update-->Peuterbed deurklink omhoog, yeah right

ja pff ja, hij had eerst flink kennisgemaakt met zijn nieuwe bed en hij vond het helemaal leuk.
maar slapen? nee hij heeft niet geslapen, hij kwam wel 4 keer zijn kamer uit en ik zei nog:die klink omhoog zetten. dus dat gebeurd zometeen.
verder heeft hij de hele tijd in een donker hoekje in zn kamer zitten spelen.
zucht ik houdt mijn hart vast voor vanavond en vanacht

Gewijzigd door - MamavanRico op 16 Jan 2011 19:03:10

Gewijzigd door - MamavanRico op 16 Jan 2011 19:47:01

Gewijzigd door - MamavanRico op 17 Jan 2011 16:15:49

Ahh nee toch wat een tegenvaller dan!!!

Ik hoop dat het komende nacht beter gaat!

Hij had sowieso niet meer zoveel zin in zn middagslaapje toch? Gaat vanavond vast goedkomen! Ben benieuwd!

Kruk omhoog voor smiddags lijkt me slim!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Third Birthday tickers

ja ik baalde er wel van maar hij was ook zo enthousiast. misschien lag het daaraan…
die klink gaat zo omhoog ja en ik hou jullie op de hoogte hoe het vanavond gaat. en anders morgenvroeg want we krijgen nog visite.
hij zit nu maar cars te kijken, dat dan weer wel

Heel veel succes vanavond, ik duim voor je!!!

Balen, hopelijk vanavond beter! Ik hoop dat het hier wel goed gaat als we overgaan naar een groter bed, Erik kan namelijk deuren met de klink omhoog ook gewoon openkrijgen

Groetjes,
M

thnx yavahn

@Mriek: haha daar weet ik nog een verhaal over;
iemand hier in de buurt had ook om die rede de klink er aan de binnenkant helemaal afgehaald.
stond ze de kamer van dr kind te poetsen gooit het kind de deur dicht toen hij op de gang stond!! dus die vrouw gillen uit het raam,
en dr overbuurman hoorde dat dus die had de poort van de schutting eruit moeten trappen omdat ze bang was dat dr kind van de trap af zou vallen ofzoiets. tjonge ja ze deed het met de beste bedoelingen uiteraard maar het is wel een beetje dom van die klink

ik bedenk me net ineens, vanmiddag had rico ook geen slaapzak aan.
misschien dat hij mede daarom niet kon slapen.
dus wat nu;
slaapzak aan in peuterbed + dekentje? wel of niet verstandig? het is een combisleeper. aub reacties!! hij gaat zo slapen en ik zit met mijn hand in mijn haar over wat verstandig is

Wij hebben een haakje aan de buitenkant op een hoogte waar hij never nooit bij kan (de eerste jaren)

Gr, Danielle

ja… dat is ook handig, maar wat moet ik nou met die slaapzak???

Ik zou het gewoon proberen met slaapzak, maar dan wel een heel dun dekentje, zo’n combisleeper is best warm toch?

Ik denk persoonlijk dat (hij moet er toch een keer uit) dat je het nu in een keer goed moet doen en hem zonder slaapzak weg moet leggen.

Hij vind zichzelf nu extra groot in dat nieuwe bed en zal het misschien allemaal ineens accepteren.
Daar komt bij at hij vanmiddag niet heeft geslapen en toch wel moe zal zijn en hij dan toch wel snel weg zal vallen.

Het is het proberen waard.
Valt ie niet weg dan vraag je of hij zijn vertouwde slaapzak misschien terug aan wil

Suc6!

Danielle

zo’n combisleeper hoort warm te zijn ja maar door het wassen werkt het helemaal niet meer, hij slaapt normaal onder een dekbedje en combisleeper en dan pas slaapt hij goed.
ik heb hem nu in zn combisleeper + dekbedje erin gelegd… en hij is NOG stil… ik hou mij hartje heel had vast.
net hoorde ik een bonk dus ik ging kijken haha, komt hij overeind en zegt: ja?
hahahhaha
bijdehand menneke! ik zo: ohh sorry schat (fluisterend) ik dacht dat je viel…
hij zo: daag daag! ik zo: ga maar lekker slapen hij zo: ja! (met zo’n hoog lief stemmetje!)

lekker laten liggen dan…en ALS ie valt dan laat hij het wel weten!

Gr, Danielle

jaaaaaaaaaaa hij slaaaaapt!!! ooooh wat goed en wat ligt hij er LIEF BIJ!! wat een dropje!
hij heeft wel het dekbed weggegooit want dit dekbed is groter natuurlijk dus warmer. ofja niet helemaal weggegooit maar naar achter geslagen. dus ik heb het een beetje ingestopt waar zn bedrekjes eindigen dus hij ligt er tot aan zn bovenbenen onder. en daar heb ik het ingestopt zodat de kans dat hij valt iets minder is.
wat een lieverd!

Haha…nou mooi toch!

Gr, Danielle

ja super danielle! enne nog steeds slaapt hij alles gaat dus tot zover goed.
nu de nacht goed doorkomen en ik ben HELEMAAL blij!! oh enne de foto’s volgen nog hoor, papa was flink ziekjes toen we wegwaren dus hij heeft nog niet kunnen schilderen.
het bed staat er nu, zijn “bureau” / “aankleedtafel” is uit elkaar geschroeft en nu ligt zijn verkeerstapijt daar. en zijn nieuwe gordijnen hangen en een paar schilderijtjes van cars…
de rest doet hij volgende week zei mn vriend, als hij wat fitter is.

Hopelijk slaapt 'ie vannacht goed door!

Wat een verhaal inderdaad, van die klink. Ik moet eerlijk zeggen: ik ben niet van dat soort extreme maatregelen om m’n kind maar op z’n kamer te houden. Klink omhoog en dat ze het dan niet open kunnen krijgen gaat me eigenlijk al te ver. Stel dat er eens echt iets is en ze willen bij je komen, dan kan het niet. Nee, voelt voor mij niet goed. Haakje aan de buitenkant van de deur zoals Daniëlle schrijft zal ik hier dan ook nooit doen. Brrr…krijg er gevangenisgevoelens bij

Groetjes,
M

Hier ook geen haakje aan de deur
Klink ook niet omhoog
Wel hadden we een traphekje boven aan de trap van mochten ze eruit komen
En nog half slapen vallen ze niet naar beneden
Maar wel super hoor jullie boefie in een groot bed he

Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin

ja maar ik vind het voor hem veiliger dat hij niet rond gaat banjeren zeker de eerste weken. daarna zien we wel verder.
en de babyfoon staat aan dus als er wat is dan hoor ik het ook via de babyfoon, daarnaast… kan een kind die in een ledikant ligt OOK niet bij je komen dus zoveel verschil maakt het in mijn ogen nu ook weer niet. zolang ik hem hoor (deur op een kier onze deur dan… en de babyfoon aan zijn onze “maatregelen”)
is het prima.

maargoed nu hoe het is gegaan vanacht!
hij is geen 1 keer uit zijn bed gekomen! gisterenavond niet en vanacht niet! ook niet eruit gevallen en ook niet wakker geworden! top toch!! echt dit had ik nooit verwacht vanochtend om 8 uur was hij wakker. 1 uur eerder dan normaal maar goed. papa hoorde hem. was hij in zijn slaapzak aan de wandel gegaan (het ging dus TOCH goed met slaapzak in het peuterbed! top!) en Rico riep; papaaa mama: open maken! (de deur haha!) dus papa kwam binnen. stond hij langs de deur te wachten in zijn slaapzakje. zo lief! ik ben erg blij!