Hier zijn we beetje voor beetje haa kamer bij elkaar aan het scharrelen. Maar das wel heel rigoreus, maar wat moet dat moet helaas ja. Maar wel fijn dat ze meteen slaapt.
Groetjes,
Michèle
Hier zijn we beetje voor beetje haa kamer bij elkaar aan het scharrelen. Maar das wel heel rigoreus, maar wat moet dat moet helaas ja. Maar wel fijn dat ze meteen slaapt.
Groetjes,
Michèle
Vannacht ging goed, ze heeft heerlijk geslapen.
Maar was wel om 6.30 wakker en eruit terwijl ze normaal in het weekend tot 8uur slaapt.
Paar keer teruggelegd maar dat werkte niet… toen heeft ze na een fles melk nog maar even bij ons in bed verder geslapen tot 8.45
Maar hoop toch dat ze het snel doorheeft dat ze ook hierin gewoon lekker uit moet slapen
Dat hoop ik ook voor jullie, da’s wel vroeger dan jullie gewend zijn. Hier is het normaal, maar ik zou ook niet graag ineens 1,5 uur vroeger wakker zijn. Even een goed gesprekje met de kleine meid voeren
Groetjes,
M
He gats dit is niet leuk zeg!!
Ze is hardstikke moe… maar vertikt t om in dr bedje te blijven!!!
Zolang er iemand bij haar op dr kamer is blijft ze keurig liggen, maar houd ze je wel continu in de gaten, slaapt dus niet.
Maar zodra we weggaan is ze eruit en gaat staan brullen bij de deur en de boel overhoop halen!
Mijn ouders hadden nog een camera met monitor liggen uit de tijd dat er een paard op bevallen stond , dus die heb ik even opgehaald zodat ik haar vanaf beneden wel in de gaten kan houden.
Maar het ziet er nog niet naar uit dat ze zal gaan slapen
Eigenlijk zouden we vanavond nog ergens gaan eten met zn allen, maar als ze niet geslapen heeft overdag is dat echt geen optie. Manlief moet dus maar alleen ben ik bang.
Jakkes, ik hoop wel dat ze hier snel doorheen is, en het bedje gewoon accepteerd zeg
Dit is echt niet leuk!
Haha nou ik hoop dat ik straks ook dé tip voor je heb zou betekenen dat ik m zelf ook gevonden heb.
De oudste lag ook net voor zn tweede verjaardag in het grote bedje, en dat ging eigenlijk vanzelf. Verschil was ook wel dat je daar een normaal gesprek mee kon voeren, en de jongste op wat losse woordjes en gebrabbel na gewoon nog niet praat.
Ze is uiteindelijk vanmiddag om 4uur eindelijk nog even in slaap gevallen, tot 6 uur. Dus we zijn toch nog maar gaan eten anders zou ze om 7uur natuurlijk ook niet weer terug gaan slapen.
Nu was ze erg moe toen we thuiskwamen, maar nog wel een paar keer uit dr bed gekomen. Lijkt of ze niet alleen wil zijn. Want zolang we op haar kamer zijn is het goed, ook al krijgt ze totaal geen aandacht.
Na een half uurtje proberen met alleen maar terugleggen en weer weggaan toch even in een hoekje van haar kamertje blijven zitten: ze was binnen 5 minuten in slaap
Ben benieuwd hoe vroeg ze morgenochtend wakker is!
Yes yes yes, het gaat steeds beter!!
Na een vrij kort nachtje heeft ze heeft vanochtend in de creche gespeeld (van de kerk), en dus geen ochtendslaapje gehad.
Was natuurlijk alweer hardstikke moe. Maar wilde niet naar bed.
Ze was ontzettend kwaad dat ik haar uit dr stoel haalde (waar ze continu zat te brullen van de slaap). Ze wilde in dr "TOEL TITTE!"
Maar eenmaal in bed met dr tutje lag ze toch wel lekker is er 2x uitgekomen, en na haar teruggebracht te hebben en nog even (nog geen 2 minuten) bij de deur gewacht te hebben sliep ze
Het gaan slapen gaat dus eigenlijk al best goed!
Nu nog het huilend wakker worden eruit… en de normale tijden aanhouden
Maar dat komt vast ook wel goed … naja dat hoop ik iig want 6.30 vind ik toch vrij vroeg
-> en zeker voor de nieuwe tijd…
En ehm… tja we moeten ook nog steeds een oplossing hebben voor bij mijn ouders…
Dat wordt lastiger ze slaapt daar in de kamer die deels dient als magazijn voor de kralen en deels voorraadkast
… dus als ze daar uit bed komt kan ze dr lol op zeg maar.
joehoe dat klinkt goed! Ben blij voor je!
enneh voor je ouders heb ik geen oplossing behalve…kamer leeghalen?
groetjes,
Wendy
Oei… ik was iets te optimistisch vanmiddag
Nu vanavond zijn we alweer ruim 2 uur bezig… ze is nu 5 minuten stil, dus ik hoop dat ze slaapt…
Steeds kwam ze uit dr bedje helemaal hysterisch huilend bij de deur, en als we haar dan teruglegden lachte ze er gewoon keihard om
Ben toen even heel boos geworden, en gezegd dat als ze er nog een keer uitkwam ze dan een tik op dr billen kreeg. Heb ik bij haar nog nooit gedaan. Nu dus wel
Daarna kwam ze nog een x en heb ik alleen gezegd “kom, in je bedje”. Wilde ze nog een aai dus die heeft ze gekregen zonder verder te praten. Ben toen weggegaan en nu niet meer gehoord. Eindelijk.
@Moppiesmama ja dat zou mooi zijn hahahah … maar ze moeten ergens de spulletjes kwijt he
Broer en neef zijn haar al voorgegaan, in dezelfde kamer en het zelfde bedje, en ontdanks dat dat toch ook behoorlijk ehh actieve kids zijn, hebben die nooit zulke fratsen uitgehaald! Of als ze gingen klimmen dan later, wanneer je er een gesprek mee kon voeren. en ik zie het ook niet zitten om dr op zolder te laten slapen
Ohja en de meiden die vroegen waarom geen traphekje boven: onze trap loopt na de omheining die er boven omheen staat zeg maar nog een tree door. Hekje zal toch ergens aan vastgemaakt moeten worden… Doen we dat een tree lager, dan kan ze er natuurlijk makkelijk overheen klimmen en krijg je nog gevaarlijkere situaties…
Gewijzigd door - Suzsje op 27 Mar 2011 21:52:21