Uitspraken kids

Roy 2de kerstdag

zitten met z’n 4e aan het ontbijt met een glasje yogiedrink zegt meneer

DOOOOOSTTTTT hahahaah PROOST!!!

Jordy 2e kerstdag

papa gaan we steengrillen? ja zegt papa we gaan vanavond steengrillen… jaaaaaaaa papa die die klein daaarrrrr!!! ACHTER JE NEUS!

van de avond er voor staat de gourmet er nog en papa staat er met zijn rug naar toe!

Jordy vandaag

Ziet poep op een paaltje
papa is dat vogelpoep? nee zegt papa dat is hondenpoep… jordy denkend! maaar papa hebben ze dat hondje dan opgetilt? hahahaha

waarschijnlijk hebben kinderen lopen kledderen en het er op gesmeerd

dat waren mijn kids weer ff hahaha

Tries

Liefs Tries

hahhahahaha dat zijn echt leuke dingen
ik kan niet wachten tot ryan ook zulke uitspraken doet.

hij is nu 1.5 jaar en zegt nu sinds gisteren
mama poe en dan wijst hij naar zijn luier.
heeft hij gewoon gepoept hahaha

is wel niet zo leuk als die andere voorbeelden maar ik ben er wel trots op hahhaa

Leuke uitspraken zeg.

Daan die had ik vandaag aan de telefoon. Och ( had ie zijn moeder aan de lijn ikke dus). Alo Alo en Hoje (Limburgs voor tot ziens). Lachen jo. Zo had ie laatst mijn schoonvader aan de lijn. Daan een heel verhaal afgestoken. Niet te verstaan die peutertaal. Maar wel lachen ook de uitdrukkingen op zijn gezicht.
Ja geweldig dat onze kids leren spreken. Ik verheug me als ie duidelijker gaat praten.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Evianne wil steeds oma bellen. Dit mag ze dan ook wel geregeld. Dan zegt ze steeds oma, oma nou oma smelt er gewoon van. Nu was ze de kerstboom aan het aanwijzen met dr vingertje alsof oma hem zo kon zien. Ze vertelde ook BOOM en Bal ( kerstballen ). Zo kon oma er toch vanalles van maken. hihihi leuk he ?

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003 en Jessin 15-06-2005

Gewijzigd door - Asje op 17 Dec 2008 07:35:21

leuke uistpraken weer!

en dat bellen is leuk he? gioia snapt er nog helemaal niks van natuurlijk, maar als je de hoorn naast haar oor houd, en dan oma aan de lijn: dan komt er een grijns van oor tot oor. en gaat ze blij gillen.
oma bijna doof aan de andere kant, maar dat is dan een detail

Mo

Vandaag gehoord bij mijn vriendin. Jelle (3 jaar) kan het alfabet al. Vragen ze hem wat er op het pak vanillevla staat. Kijkt hij heel geinteresseerd en noemt eerst een losse letter (v) en dan zegt hij “toetje”.
Heel clever.

Groetjes,

Marijke, mama van Bas en Wendy

Hahahaha das een goeie, die slimmerd. Zo waren wij laatst bij de buren en de meiden hadden vanalles gefrituurd. Komen ze ermee de kamer binnen en roept Evianne WAUW !!! Hahahaha kwam er echt heel gaaf uit bij zo`n kleintje.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Gewijzigd door - Asje op 17 Dec 2008 07:33:35

Leuk zeg, al die kinderuitspraken…ik kan gewoon haast niet wachten tot Jeroen gaat praten…
Ik merk dat het nu een beetje begint te komen. Soms steekt hij beide armen in de lucht en zegt “aaaaaaa!” (=hoeraaaaa!) en gisteren kwam Remco aanlopen, zegt Jeroen “dada” (papa?). Tja, het is nog lang zo grappig niet, maar wel leuk

Groetjes,
Sonja

Ja zeker is dat leuk en dat grappige dat komt nog wel snel genoeg.

