Uitslagen bloedtesten update

Nou alles zag er goed uit. Een deel van de uitslagen hebben ze pas volgende week, maar wat ze tot nu toe terug hadden zag er goed uit. Over een week moet ik nog een keer even bellen, maar de kans is klein dat het reuma is. Wat het wel is weten ze niet. Maar ja dat is bij mij het bekende verhaal.

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 07 Jul 2010 12:54:59

Wat fijn dat tot nu toe alles er goed uitziet en het waarschijnlijk geen reuma is. Blijft natuurlijk wel heel vervelend dat ze niet weten wat het dan wel is.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Fijn die goede uitslagen! Jammer dat je alsnog geen duidelijkheid hebt wat er wel aan de hand is.

Kan het misschien zijn dat je in een sprongetje zit?

Groetekes, Sje

@ Sje ha ha ha zou het???

Mijn moeders werkgeefster zei al dat het misschien aan mijn pil lag en of ik niet kon stoppen, lijkt me het eerste jaar nog geen optie

Groetjes,

Michèle

Fijn dat het tot nu toe goed was, maar snap ook dat je wilt weten wat het wel is.

Gaan ze dat verder onderzoeken als je de rest van de uitslagen binnen zijn en die ook goed zijn?

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Nou, fijn dat alles goed leek te zijn! Wat hebben ze nou precies uitgesloten?

liefs

@ Michelle, ik kreeg niet de indruk dat de ha dat wilde gaan onderzoeken, aan de ene kant wil ik het wel weten maar aan de andere kant ik ben al zo vaak door de molen gegaan en er kwam niks uit dat ik er ook helemaal geen zin in heb.

@ Liske. Reuma en POF (Prematuur Ovulatie Falen).

Groetjes,

Michèle

Nou, wel heel fijn dat dat is uitgesloten. Reuma is natuurlijk sowieso heel naar om te hebben (al hoeft het niet altijd zo pijnlijk te zijn, heb je ook gradaties in) en POF met jullie toekomstige kinderwens zou ook echt balen zijn. Gelukkig dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken. Krijg je nou nog over je schildklier te horen of daarmee alles ok is?

liefs

Schildklier was ook in Orde Liske, dat was om eventueel POF vast te stellen of om verder te testen. Want dan zou daar een afwijking in zitten. En ja zolang ik nog de wens heb is POF niet echt de bedoeling. Ik zei al tegen Mervin misschien denk ik er over een jaar heel anders over dat ik niet meer aan gebroken nachten wil beginnen maar dan is het wel mijn keuze.

Groetjes,

Michèle

Fijn dat het geen reuma is! Ik hoop dat ze er achter komen wat het dan wel is.

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

wat fijn michele! maar je hebt toch ook een soort reuma die niet in het bloed te zien is? Fibromyalgie ofzoiets.
hebben ze daar nog iets over verteld?
dat kunnen ze alleen met een zogenoemde “druk” test testen volgens mij…

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Weet ik inge, we moeten ook de rest nog even afwachten. Enne in dit geval waren het echt heel duidelijk mijn gewrichten dus ik denk dat ze fyro nog wattes dan meteen uit kunnen sluiten.

Groetjes,

Michèle

Aha Michèle jij bent er ook zo eentje waar nooit iets uitkomt Zit toch echt in de naam hoor
Bij mij ook niet nl

Kan me dan wel voorstellen dat je er zo over denkt. Ik weet niet of dat bij jou ook zo is maar ik zit ook vaak met me gewrichten enzo en dat is altijd een week voor mijn menstruatie zeg maar en dan duurt het tot ik het ben. En in lichtere mate tijdens mijn eisprong. Maar jij gebruikt de pil hè weet niet of het dan ook kan

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Hoi hoi,

ik had ook erge pijn in mijn gewrichten en er is toch fibromyalgie uitgekomen! Dan zijn namelijk de aanhechtingspunten van de spieren aan de gewrichten regelmatig ontstoken… helaas is er niks aan te doen, behalve heel goed luisteren naar je lichaam en op tijd je rust nemen… Gelukkig geen reuma!! (niet dat fibromyalgie veel beter is hoor…) Sterkte!

Grtz Von

@ Von ja ik moet de rest van de testen nog afwachten, maar is dat ook in het bloed te zien?? Enne netjes joh al 4 kilo kwijt

@ Michelle. Ik weet het het moet denk ik ook wel in de naam zitten Maar dit is de eerste keer zeg maar dus ik weet niet of het daardoor komt. Al is het bij mij na de menstruatie pijn gaan doen.

Groetjes,

Michèle

Fijn dat de uitslagen niks bijzonders lieten zien! Reuma en POF (nooit van gehoord) zijn allebei absoluut niet tof! Wel vreemd dat je dan toch opeens zo’n hevige pijnen in je arm en hand had, dat moet toch ergens vandaan komen? Het lichaam is wel een raar iets. Ik heb zelf al jaren eczeem. Alles getest. Kwam niks uit. Ik zou zelfs niet allergisch zijn voor katten, terwijl ik toch echt binnen 10 minuten ga niezen als ik bij een kat ben. Om maar te zwijgen over de eczeem en de traanogen die ik dan krijg…Niet allergisch voor katten? Duh? Ik kan al jaren niet tegen katten (tot mijn spijt trouwens, want ik vind het prachtbeesten). Ik had verder wel vaker rare klachten waarvan ze totaal niet wisten waardoor ze werden veroorzaakt. En ze verdwenen ook weer. Nu dat eczeem nog…

Groetjes Rainbow, trotse mama

Oef dat wordt dan niet bij ons langskomen Rainbow

Enne POF is Pre ovulatuie falen of te wel vervroegde overgang. En ja wat het inderdaad wel is??? Ik hou het wel in de gaten dat wel.

Groetjes,

Michèle

Oef dat wordt dan niet bij ons langskomen Rainbow

Enne POF is Pre ovulatuie falen of te wel vervroegde overgang. En ja wat het inderdaad wel is??? Ik hou het wel in de gaten dat wel.

Groetjes,

Michèle

Fibromyalgie michele
enne ik hoop dat dat het niet is want dat is ook geen pretje… sterkte alsnog en ik heb het denk ik even gemist maar krijg je DIE test ook?(druk-test) en wanneer?

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Nee ik heb alleen bloedtesten Inge. Maar misschien als het niet helemaal over gaat of terug komt ik deze wel krijg.

Groetjes,

Michèle