ja zou het dan zeker wel navragen want het is echt niet in het bloed te zien.
heb er zelf ook testen voor gehad, alleen de druktest zelf was uiteindelijk niet nodig omdat het wegging.
Uitslagen bloedtesten update
Nou ja het is bij mij ook al bijna over Inge dus ik vraag het wel aan als ik weer last krijg. Ik blijf dokteren op deze manier.
Groetjes,
Michèle
ja maf is dat, ik heb er in de winter meer last van…lijkt wel spierstijfheid in de winter, het krampt dan overal in mijn vingers, knieen benen voeten waar niet eigenlijk. allemaal na de zwangerschap
Vandaag de laatste testuitslagen terug gekregen en die waren goed. Alleen gisteravond met de spanning van de wedstrijd wilde jullie niet weten hoe mijn hand eruit zag. Hij was helemaal dik en het leek wel of er een golfbal in mijn hand zat en ook mijn vingers waren stijf en strak. Mijn huisarts zei dat het leek op een spasme. Mijn collega herkende het wel van haar zoon. Die heeft spasmes door een infarct maar die spelen ook het meest op door druk en spanning. Mijn huisarts zei dat dat goed zou kunnen, dat mijn spieren niet genoeg ontspannen en dus gaan krampen en geloof me dat doet heel veel pijn.
Ik moet het nu in de gaten houden anders moet ik als nog naar een reumatoloog want het is niet goed das wel zeker. En als mijn menstratie weer uit blijft deze maand (gezien het om en om is en ik vorige maand wel werd) dan krijg ik een lichtere pil.
Groetjes,
Michèle
Dus nog wel spannend mbt reuma? Lijkt me onwijs pijnlijk, zo’n verkrampte hand. Ik hoop voor je dat je daar niet al te veel last meer van hebt! Fijn dat de uitslagen verder goed waren.
Groetjes,
M
Nou ja ik denk dat alleen die reuma van de weke delen te vinden is als ik bij een reumatoloog terecht kom, maar ik ga morgen eerst bij mijn fysio een balletje kopen om mijn hand mee te kunnen helpen ontspannen zeg maar.
Groetjes,
Michèle
Zo’n anti-stress-knijpbal? Hopelijk levert dat iets op. M’n moeder heeft fibromyalgie en kan er prima mee leven. Bij veel inspanning wel pijn, dus moet zichzelf wel goed in acht nemen. Het komt in verschillende gradaties en bij iedereen die het heeft is het dus weer anders. Hou ons op de hoogte hè?!
Groetjes,
M
Of het ook echt fibromyalgie weet ik natuurlijk niet want daar ben ik nu niet op getest maar dat mijn spieren in mijn hand niet ontspannen of opspelen met hoge spanning in mijn hand das wel duidelijk. Als het niet overgaat of wanneer het weer (zo erg) opspeelt moest ik zo ie zo bellen van de ha. Kan nog leuk worden dan zondag
Groetjes,
Michèle
Wel meteen een goede test dan. Méér spanning dan zondag zul je waarschijnlijk niet snel meer hebben
Groetjes,
M
Wat fijn dat de overige bloeduitslagen ook goed waren. Wel vervelend dat je nu niet weet wat er met je hand aan de hand is. Hoop voor je dat het geen reuma is.
Groetjes,
Sandra
Fijn dat de bloedtesten goed waren, maar ja wat is het dan wel daar blijf je zo toch weer mee zitten
Liefs Michelle
Mijn moeder zei dat na de afgelopen periode best kans is dat mijn lichaam even op is. Zoveel spanning en stress. Ik ben zo ie zo echt aan vakantie toe.
@ Mriek das waar alleen doet het helaas ook zo’n pijn.
Groetjes,
Michèle