Twee keer zesde ziekte?

Haha Inge idd. Ik zei ook tegen mijn man als jij ligt te slapen dan vind je het toch ook niet leuk om wakker gemaakt te worden. Als hij zolang wil slapen zal hij het wel nodig hebben. Ritme heeft hij genoeg, want we leggen hem altijd om 13.00 uur op bed en s’avonds om 20.00 uur.
Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Sandra, ik zou Tim ook niet wakker maken hoor. Als hij om 20.00 uur weer gewoon gaat slapen is er geen probleem toch? Het zal vanzelf minder worden, het slapen tussen de middag. Erik gaat nog steeds gewoon om 19.00 uur naar bed (lekker zelf nog iets aan onze avond, haha) en dat gaat prima. Hij geeft geen kik meer en wordt de volgende ochtend rond 6.00 uur wakker. Dat helaas nog wel ja…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik zal hem dit wel laten lezen, tegen zoveel vrouwen kan hij toch niet op

Jammer Mriek dat hij nog zo vroeg wakker wordt. Maar het zou wel lekker zijn als hij tussen de middag zo lang blijft slapen Heb je toch nog een paar uurtjes voor jezelf.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Haha, doe dat Sandra. Dan moet 'ie zich wel gewonnen geven.

Inderdaad, dan heb ik in ieder geval 's middags tijd om even bij te komen. Ook lekker!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

laat maar is lezen ja hahaha.
rico heeft soms ook nog zin om s’ochtends verder te slapen en ik moet zeggen dat dat mij wel bevalt, omdat ik al zo veel moe ben, kan ik dan nog een uurtje of anderhalf slapen. ik heb dat echt nodig en als ie dat niet doet (net als de laatste dagen) ben ik nog brakker dan ik al was

We moeten er gewoon zo lang mogelijk van genieten dat ze nog lekker slapen.
Niet lullig bedoeld natuurlijk, want het is ook heerlijk als ze wakker zijn.
Maar even een momentje van rust voor jezelf is natuurlijk ook erg lekker

Voor we het weten slapen ze helemaal niet meer tussen de middag !!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

nee ik snap je wel, ik voel me ook wel is schuldig dat ik denk; ooh was het maar 8 uur, dan kan ik uitrusten.
en dat ligt niet persee aan hem, ik bedoel ik hou niet minder van hem ofzo!
maar wat je zegt, hebt ook rust en tijd voor jezelf nodig

Tuurlijk heeft dat niets met de liefde voor je kind te maken. We houden toch ook gewoon nog van onszelf, of niet?

Moet er niet aan denken dat het middagslaapje er ooit vanaf gaat, haha. Zoals het er nu naar uitziet duurt dat nog wel even gelukkig.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

hahaha, ja nee dat hoop ik ook
alhoewel rico nu geen middagslaapje heeft vandaag
hij wil echt niet slapen
brullen en nog is brullen
en koorts (bah!)
gezellig in huize helmond

Beterschap met Rico, Inge!

Groetjes,
M