Help! Ik ben in tweestrijd.
Om een lang verhaal kort te maken heb ik vanaf het begin dat mijn dochter naar de gastouderopvang ging, niet helemaal een goed gevoel bij dat adres gehad. Waarom??? Al sla je me dood. Er zijn geen concrete voorbeelden of aanwijzigen waarom er iets niet goed zou gaan, maar het is een gevoel van binnen. In het verleden bracht ik haar weg en haalde mijn man haar op dus ik zag haar reactie nooit aan het einde van de dag. Hij zei dat het wel goed ging, maar dat ze wel wat huilerig was. Dacht dan dat ze gewoon erg moe was van het spelen en alle nieuwe indrukken. ok, dat kan natuurlijk.
Nu heb ik een nieuwe baan en haal ik haar voortaan zelf op omdat ik nu eerder klaar ben dan mijn man. Ik vind haar erg stilletjes als ik haar kom halen en ze is ook vaak erg huilerig. Gisteren had ze zelfs helemaal dikke ogen. Als ik ernaar vraag is het altijd pas 10 minuten zo en heeft ze het voor de rest van de dag goed gedaan. Aangezien ze dit thuis nooit doet krijg ik toch een raar gevoel hierbij. Ook heeft ze thuis best moeite met slapen of gewoon niet zoveel slaap nodig en ze slaapt ze hooguit 2 tot max 2,5 uur overdag. Daar slaapt ze als ik de verhalen moet geloven s ochtends 2 tot 2,5 uur en smiddags nog eens 2 uur?? Is ze nog wel s wakker denk ik dan? Krijgt ze buiten haar voeding om ook nog aandacht? Of wordt ze gewoon in bed gelegd, ook als ze niet moe is. Ze danst en lacht zo leuk! Wanneer dan? denk ik dan… Andere ouders die ik spreek zijn laaiend enthousist !! Ik ben nu in tweestrijd. Mijn gevoel volgen of zie ik spoken? En hoe dit bespreekbaar te maken zonder dat ik haar kwets/beledig/wantrouw?
mama1980
Gewijzigd door - mama1980 op 17 Aug 2010 21:39:09
Gewijzigd door - mama1980 op 30 Aug 2010 21:49:42