Twijfel over maat winterkleren

Hier lijken alleen morgan der benen te groeien. Ik zie het aan ook jurkjes waar ik ineens der luier onderuit zie komen en dat was aan het begin van de zomer nog niet. Maar met een legging redden we het nog wel even denk ik. En anders haal ik even heeeeeeel goedkope spulletjes zeg maar.

Gister heeft ze wel der eerste kledingstuk zelf uitgekozen in een winkel. We waren even in leiden in de H&M waar ik gewerkt heb (De kinderwinkel) en ineens hoor ik haar zeggen konijn. Maar ik was aan het snuffelen, dus ze zegt tegen pappa, isse mij?? Dus Mervin vroeg of ze het hebben mocht was het een t-shirtje met een allerschattigst babykonijn erop. En ze hadden haar maat dus tien minuten later huppelde ze dolgelukkig met een klein plastic tasje de winkel uit

Groetjes,

Michèle

Wat lief haar eerste zelf uitgekozen truitje!
Ik koop wel kleren vooruit. Meestal 1 maat groter dan het seizoen ervoor.
Nu heeft hij maat 80/86 dus voor de winter 86/92.
Als ik jou was zou ik het jasje maat 92 doen want dat is vanaf 1,5 tot 2 jaar toch?

borstvoeden.info Tickers

Ik heb het winterjasje toch gekocht! Hahaha, vorige week, terwijl de mussen van het dak vielen. Het was 30 graden en Eef stond een dikke space-jas te passen! Ze ging er ook nog mee rennen! Het is een paars gewatteerd jasje geworden, met bijpassende sjaal. Ik heb 'm in 92 en die zit ruim, maar is ook weer geen Michelin-jas. Hij was 50,- en de sjaal 20, dus ik hoop wel dat ze er de winter mee door komt!

Groetjes Rainbow, trotse mama