@ Valentine welkom terug en jeetje meid dat moet ook niet makkelijk geweest zijn. Fijn dat het nu beter met je gaat.
Groetjes,
Michèle
@ Valentine welkom terug en jeetje meid dat moet ook niet makkelijk geweest zijn. Fijn dat het nu beter met je gaat.
Groetjes,
Michèle
Jippie ajeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
JOEHOE sandra, wat een geweldig nieuws!
Fijn dat je de kleine hebt gezien, doet je goed he.
Hopelijk gaat nu de tijd van genieten in.
Gr Patries
GELUKKIG! Ik zei net: ‘Nee, ik hoef even geen thee. Eerst even kijken hoe het met de echo is afgelopen!’ Wat fijn dat jullie ‘walvis’ (hihi) nog steeds lekker aan het zwemmen is! Gek dat je dat bloed verloor, maar als ze geen oorzaak kunnen vinden…tja, dan moet je maar hopen dat het verder weg blijft en je er niet te druk over maken. Gelukkig is jullie kindje helemaal ok en zag de echoscopiste ook meteen dat ze/hij leeft! Dat is het belangrijkste! En nu gaan we echt hopen dat je verder geen zorgen meer hoeft te hebben! JOEHEEEEE!
Groetjes Rainbow, trotse mama
oh wat een goed nieuws meid! Ook geen bloedverlies meer gehad?
Ben zo blij voor jullie … hopelijk nu eindelijk … GENIETEN
Bedankt allemaal.
Ik heb gelukkig geen bloedverlies meer gehad. Na al die bloedingen dacht ik echt dat ik niet meer zou kunnen genieten van mijn zwangerschap. Maar nu ik de kleine weer op de echo heb gezien maakt dit ook weer een stuk realistischer. En als ik daar dan aan denk voel ik me weer helemaal gelukkig. Laatste echo was natuurlijk 5 weken geleden, dus toen bewoog het nog amper en was het maar 2,1 cm.
Ik ben vanavond even heel ontspannen gaan zwemmen. Ben dus nu heel rozig, dus ga zo lekker mijn bedje opzoeken. En ik ga echt mijn best doen te blijven genieten.
Groetjes,
Sandra
Goed zo meis, toch proberen om het positief te blijven zien. Anders zit je straks met jullie tweede kleine wonder in je armen te balen dat je niet van zijn/haar zwangerschap hebt genoten
Groetjes,
M
Dat wil ik idd niet Mriek. Zwanger zijn is tenslotte iets heel bijzonders en daar wil ik echt van genieten. Hoop dus echt dat het nu even rustig blijft. Tenslotte is het als het goed is ook de laatste keer dat ik zwanger ben
Groetjes,
Sandra
Pfff even een zucht van opluchting, hoe moet dat bij jou dan wel niet voelen
Hoop dat er nu geen gekke dingen meer gebeuren en dat je lekker kunt genieten. Hoop voor je dat je snel leven voelt dan voel je je eigen weer een stuk zekerder.
Liefs Michelle
Zelfs mervin was helemaal opgelucht. Ook hij leeft helemaal met jullie mee. Hij was oprecht blij dat de echo goed was. Hij zei meteen heb jij toch oko gehad dus ik zeg ja dat stelde haar een beetje gerust maar nu de echo goed is ze helemaal blij. Dat kon ie goed begrijpen.
Groetjes,
Michèle
Ha ha ha ja hij wordt al bijna 2 jaar met ikke ben geconfronteerd en ik vertel hem ook alles wat nodig is dus hij hoopte nu ook dat alles goed was enne hij moet er natuurlijk ook niet aan denken dat je zoiets overkomt.
Groetjes,
Michèle
Lieve sandra!
Ik schaam me echt hartstikke dood dat ik het nu pas lees
Maar jeetje wat moet jij je rot geschrokken hebben… het is dat ik je nieuwe titel zag staan want anders (halverwege je verhaal) dacht ik ook van: oh nee toch!
maar wat sje zegt idd klinkt wel heel logisch.
dat is hetzelfde als je ongesteld bent.
dan zou het ook in je broek /bed moeten zitten. alhoewel ik wel altijd merkte dat als ik moest plassen het meer "los kwam.
maargoed ik heb niet ALLES gelezen dus ik weet niet of jei n middels een urine onderzoek gehad hebt…
ik hoop dat alles goed met je gaat!
Bedankt Inge. Maakt helemaal niet uit hoor dat je het nu pas leest.
Maar op dit moment ben ik echt zo kwaad. Ga ik gisterenochtend mijn urine na laten kijken. Bleek dat mijn eigen huisarts niet aan het werk was, dus ik had een ander. Ze hebben mijn urine na laten kijken en er was niks aan de hand.
