Update situatie (slecht nieuws...)


#41

pffffffffffff meissie, wat een toestand zeg. Wel fijn dat ze jullie met spoed op de lijst voor de OK hebben gezet. Alle liefs en sterkte.

Groetekes, Sje


#42

jeetje meis, wat een ellende ik hoop echt dat er niemand binnen word gewielt, en dat die pin dr snel in mag zitten en dit keer goed op zijn plek en zonder problemen zodat jullie van de vakantie kunnen genieten want dat hebben jullie dubbel en dwars verdiend !

Pippy is geboren 17.07.2009


#43

En? Hoe is het gegaan? Hopelijk heeft de operatie plaatsgevonden en is het allemaal goed verlopen. Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie lekker op vakantie kunnen. Even bijtanken en gewoon leuke dingen doen! XXX

mama1980

Lilypie Third Birthday tickers


#44

Lief dat je aan ons denkt!

De operatie heeft afgelopen vrijdag plaatsgevonden! Ze moesten eerst het gat opboren omdat er een dikkere pin in kwam. De bedoeling was dat mn vriend 1 nacht in het ziekenhuis zou blijven maar hij is toch 2 nachten gebleven omdat de wonden nog te erg bloedden en hij veel te veel pijn had. Zondag mocht hij mee naar huis, maar hij is helemaal van de wereld. De depressie slaat helemaal in en omdat ze dus eerst het gat moesten opboren heeft hij vreselijk veel pijn. Hij kan helemaal niks, ligt maar op de bank terwijl hij het liefst met dit mooie weer lekker buiten zou spelen met de kids… Ik heb zo’n medelijden met hem… Hij huilt ook echt de hele dag, zo sneu…
Voor mij is het ook weer ontzettend druk, hij kon al weer wat in huis en nu helemaal niks meer.
Ik red me gelukkig nog wel, maar leuk is anders!
Voor mn rug heb ik buikspieroefeningen gekregen en ik moet op mn houding gaan letten, want ik heb een superslechte houding
Afgelopen woensdag had ik een intake gesprek met pi zorg. Maar degene met wie ik de intake zou hebben was ziek en toen kreeg ik een andere vent die er nog maar een paar dagen werkte. Het was een vreselijke man. Ik heb hem wel alles verteld maar hij vond het maar moeilijk me een etiket te geven en wist niet zo goed waarom ik nou hulp nodig had…
Hij heeft me maar het etiket relatieprobleem gegeven… Hij zei dat de dokter en mn vriend zn psychiater mij een koekje hebben voorgehouden en dat hij nu maar iets voor me moest doen :S Ook zei hij dat mn vriend zijn ouders gedeeltelijk gelijk hadden dat mn vriend zijn depressie komt door verveling en thuis zitten :open_mouth: Terwijl hij mn vriend niet eens kent!
Toen ik terug kwam van de psycholoog wilde ik even snel langs zeeman en toen ik bij de auto kwam had ik een boete van 54 euro… Ik was zo boos en verdrietig en kwam helemaal overstuur thuis… Wat heb ik gehuild! Mijn vriend had gister zijn psychiater aan de telefoon en heeft het verteld. Zijn psychiater heeft mij toen gebeld en excuses aangeboden en gezegd dat die man zo goed als ontslagen is en dat ik een ander krijg. Hij hoopte dat ik nog terug wou komen. Heel netjes!
Nu maar hopen dat het vanaf nu alleen nog bergopwaarts gaat!

Groetjes


#45

Allereerst fijn dat de operatie erop zit, joh! Maar ja, dan zitten jullie nu wel weer met de nasleep natuurlijk.

Nou, wees maar blij dat je een andere psycholoog krijgt joh. Wat een incompente lui lopen er toch rond. Kan me voorstellen dat je het even he le maal gehad had. Op die momenten komen de boetes er altijd nog eens bovenop natuurlijk! Heb je het allemaal maar in 1 keer gehad.

Hopen om een goede psycholoog nu. Veel kracht om de situatie thuis een beetje houdbaar te houden, meis!

Lfs



#46

Jee wat een kl*te psycholoog daar heb je wat aan zeg

Fijn dat je een andere krijgt.

Hopelijk gaat het nu alleen nog maar bergopwaarts.

Sterkte!

Liefs Michelle



#47

Veel sterkte, hopelijk krijg jij dadelijk ook goede begeleiding en gaat de pijn bij je vriend snel over.


#48

Oh meissie, je lijkt weer helemaal terug bij af. pffffffffffff…
Vreselijk die psycholoog. Wel fijn dat het dus niet aan jou lag dat-ie zich zo vreemd opstelde en dat-ie dag kan zeggen tegen zijn baan.

Hopen dat je nu een goede begripvolle en daadkrachtige psycholoog krijgt die je echt kan helpen de draad weer op te pakken en de zon weer te zien schijnen.

Groetekes, Sje


#49

Heb woensdag een nieuw intake gesprek gehad met een hele fijne vrouw. Het punt waar het allemaal op neer komt is dat ik mezelf helemaal wegcijfer en daar moet wat aan gebeuren. Ik vind het heel erg moeilijk want ik ben er al zo aan gewend dat ik niet eens KAN kiezen wat ik wil en dat ik niet weet wat ik wil en wat ik leuk vind…

Groetjes


#50

Fijn dat je inmiddels een goed gesprek met iemand anders hebt gehad. Gaat zij je verder helpen of gaat zij alleen bepalen wie je verder gaat helpen?

Groetekes, Sje


#51

Dat hoor ik 6 juni, dan heb ik een adviesgesprek, dat is ook met haar. Dan vertellen ze hoe ze me gaan helpen en wie me gaat helpen.

Groetjes


#52

Fijn dat je nu een goede psycholoog hebt!

En gelukkig dat de operatie zo snel kon!

Hopelijk gaat het snel met kleine stapjes vooruit!
Sterkte!

Groetjes mama Ja