Ik heb net even zitten speuren op wat websites en ik zag daar wat mooie kleertjes. Nu heeft Eva van boven 86, van rokje/jurkje ook 86 en van broeken 80. Ze is denk ik nu rond de 80 cm (weet het niet precies, want we zijn in april naar het cb geweest). Nu twijfel ik, zouden jullie 86 nemen, of toch maar 92? Shirtjes doe ik denk ik in 92 (86 zit nu prima, gewoon mooi aansluitend, maar niet te groot), maar dat jurkje of een rokje? 92 klinkt al zo groot? En Eva is maar klein. Ze is niet dun ofzo, maar zeker niet grof gebouwd, ze heeft ook een smalle rug en smalle schouders, wel met een bol buikje. Wat is wijsheid? Het is pas voor het najaar he en ik wil wel dat ze even draagt! Ik weet het niet! Graag wat maatadvies!
Voor haar broertje is het makkelijk. Ik koop nu 50-56 en ik heb in de uitverkoop toch al wat leuke dingetjes gescoord voor halve prijzen! Voor Eva vind ik het véél moeilijker nu, omdat zij niet meer gelijk loopt met de standaardmaten zeg maar en verschillende maatjes heeft 'boven en onder! Maar ja, ik heb boven ook 36 normaal als ik niuet zwanger ben en van broeken meestal 38…ik loop ook niet ‘gelijk’!
Groetjes Rainbow, trotse mama