Kom ik vanmorgen op mijn werk en heb ik toch een brandend gevoel met plassen. Aangezien ik morgen vrij ben had ik zoiets van ik ga het gewoon nog een keer bij mijn eigen huisarts na laten kijken. Dan maar eigenwijs, maar het voelt niet goed. Ik twijfelde natuurlijk wel, want ja ze hebben het gisteren nagekeken. Maar goed mijn directeur vond dat ik direct naar huis moest gaan om naar de huisarts te gaan. Dit was belangrijker dan werk. Wel heel lief van hem dus.
Ik dus net naar mijn eigen huisarts en het blijkt dus wel degelijk dat het een blaasontsteking is. En een fikse ook, dus de huisarts wil mijn urine ook op kweek laten zetten. Ik moet voor half 5 mijn urine bij het ziekenhuis inleveren en ik heb een anti biotica kuur voorgeschreven gekregen.
Ben dus blij dat ik het nog een keer na heb laten kijken, anders had ik hier dus nog langer mee doorgelopen. Bedankt dus Sje, je had gelijk. Al vraag ik me af of het bloedverlies en deze blaasontsteking samenhangen. Want zondag had ik geen bloed in mijn ondergoed. Maar vanaf maandagmiddag wel. Zou dat kunnen doordat ik misschien al langer een blaasontsteking heb. Ik had niet eerder klachten dacht ik alleen als ik achteraf nu ga nadenken moet ik veel vaker naar de wc en is mijn misselijkheid weer veel erger. Terwijl het aan het afnemen was. Maar ja dat zijn natuurlijk ook gewoon symptomen van mijn zwangerschap.
Ik heb in ieder geval sinds gisterenochtend geen bloed meer verloren.
Groetjes,
Sandra
Dus TOCH een blaasontsteking? Ja, dat bloed moet toch ergens vandaan komen en dit klinkt dan het meest aannemelijk…Wel vervelend meis, maar beter dat dan…En wat heb jij een lieve werkgever zeg, die je alle rust geeft die je nodig hebt en ook zo met je meeleeft. Daar kunnen andere bedrijven nog wat van leren!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Inderdaad wat een fantastische werkgever, chapeau. Maar wat een rampen ha zeg.
Overigens heb ik een litteken in mijn blaas, ik kreeg ook bloed in mijn urine (overigens ver voordat ik ooit zwanger zou worden hoor) maar ik naar ha bleek ik ook een zware blaasonsteking te hebben waar ik toch al ruim een maand mee gelopen had moeten hebben. Ook niks gevoeld eerder. Ik was er met 1 kuur vanaf maar ook twee keer mijn urine moeten laten nakijken. Het kan dus heel goed zo zijn dat het daarvan is.
Groetjes,
Michèle
@Sandra, kan best hoor dat er al wat langer wat sluimerde wat die blaasontsteking betreft. Zeker als ze nu zeggen dat je een fikse ontsteking hebt. Kan goed dat er door die ontsteking gewoon een adertje in je urinewegen geknapt is en dat dat het bloedverlies veroorzaakt heeft.
Fijn dat je meteen medicijnen hebt. Hopen dat je snel van de klachten af bent.
Groetekes, Sje
Bedankt voor jullie informatie. Zelf heb ik in mijn leven 3 blaasontstekingen gehad, dus veel weet ik er niet van. Als ik jullie verhalen zo lees kan het bloedverlies dus wel van een blaasontsteking komen. Dat had ik niet verwacht.
Idd heel slecht dat ze dit gisteren niet gezien hebben. Heb dit bij mijn eigen huisarts wel aangekaart en hij gaat dit aankaarten bij de huisarts waar ik geweest ben.
Zoals ik al eerder zei kan ik als ik er nu bij nadenk alleen maar bedenken dat ik de laatste tijd veel misselijker ben. Terwijl het juist weer wat beter ging. Dus ja dat kan betekenen dat de ontsteking er al langer zit. Dit verklaard dan ook het bloedverlies.
Ik hoop dus dat het bloedverlies van de ontsteking is en dus niet van mijn zwangerschap. Pff dat zou echt een hele opluchting zijn.
Ik heb nu Amoxicilline gekregen, dus ik hoop dat die snel zijn werk gaat doen.
En wat mijn werkgever betreft, hij is idd super. Hij wilde me zelfs ziekmelden vandaag, maar dat vond ik niet nodig. Ben nu gewoon vanuit huis aan het werk. Maar hij hamert er wel steeds op dat ik aan mezelf en de kleine moet denken etc. Echt heel erg fijn dus, want je kan het ook heel anders treffen.
Groetjes,
Sandra
Oh ja Valentine ik vergeet nog te zeggen dat de huisarts idd aan me vroeg of ik koorts had of pijn in mijn rug. Maar dat heb ik gelukkig niet.
Groetjes,
Sandra