Infalcol hier ook geen resultaat. Werd Levi alleen maar onrustiger van. Ik heb cinababy van VSM in huis en dat werkt (na een week) heel goed. Durft het nu gewoon niet te stoppen
…
Verder boert Levi ook heel moeilijk. Hoe dat komt? Geen idee! Wel lastig vooral de laatste voeding als je eigen ogen ook dicht vallen
. Volgens het cb is het goed dat we hem goed rechtop houden en na een kwartier niet boeren (is dan best lang maar ja) dan hoeft het niet meer. Wel het bedje / hoofdsteun iets omhoog zodat hij er geen last van gaat krijgen (maar dat heb je al toch?!) …
Verder gebruiken wij al vanaf het begin de Bfree/dr Brown. SUPER! Hebben we bij Jurian ook gebruikt. Ik had het moeten weten dan had ik het bij de kleertjes gedaan. Heb hier nl ook wel flesje over. Maar het is nu sneller en makkelijker om het even te gaan kopen.
Ook weet ik dat je niet teveel moet wisselen van voeding maar hier helpt de Friso Comfort (voor spugen en krampjes) echt super. Je moet het een week de tijd geven, maar merk duidelijk verschil. Levi poepert nu elke dag of om de dag. En voor die tijd ruim week niet!! Hoe doet Max dit? Is het donker groen? Dan zijn het krampjes. Is het geel/mosterd dan heeft meneer geen krampjes en is de ontlasting prima.
Ook is het dat ze na behandeling soms ook wat dagen onrustig kunnen zijn hé … vond ik altijd erg moeilijk. Dacht dan … heb ik er wel goed aangedaan… Maar er komt een ommekeer meid!
Denk aan je/jullie…