Uitbakeren.......................help!

ik heb de mijne alleen met eens slaapzak laten slapen en dat ging erg goed moet ik zeggen dus voor herhaling vatbaar

Heey hallo,

ik ben idd supertrots op mijn mannetje. Ook vanacht heeft hij doorgeslapen! Alleen in de avond werd hij even wakker, maar toen waren wij hier toch nog op. Ook nu ligt hij vredig te slapen met zijn armpjes los. Je merkt wel dat hij minder vast slaapt. Hij is voor mijn idee wat sneller moe in zijn wakkere tijd. Maar ik moet zeggen tot nu gaat het erg goed. Ik heb hier idd nog een hemeltje staan boven zijn bedje. Ik denk zowiezo dat ik die binnenkort ga weghalen. Het wordt al zo’n stoere bink! Job slaapt hier overdag met zijn kleertjes aan in een slaapzak en daarover 1 lakentje en dekentje. In de nacht een pyamatje, slaapzak, 1 lakentje en 2 dekentjes. Ook ik heb mijn kleine man altijd lekker warm ingestopt. Ik heb ook heel lang zijn bedje met kruiken voorverwarmd (was hartje winter toen hij geboren werd en niks als sneeuw). Dus dit is hij wel een beetje gewend. Maar het is natuurlijk wel handiger/veiliger om alleen slaapzak te gebruiken. Mss toch een proberen binnenkort, als het ook wat warmer wordt. (ikzelf ben een echte koukleum!!)

Grs, en dank je voor jullie lieve reacties!

Léony

@Mama Selma, zie je, warm genoeg met alleen die slaapzak!

Groetekes, Sje

Sje bedankt voor je goede advies! zo hoef ik ook niet 10keer naar zijn kamer om te kijken of hij niet onder het deken ligt!

alleen in de nacht doe ik een dekentje ongeveer tot zijn knieeen of slaapt de jouwe in de nacht ook zonder deken? durfde dat niet echt omdat het dan toch weer afkoelt…daar maak ik me nou nog wel zorgen over want snachts wordt hij wel 10 keer wakker om te spelen en dan weer verder te slapen, heb dit toevallig ontdekt toen ik ging logeren bij mijn schoonouders en in hetzelfde kamer als hem sliep…niet dat hij huilt of eruit wilt maar hij speelt dan heel rustig met zijn knuffel en lakentje tot hij weer in slaap valt vind het toch een beetje eng…

…maar overdag prima hier hoor! lekker zonder deken alleen een slaapzak!