Gewijzigd door - Asje op 17 Dec 2008 07:34:20

Nou, ik vond die eerste woordjes minstens zo gaaf als die leuke uitspraken hoor!
Eerste woordjes zijn altijd een mijlpaal en kan je lekker trots op zijn

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Asje op 17 Dec 2008 07:32:24

Ja precies, dat bedoelde ik ook zo ongeveer. Geniet er maar lekker van want het gaat zo vast heel snel.

Gewijzigd door - Asje op 17 Dec 2008 07:36:06

Hoi,

Daan zegt tegen de kerstkaart (foto met schuim van hemzelf) PAPA, PAPA. We krijgen hem niet aangeleerd dat ´t een foto van hemzelf is.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Gewijzigd door - Moeder Daan op 11 Jan 2005 21:13:23

Evianne ziet meteen als ze op een foto staat. Nanne ( Evianne )roept ze dan meteen erg enthousiast.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Gewijzigd door - Asje op 17 Dec 2008 07:33:04

Even een oude topic uit de doos gehaald, want er zijn weer een paar leuke uitspraken.

Evianne komt thuis, zingt "er is een kinneke geboren op aard " enz… Totdat gisteravond Jesssin ook ineens dit liedje meezingt maar dan in ietwat andere woorden. Hij zingt nl "er is een KIMMETJE geboren in stro ". Whahaha wat hebben we gelachen en natuurlijk Kimmetje maar even gebeld zodat ze ook weet waar ze geboren is.

We rijden in de auto en omdat er gestrooid is is de voorruit snel smerig en dus zet ik de sproeiers even aan onder het rijden om die voorruit een beetje schoon te maken. Zegt Evianne die achterin zit "mama hoe doe jij op die raam spugen ?’ whahahaha tja hoe noem je dat anders he.

In een gesprek over papas ziekenhuisopname met de kids, leg ik onderweg naar school uit dat het kastje wat papa om heeft doet meten of zijn hartje het wel goed doet. Ik vertel ze ook dat we donderdag naar het ziekenhuis moeten en dat er dan naar papas koppie word gekeken of daar alles in orde is ( EEG) Waarop Evianne zegt, "ja ik weet dat wel, dan kijken ze of de computer in papa`s hoofd het nog wel goed doet ". Whahahaha hoe ze aan deze uitleg komt weet ik niet, maar ik had het niet beter kunnen uitleggen.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Gewijzigd door - Asje op 17 Dec 2008 08:02:55

hahahaha leuk die uitspraken asje

ja ik was zeer vereerd!!

Hij zingt nl "er is een KIMMETJE geboren in stro ". Whahaha wat hebben we gelachen en natuurlijk Kimmetje maar even gebeld zodat ze ook weet waar ze geboren is.

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

wahahahaha wat een leuk liedje zeg! hihi
Lig helemaal in een deuk! Wat zal je gelachen hebben kim!
Ben benieuwd wanneer kimmetje geboren gaat worden hahahaha

groetjes GYtha

Neefje van me zit net in groep 1.

Hij komt thuis en zegt; Jezus wordt morgen geboren. Vraagt zijn mamma maar wie is Jezus dan. Zegt hij: Nou dat is de zoon van Karel.
Hij heeft alleen geen enkel idee wie Karel is en zijn moeder ook niet hahahaha

Doei
Bianca

Hoi,

Nu dat dit forum weer geopend is hier een van ons.

We zijn klaar met de boom optuigen zegt mijn dochter mama er moet nog z’n prik ding in. Ik: wat bedoel je met prikding. Zij: nou z’n prikding daar boven.
Ik zeg: Oh je bedoelt de piek, zij weer:jaaaaaaa de prik.( op z’n manier van snap je nu wat ik bedoel hehe hehe)

groetjes

lon106

Nog een grappige opmerking van Joël.
Joël heeft een maand overdag geen luier meer aan, maar het is nog wel een heel gedoe om je na het plassen weer aan te kleden.
Mamma zegt dan: Hemd in je onderbroek, t-shirt in je broek en bloes erover. Dat zijn wel steeds een heleboel laagjes…
Joël: "en hoogjes!"
Dat klonk wel heel grappig!
Groetjes,
Mariëlle, Joël en Daniël