Uiteen


#61

Hopelijk heb je het zaterdag gezellig en kunnen jullie weer beginnen aan de opbouw van jullie relatie


#62

Hij kan toch wel zwemmen he
Anders zit ie de hele dag chagerijnig aan de kant van het bad…

Veel plezier zaterdag,
en ontzettend goed dat jullie het zo aanpakken!

M.


#63

Goed van je dat je hem toch nog een kans geeft.

Leuk idee ook het tikibad, idd lekker ontspannen omgeving.

Veel plezier!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers


#64

I.v.m. weinig op het forum te zijn geweest de laatste tijd lees ik je verhaal nu pas.

Jee, ik geloof idd dat je het moeilijk hebt en vind het SUPER knap dat je het nog een kans geeft!!! Succes met elkaar terug vinden, en idd door hormonen en weinig tijd voor elkaar kan het lijken of je nieks meer voelt, maar dat hoeft niet zo te zijn!!! Ik had het na onze eerste (mede door een ppd) bijna opgegeven, maar inmiddels zijn we 2 kinderen verder Neem de tijd voor elkaar, dat is heel belangrijk!

Groetjes mama Ja



#65

Het was niet afgelopen zaterdag dat we naar Tikibad gingen, het is deze zaterdag, dus nog even geduld
Vorig weekend was m’n man zijn eerste weekend alleen met de kinderen, dus dat ging ik hem niet afnemen om iets leuks met ons tweetjes te doen.
Zondagvoormiddag werd er aan de deur gebeld. Iemand kwam een ontbijtmand brengen voor mij. Zat een briefje bij van m’n man :“sorry”.
Heb een berichtje gestuurd om hem te bedanken en dan zijn we samen met de kinderen naar de dierentuin geweest. Ik had dan een picknick mee, omdat er nog zoveel over was van het ontbijt. Het was een gezellig dagje. Maar ik weet nog steeds niet of ik gevoelens heb, want het minste dat hij iets miszegt, bijt ik z’n neus er bijna af…


#66

Boosheid is ook een gevoel…
Liever boos dan ongeïnteresseerd.

M.


#67

Mooi gezegd Marsel! Niks aan toe te voegen. We wachten gewoon zaterdag af, hou ons op de hoogte als je wilt he!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers


#68

Zullen we vandaag allemaal naar het tikibad gaan?
Dan kunnen we zien hoe het afloopt

Nee hoor, wij zitten lekker weer ene weekendje op Ameland.
Zometeen fijn aan de wandel.

M.


#69

@marcelendiana,

Veel plezier op Ameland.
Is het daar droog?
Hier regende het vannacht en vanmorgen, nu komt de zon!

@ Sophie:
Veel plezier vandaag, en hopen dat alles goed komt!
We horen het wel weer!

Groetjes Lisan.


#70

Veel plezier vandaag, en ik hoop dat het toch wel gezellig word!
en goede keus dat je het miss nog een kans wilt geven.

Ben benieuwd hoe het was vandaag.

Liefs X

Lilypie Fifth Birthday tickers


#71

Hoe was het, Sophie?

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#72

We zijn uiteindelijk vandaag pas geweest omdat ik geen babysit kon vinden voor zaterdag. Maar het was leuk. We hebben een fijne dag gehad. De twee uur durende rit was nog wel wat ongemakkelijk… Maar daarna hebben we ons wel geamuseerd. We hebben ook het attractiepark gedaan. En midgetgolf
Zonder ruzie te maken We zijn beiden nogal competitief ingesteld en willen allebei dus winnen. Nu telde ik de scores op en we hadden beiden nét evenveel punten. Fijn dus!
Daarna zijn we in het Tikibad zelf nog geweest en dat was ook wel leuk. de rit naar huis zijn we nog snel een hapje gaan eten.
Het was dus gezellig. Volgend weekend gaan we samen met de kindjes iets doen en het weekend erna normaal naar de bioscoop met z’n tweetjes.
We zullen wel zien wat er komt. Voorlopig neem ik nog geen beslissingen. Er zal nog veel moeten gepraat worden ook in ieder geval…


#73

Fijn dat deze stap in elk geval goed bevallen is! Mooi lichtpuntje.

