Wat fijn Mriek dat het weer beter met Erik, gaat.
Hoop dat hij snel weer helemaal de oude is.
Groetjes,
Sandra
Wat fijn Mriek dat het weer beter met Erik, gaat.
Hoop dat hij snel weer helemaal de oude is.
Groetjes,
Sandra
Thanks Sandra, maar zoals het nu gaat ga ik daar wel vanuit. Wel slaapt 'ie nog veel. Nu ook weer, hij ligt er al in vanaf 12.15 uur en slaapt nu nog. Jij bent dat van Tim wel gewend, maar wij niet…haha. Da’s echt gek, zoveel tijd voor jezelf. Maar stiekem ook wel lekker…
Groetjes,
M
haha! nou het is dat mn moeder het er vorige week over had, toen ik zo twijfelde aan wel of niet inenten, toen zei ze iets over de hongkong griep dat er zoveel mensen aan dood waren gegaan en er geen vaccins waren.
en toen ineens hier de javaanse 6e ziekte ik denk ik ga ook even interesant doen
Dank je wel Wil! Lief dat je alsnog even reageert…
Haha Inge, het was inderdaad erg interessant…
Het gaat inderdaad alweer goed met 'm. Eigenlijk als vanouds. Nog wel wat vlekjes, maar die trekken langzaam weg. Ze zijn al een stuk minder dan donderdag. Hopelijk duurt het even voordat het volgende virusje zich aandient…en die mex. griep mag wel helemaal wegblijven wat mij betreft…
Groetjes,
M
aaah gelukkig! hopelijk zijn de vlekjes ook heel snel weg.
ik besef me eens dat waterpokken (de vorige keer met erik zijn vlekjes) dat dat me stug lijkt, die blijven echt langer dan 2 dagen, want ze komen, worden blaasjes drogen uit en dan heb je nog korstjes.
kan echt niet in 2 dagen.
wat dat toen geweest is weet ik dan ook niet.
Misschien warmtevlekjes, zoals Sje zei? Hij had toen tenslotte wel koorts. Nou ja, het zal misschien altijd een mysterie blijven…
Groetjes,
M
ja warmtevlekjes kan goed zijn.
rico stond na het zwemmen vorig jaar ook onder die vlekken, was na een paar uur weer weg, ik had ook zoiets van: wat heeft hij nou ineens.
hij was ook zo suf als een konijn, ik dacht dat een reactie was op chloor, maar dat had ie nooit eerder zo gehad.
denk dat ie het gewoon te warm heeft gehad toen.
ik ga mn bedje maar is in, vanacht was rico wakker omdat hij dacht dat het ochtend was (de lamp op de overloop was aangezet bij mn ouders. en dat scheen door de deur heen, zit een raampje in) en dat nog wel om kwart voor 3 s’nachts.
stond te springen en te doen, gordijnen opzij. en ik dacht: ohneeee niet nu!
half 5 sliep ie weer, en vandaag heeft ie overdag maar 20 minuten geslapen.
Thanks Michelle!
Oh jee Inge, Rico heeft je dus lekker uit je slaap gehouden. Hoe ging het vannacht?
Groetjes,
M
haha best wel
vanacht ging weer goed, hij werd vanochtend om 5 over 8 wakker, en nu kan ik dat goed checken aangezien we bij opa en oma sliepen (en dan dus op 1 kamer)
normaal zou ik denken: och die was natuurlijk al 'n half uur of een uur wakker, maar nee hoor meneertje deed het goed
en hij lag er om kwart over 1 vanmiddag in,
we hebben eerst samen gezellig geluncht toen samen gedouched en toen is hij alleen te bed gegaan haha!
meneer heeft ineens ontzettend dunne en smerig ruikende diaree, hopelijk is het door zijn kiesjes en niet dat ie net voor de woensdag ziek wordt, zul je altijd zien en vooral omdat mensen die wegens omstandigheden niet kunnen geen herkansing krijgen mbt de prik.
belachelijk eigenijk.
enfin… hij is ook erg verkouden.
zijn neus snottert ook weer en dat was net een paar dagen weg, en nu heeft ie het WEER.
enja het geeft moed, alleen nou zit ik in de stinktroep
Het één wordt opgevolgd door het ander, zucht. Ze houden ons wel bezig hè? Hopelijk is 'ie voor z’n inenting weer helemaal het mannetje.
Groetjes,
M
ja echt hoor…
en idd ik hoop ook dat ie dan niet ziek is of koorts heeft.
ik heb al gezegt, woensdag wordt rico tussen 11 en 12 ingeent. wij lopen om 11 uur aan naar het cb en zijn er dan iets voor half 12.
ik maak om 10 uur een afspraak met de huisarts opwoensdag.
en wil dat ze hem volledig nakijkt en als haar ook maar IETS opvalt ik het wil weten voordat ik naar het cb ga.
ik check ook voorgaans zijn temperatuur, dat werd ook aangeraden door de volksgezondheid dus volg dat wel op.
heb m net ook moeten tempen omdat ie zo warm voelde, 38,1
en dat is toch teveel voor een inenting.
echt op HOOP van zege dat het zakt en wegblijft.
we hebben het vandaag ook nog wel gezellig gehad hoor Mijn vader was Ajax aan het kijken en zei toen de hele tijd: AJAX HEUUU! en deed daarbij zijn armen in de lucht.
hij deed dat vanavond weer, en toen zei die dus ook AJAX HEUUU (met armen omhoog) en rico zei toen: MAMA EUUUH!! en ook zn armen in de lucht hahahahaha
ik schreef het ook al tegen michele ik vond het zo geweldig!
