hebben is ook een trek van borderline, maar het wil niet zeggen als je 4 trekken hebt dat je dan borderline hebt, ik had 8 van de 9 trekken (het enigste wat ik niet had waren psychoses) en nu verwacht ik dat ik er nog maximaal 3 heb: gat in mn hand als het om shoppen gaat, soms zwart wit denken en wat die andere is weet ik nog niet daar moeten we nog achter komen maar het zal wel meevallen heb er geen last van dus dat is mooi zal wel stress gevoeligheid zijn. maar ik denk dat we daar zo nu en dan allemaal wel is last van hebben

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090519/BqXx.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m1.lilypie.com/2C2Tp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 10 Jun 2009 14:30:43

en daarbij…borderline is geen ziekte maar een stoornis

Hmm mij hadden ze een lijst van 25 dingen voorgelegd en als ik er 5 had zou ik borderline hebben. Dus ik kijk naar die lijst en ik zeg hallo iedereen heeft wel 5 van de 25 punten dus waar gaat dit over. Ik werd toen op een wachtlijst geplaatst en daarna heb ik nooit meer wat gehoord van ze.

Groetjes,

Michèle

borderline heeft 9 trekken he

Kun je nagaan dat ze bij mij niet wisten wat ze deden toen. en ik ook weer wat geleerd.

Groetjes,

Michèle

Met intensieve en langdurige gesprekstherapie kan de helft van de patiënten worden genezen. doormiddel van therapieën kan een kwart van de storing afkomen.

Moet dan wel aanslaan, juiste therapeut en heeeeel stevig in je schoenen staan…
Dus aplausss waard meid dat het zo goed gaat!!!

SUPER!!! Tries

Dankjewel Tries ja het gaat gewoon super en het ging sinds Rico’s geboorte alleen maar beter beter en nog is beter tja zo’n ukkie maakt je toch ook gewoon zielsgelukkig niet waar?

Naar een psych. gaan kan alleen maar verhelderend werken: of er worden problemen opgelost of het valt mee… maar zeker niet iets om je voor te schamen!!!

Ik loop nu ook al enige tijd bij de psych. 1 jaar en 2 mnd en ben dit jaar overgestapt naar een eerste lijnspsych. En nu komen bij mij de ware problemen pas boven…
Heb een hechtingsstoornis en heb problemen met sexualiteit.
Mede door scheiding, rare opvoeding en verkeerde geinterpreteerde gedachtes…

Dus… ben toch gekker dan jij kiki
Onthoud dat alles goed komt!!! En alles op zijn tijd… zorg voor veel leuke dingen!

Groetjes Frauk

[img]http://b2.lilypie.com/BDdNp1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

hey Frauk dat is cool hier ook een hechtingsprobleem (hoort ook weer bij bordie zijn) maar meer in de vorm van verlatingsangst, dus kan rico zo dadelijk 'n handje geven als hij begint rond 9 mnd