Ja hoor, met trappelzak en al…
Daarom toch maar zonder gaan proberen.
Ik wordt er op het moment helemaal zot van, dat geklim!!
Vanmiddag lag ze bij mijn ouders te slapen, en we hoorden haar na een tijdje wel kletsen door de babyfoon. Maar qua geluid leek het er niet op dat ze aan het klimmen was.
Totdat ze opeens begon te krijsen!
Dus ik ga kijken (mijn ouders wonen in een dijkhuisje, het kamertje waar zij slaapt is beneden, terwijl de voordeur, gang woonkamer etc. boven is) staat ze al bovenaan de trap (giga steil, daar mag ze van mij helemaal niet zelf op, ook niet als ik erbij ben!) Ze stond dus te krijsen omdat ze de deur naar de gang niet openkreeg!
Pfffff jeetje dat was pas schrikken!
Ik haalde meteen vanalles in mn hoofd… wat nou als de achterdeur opgenstaan had? Dan had ze in de vijver kunnen liggen terwijl wij dachten dat het stil was in de babyfoon omdat ze lekker lag te slapen ![]()
Of van de trap gevallen… brrrr!
Gelukkig is het allemaal goed gegaan, en was ze alleen maar kwaad dat de deur niet meteen voor haar openging.
Maar ik zal haar niet meer met een gerust hart neerleggen daar… dus ook daar moet een andere oplossing voor komen
want zonder slaapje red ze het echt niet.
Verder klimt ze thuis nu opeens zelf in haar kinderstoel.
Net zat ze op tafel uit het aquarium te drinken (getsie!)
En als ze even losgelaten wordt buiten staat ze zo bovenop de hoge glijbaan!
PFfffffffff iemand tips om het klimmen te remmen? Straks zit ze nog bovenin de boom ![]()