Haha wat leuk Inge… Rico wordt dus duidelijk een ajaxied !!
Mijn man vierde gisteren zijn verjaardag en Tim kreeg van een vriend van ons een ajax petje en Tim was meteen helemaal weg van die pet. Vond mijn man wat minder want hij is voor Feyenoord. Maar deze mama is ook voor ajax, dus vond het petje wel mooi
Wat fijn Mriek dat het weer zo goed gaat met Erik. Haha kan me voorstellen dat je even niet wist wat je met je vrije tijd aan moest doordat hij nu zo lang sliep. Maar zo te lezen heb je je niet verveeld.
Groetjes,
Sandra
of een mamaxiet hahaha! (het was namelijk MAMA HEUU
)
ja mij maakt het eigenlijk niet uit zolang het maar geen psv is
eigenlijk maakt het me zoiezo niks uit.
wat gaaf zo’n pet! echt lief! haha dus het is hard tegen hard bij jullie, mama voor ajax, papa voor feyenoord hihi.
Wat lief Inge. Mama is the best!
Nou Sandra, hij is inmiddels weer beter maar slaapt nog steeds zo lang. Vanmiddag ook weer van 12.30 uur tot 15.30 uur. Ik raak er bijna aan gewend. Het kan nu alleen maar weer minder lang worden, haha. Ik vind het wel fijn hoor, echt lekker relaxed. Kopje thee, boekje en dan onder een dekentje op de bank. Fijn! Slaapt Tim ook nog steeds zo lang tussen de middag?
Groetjes,
M
opzich is 3 uur een mooie tijd Mriek. als ze nog maar 1 slaapje hebben, hebben de meeste dat nog wel nodig.
rico zit nu in een sprong en wordt tussen 7 en 8 wakker (vandaag 8 uur)
hij sliep gisteren maar een half uur in de middag, en dat was zn enigste slaapje.
vandaag sliep ie anderhalf uur, voor rico’s doen is dat weinig als ie maar 1 slaapje doet.
normaal (behalve de laatste 4 a 5 dagen) slaapt ie na zn ontbijt meteen weer door tot half 10.
en dan van half 1 tot 3 , of 1 tot half 4.
en nu dit dus. ik weet, dat als hij dadelijk weer wat rustiger is, dat hij weer 2 slaapjes wil, of 1 maar dan wel van minimaal 2 a 2.5 uur. soms slaapt ie zelfs 3.5 uur in de middag!
Wat heerlijk Mriek dat hij nog steeds zo lang slaapt. Haha misschien heeft hij nu eindelijk door dat lang slapen s’middags best lekker is. Hoop voor jullie dat hij dit zo blijft doen. Gaat hij nog steeds gewoon om 7 uur naar bed s’avonds ondanks dat hij nu meer slaapt?
Ben wel blij te lezen dat er meerdere kindjes zijn die zo lang slapen. Tim gaat zoals jullie weten om 13.00 uur en wordt dan tussen 16.00 uur en 17.00 uur wakker. Ja, ik weet dat het lang is maar ik heb zoiets van hij zal het wel nodig hebben. Daarna gaat hij om 20.00 uur weer naar bed en slaapt heerlijk tot de volgende ochtend. Voor Tim een prima ritme, alleen begon mijn man er gisteren over dat we hem misschien wakker moeten gaan maken. Hij vind namelijk dat het wel erg lang is. Maar ja ik heb zoiets van hij heeft vanaf zijn geboorte altijd al heel veel geslapen. Als hij nu s’avonds moeilijk in slaap zou vallen dan ben ik het er wel mee eens. Maar hij gaat om 20.00 uur naar bed en we hoeven niet meer naar hem toe tot de volgende ochtend. Hele discussie dus gehad met mijn man. Het is namelijk ook niet zo dat als we hem wakker maken dat hij dan s’avonds eerder naar bed gaat. Dus ja dan zie ik het nut niet zo van wakker maken. Ik heb zoiets van hij gaat vanzelf wel minder slapen.
Aan de ene kant is het fijn dat hij zo’n lange slaapt doet, want ik kan mijn hele huishouden doen als hij slaapt en lekker mijn eigen dingen doen. Aan de andere kant vind ik het ook wel jammer, want ik vind het ook erg leuk om lekker met hem op stap te gaan en leuke dingen te doen. Maar goed even wandelen of fietsen ofzo doen we nu lekker in de ochtend.
En gisteren zijn we lekker naar het strand geweest. We zijn om 13.00 uur gaan rijden, dus de tijd dat hij normaal naar bed gaat. Heeft Tim lekker in de auto kunnen slapen en daarna in zijn buggy.
Groetjes,
Sandra
ik ben zoiezo niet voor wakker maken,
dat vinden we zelf OOK niet leuk,
in eht begin moest dat misschien om ritme te krijgen
ze hebben nu prima hun eigen ritme.
als ik rico wakker maak wordt hij pislink en is er niks meer mee te beginnen
ik kijk gewoon naar hem, wil hij slapen ja? slapen dan, niet? dan niet punt
soms leg ik hem in gbed en hij ligt na een half uur nog te springen en te schreeuwen
dan haal ik m er gewoon uit, hij kan prima aangeveno f hij wil slapen of niet