Heerlijk Rainboe, kunnen jullie eindelijk zelf ook bijkomen en gaan genieten. Toppie
Liefs Michelle
Oh wat heerlijk meid. Dan weet je weer dat het ook anders kan en dat baby’s wel leuk zijn. Niet dat Max daarvoor niet leuk was maar je snapt me wel
Groetjes,
Michèle
Super goed! Dat zal wel een serieuze last zijn die van je schouders is gevallen. Nu kunnen jullie eindelijk genieten met z’n viertjes! Geniet ervan!
Ow wat heerlijk om te horen (lezen)!!! Ik ben heel erg blij voor jullie dat alles nu zo goed loopt!!! Geniet maar lekker van je beertje en je diva!!!
ooh meis wat heerlijk voor jullie!
tja altijd pijn… Rico die had met zijn reflux niet altijd pijn in ieder geval. vaak wel maar niet altijd, lag eraan hoe snel hij zijn fles op at, en het lag er ook aan hoeveel hij had gedronken.
Maar ik ben echt heel blij voor jullie dat het zo goed gaat! in ieder geval gaat t steeds beter en dat doet me deugd!
Wauw wat heerlijk om te lezen!
Nu is het genieten eindelijk echt begonnen
Fijn om dit hoofdstuk te kunnen afsluiten!
Fijn zeg, dat het nu zo goed gaat!
Dan kan je echt intens gelukkig zijn hè?!
Lekker meid, hou zo vol!
Liefs, Anne
Wat een super goed bericht! Heerlijk om te lezen dat het zo goed gaat! Lekker gaan genieten nu!
Groetekes, Sje
Ach ja, het ventje heeft vandaag een totale off-day, met als resultaat een even geïrriteerde vader! Gezellig hier, haha. Max huilt weer veel vandaag, dus we zijn gauw teruggestapt naar alleen hypo-allergene voeding (we waren net begonnen met standaard te mixen), want hij leek er wel op te reageren. Hij wil vandaag niet slapen, maar ook niks anders…Dat is minder!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Ik denk dat het arme kind gewoon honger had! Ik heb hem wat meer melk gegeven en nu ligt hij voldaan te ronken!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Ja maar wat je zegt als paps uit zijn hum is dant grote kans dat max dat ook is enne had pappa hem geen eten kunnen geven dan of bedenkt ie dat niet???
Groetjes,
Michèle
Heerlijk om te lezen dat het mannetje zijn draai bij jullie heeft gevonden!
En een offday hebben we allemaal wel eens, zelfs zijn papa
Geniet nu maar lekker met zijn viertjes want als iemand het verdiend heeft…
Groetjes van Sascha en Senne
Ben echt heel blij dat het nu zo goed gaat met Max.
Geniet ervan en ik hoop echt dat het zo goed blijft gaan.
Groetjes,
Sandra
He, ik had deze update even gemist. Super dat het zo goed gaat nu!
Het is jullie allevier gegund. Nu eindelijk echt genieten!
Liefs!
Wat fijn dat het nu beter gaat. En met die nachtvoedingen komt het vast ook goed. Niet de hele dag in het gehuil zitten scheelt ook weer een hoop energie want dat vreet echt aan je.
Hoop dat het nu goed blijft gaan.
groetjes Ramona