Uitspraken kids

Hoi, jullie kennen me misschien niet, was een tijdje op het forum toen Jelle nog een klein ukkepukje was, Hij is nu 16 maanden en al een echte stoere vent en vind het toch wel weer leuk meer op het forum te komen en alle leuke dingen en tips te lezen.
Jelle praat ook echt al veel.
Mijn man is best vaak wel (chauffeur) en bellen best veel dus zeg ik vaak als de telefoon gaat ‘’ dat is papa’’. Nu is te telefoon ook papa ipv telefoon. Het woordt toetie (koekie) vind hij ook een errrrg leuk woordje, wat veel gezegd en gevraagd wordt. Boterham is omgedoopt tot ‘’ Boembam’’ Als hij in de spiegel kijkt op een foto van zichzelf ziet is het ‘‘Lelle’’. Hij vind in bad gaan ook erg leuk en als we naar boven gaan is het dan ook ‘’ Ba’’(bad) en ''akleje ‘’(aankleden of uitkleden is hetzelfde). Mijn man en ik hebben ook echt een soort geheimtaal voor bepaalde woorden, anders hoort Jelle wat en wil het ook gelijk.

Maar het is een super leuke leeftijd nu en elke dag komt er wel weer een woordje bij.
Groetjes Anita mama van Jelle ( 26-08-2007)

Hier ook nog iets leuks kan er nog steeds om lachen. Ik was op onze slaapkamer en papa samen met charissa op haar kamer. Papa riep liefje kom eens helpen. Ik kwam niet en toen kwam charissa binnen zegt ze: liefje papa roept je . hahaha echt geweldig.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie 21 - 37 day cycle Ticker
Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker

Ik heb nog een leuk van de dochter van me zusje ( 7,5 jaar)

Het buurjongetje vraagt me zusje hoe het is met het nestje van de mussen. Me zusje kijkt m aan en vraagt wel nestje van de mussen ? "nou, die daar boven in de schoorsteen zit "zegt ie. Nou me zusje weet van niks en gaat verhaal halen bij dr dochter die dit verhaal zo opgehangen blijkt te hebben. “ja”, zegt ze lekker wijs, “dat zijn je eigen woorden mama, jij zegt altijd deuren dicht want ik stook niet voor de mussen”.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Leuk die uitspraken!
Nina kan er af en toe ook wat van!

Knoeit Nina met het drinken op de grond.
Roept ze me en wijst en zegt: Mama! Regen!

Komt ze vanmorgen met haar speelgoedbekertje naar mij toegelopen zegt ze:
Mama? ook keefie?(koffie)

Was ik vorige week bij mijn schoonmoeder op bezoek had mijn schoonmoeder cake voor haar op een bordje gelegt en op een hogere tafel gezet. Om te voorkomen dat de cake zou vallen pakte ik het bordje en zette ik het op een lagere tafel. Komt Nina boos achter mij aangerent en roept: Is Mij! Ze pakt het bordje met cake van de lagere tafel en loopt boos naar mijn schoonmoeder en zegt: Mama pest!

Bij mijn oppasgezin is laatst een man komen wonen uit Amerika die alleen engels spreekt. (Mijn werkgever is laatst met hem getrouwd)
Vraagt die man aan mijn oppaskind(8jaar) Do you want to read a book? Zegt mijn oppaskind teleurgesteld tegen mij: Hij zegt dat ik een reet heb!
Groetjes Chantal

Chantal

Gewijzigd door - minis@12move.nl op 16 May 2009 10:36:06