Even een oude topic uit de doos gehaald, want er zijn weer een paar leuke uitspraken.
Evianne komt thuis, zingt "er is een kinneke geboren op aard " enz… Totdat gisteravond Jesssin ook ineens dit liedje meezingt maar dan in ietwat andere woorden. Hij zingt nl "er is een KIMMETJE geboren in stro ". Whahaha wat hebben we gelachen en natuurlijk Kimmetje maar even gebeld zodat ze ook weet waar ze geboren is.
We rijden in de auto en omdat er gestrooid is is de voorruit snel smerig en dus zet ik de sproeiers even aan onder het rijden om die voorruit een beetje schoon te maken. Zegt Evianne die achterin zit "mama hoe doe jij op die raam spugen ?’ whahahaha tja hoe noem je dat anders he.
In een gesprek over papas ziekenhuisopname met de kids, leg ik onderweg naar school uit dat het kastje wat papa om heeft doet meten of zijn hartje het wel goed doet. Ik vertel ze ook dat we donderdag naar het ziekenhuis moeten en dat er dan naar papa
s koppie word gekeken of daar alles in orde is ( EEG) Waarop Evianne zegt, "ja ik weet dat wel, dan kijken ze of de computer in papa`s hoofd het nog wel goed doet ". Whahahaha hoe ze aan deze uitleg komt weet ik niet, maar ik had het niet beter kunnen uitleggen.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
Gewijzigd door - Asje op 17 Dec 2008 08:02:55