Groetekes, Sje


#74

Een goed begin, wellicht…

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#75
quote:
@marcelendiana,

Veel plezier op Ameland.
Is het daar droog?
Hier regende het vannacht en vanmorgen, nu komt de zon!

@ Sophie:
Veel plezier vandaag, en hopen dat alles goed komt!
We horen het wel weer!

Groetjes Lisan.


Ja we hebben mooi weer gehad. En weer lekker genoten daar.

M.


#76
quote:
We zijn uiteindelijk vandaag pas geweest omdat ik geen babysit kon vinden voor zaterdag. Maar het was leuk. We hebben een fijne dag gehad. De twee uur durende rit was nog wel wat ongemakkelijk... Maar daarna hebben we ons wel geamuseerd. We hebben ook het attractiepark gedaan. En midgetgolf Zonder ruzie te maken We zijn beiden nogal competitief ingesteld en willen allebei dus winnen. Nu telde ik de scores op en we hadden beiden nét evenveel punten. Fijn dus! Daarna zijn we in het Tikibad zelf nog geweest en dat was ook wel leuk. de rit naar huis zijn we nog snel een hapje gaan eten. Het was dus gezellig. Volgend weekend gaan we samen met de kindjes iets doen en het weekend erna normaal naar de bioscoop met z'n tweetjes. We zullen wel zien wat er komt. Voorlopig neem ik nog geen beslissingen. Er zal nog veel moeten gepraat worden ook in ieder geval...

Klinkt alvast goed.
Leuke dingen blijven doen, en vooral: praten, praten, praten!!

M.


#77

Luisteren is het sleutelwoord. Ook gelijk het moeilijkste wat er is. Probeer is voornamelijk je eigen slechte punten te verbeteren, dan kan je als je definitief weg zou gaan, met een gerust hart de deur dicht slaan, wetende dat je er zelf niets meer aan kan doen. Let maar op als jij leuker doet, dan doet hij dat automatisch ook. Als de ander een goed hart heeft, en dat besef je af en toe ook, dan weet je dat je vaak een patroon met z’n tweeen hebt en een gedeelte ook aan jezelf ligt. Dan geloof ik dat gevoel wel weer terug komt. Ze vroegen aan Oprah ooit, hoe kan het dat jullie zolang bij elkaar zijn. Toen zei ze, er was nooit een moment dat we tegelijk niet meer van elkaar hielden, altijd hielp de ander er degene die het moeilijk had er weer door heen. Let maar op elke relatie gaat in een golf beweging. Dan zou je met iedereen hebben.

Bedoel er overigens niet mee dat iedereen maar bij elkaar moet blijven, maar geloof wel dat er achteraf heel veel scheidingen niet nodig zijn, als mensen niet altijd zouden denken dat het voornamelijk aan de ander ligt.

quote:
We zijn uiteindelijk vandaag pas geweest omdat ik geen babysit kon vinden voor zaterdag. Maar het was leuk. We hebben een fijne dag gehad. De twee uur durende rit was nog wel wat ongemakkelijk... Maar daarna hebben we ons wel geamuseerd. We hebben ook het attractiepark gedaan. En midgetgolf Zonder ruzie te maken We zijn beiden nogal competitief ingesteld en willen allebei dus winnen. Nu telde ik de scores op en we hadden beiden nét evenveel punten. Fijn dus! Daarna zijn we in het Tikibad zelf nog geweest en dat was ook wel leuk. de rit naar huis zijn we nog snel een hapje gaan eten. Het was dus gezellig. Volgend weekend gaan we samen met de kindjes iets doen en het weekend erna normaal naar de bioscoop met z'n tweetjes. We zullen wel zien wat er komt. Voorlopig neem ik nog geen beslissingen. Er zal nog veel moeten gepraat worden ook in ieder geval...

Klinkt alvast goed.
Leuke dingen blijven doen, en vooral: praten, praten, praten!!

M.

[/quote]


#78

Ik wil je nog even een hele goede tip geven. Koop het boek liefde en respect van Emerson Eggerich en ga hem allebei lezen.
Het is een heel goed boek wat de moeilijkste relaties heeft geholpen en kan helpen. Fijn dat het de goede kant op lijkt te gaan en heel veel sterkte!

Groetjes


#79

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het nu met jullie gaat.

M.


#80

Dat vroeg ik me ook af toen ik het topic zag staan!

Groetjes Manderijn.