Nou, ik ben helemaal blij!!! Heb naar jullie geluisterd en mijn gevoel gevolgd. Mijn meisje gaat voortaan naar het KDV en het gaat super!!! Haal nu voortaan een blije baby op die mij nog maar amper ziet staan als ik haar op kom halen. Wat een verschil!!! Heb ook te horen gekregen (achteraf) dat deze gastouder het bijv. normaal vind om een baby van iemand anders bij hun (haar en haar vriend) in bed te leggen s morgens en dan nog even verder te slapen… mijn god zeg!! Ook die hele bezorgdheid omtrent het autisme wat ze me bij het CB hadden aangepraat is zo goed als verdwenen. De kinderarts heeft gezegd dat het haar zo zeer onwaarschijnlijk lijkt na enige tijd bezig te zijn geweest met haar en ik merk nu zelf ook dat ze begint te kletsen, ze lacht, het is gewoon een heel ander kind ineens! Ik voel me nu alleen wel een beetje schuldig dat ik haar niet eerder heb weg gehaald. Id bedoel, Als het haar gedrag zo erg beivloed heeft dat ze er zo van veranderde dat werd gedacht dat ze misschien autistisch was… pfff
Igg gaat het nu super met mijn meisje
mama1980