Trucje tegen kringen onder je ogen?

Ik slaap sinds de afgelopen maand heel erg slecht…
Val pas tegen 2 /half3 snachts in slaap (lig er wel al in vanaf 11 uur!)
En ben dan weer tegen 7 uur smorgens wakker… waardoor het komt weet ik niet maar ik zit nu wel met enorme blauwe kringen onder mn ogen en daar wil ik echt vanaf! t is gewoon geen gezicht lijkt net alsof ik blauwe ogen heb… Ik heb al vanalles geprobeerd om het iig iets minder erg te laten lijken maar niks heeft effect…tot nu toe… weet iemand mischien een trucje voor me?

Alvast hartelijk bedankt want wordt er natuurlijk niet vrolijker op als ik zo weinig slaap en als ik dan smorgens in de spiegel kijk heb ik er al helemaal geen zin meer in

Groetjes!

De cafeïne-oogroller van Garnier met camouflage! Superding.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Werkt ie echt Mriek?

Groetjes,

Michèle

Die kan ik ook wel gebruiken, heb af en toe ook van die te korte nachtjes poehhh

Bij mij wel. Wallen en dikke ogen zijn meteen foetsie (leve de cafeïne schijnbaar) en de camouflage…het helpt wel iets. Beter dan niets, in ieder geval…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik wil hem best proberen maar hoeveel kost ie ongeveer? en waar kan ik hem krijgen? neem aan gewoon bij de drogisterij?
bedankt voor de tip!

Groetjes!

Gewoon bij de drogist inderdaad. Hij kost rond de 14 euro, volgens mij.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Camouflage stift (gewoon etos merk) gebruik ik al jaren. Ik heb niet echt van die zakjes zeg maar alleen wel ongewenste kleur

Groetjes,

Michèle

Op het moment heb ik wel echt van die zakjes (LELIJK) haha vreselijk ik heb altijd al snel last van kringen gehad dus zodra ik wat minder nachtrust heb zie je dat gelijk! heb nog nooit echt een middeltje gevonden waar ik tevreden mee ben meestal neem ik zo nu en dan een maskertje en ja ik gebruik iedere dag een klein beetjebruinsel in mn gezicht wat de kringen ook wel wat doet minderen maar het geeft me nog steeds niet het gewenste resultaat… heb al zoveel dingen geprobeerd van komkommers tot ijsblokjes maar ze lijken alleen maar erger te worden echt vervelend maargoed ik moet morgen toch even in de stad zijn en dan kijk ik gelijk eens voor die cafeïne-oogroller van Garnier en neem er gewoon ook gelijk een Camouflage stift van de etos erbij weet toevallig dat de make up daar niet zo heel duur is dus dat is wel fijn en mischien is dat wel de oplossing. laten we het hopen :smiley: Bedankt meiden!

Groetjes!

Als je echt dikke ogen hebt helpt aambeienzalf ook. Klinkt vies, maar modellen gebruiken het ook, de zalf heeft namelijk een slinkende wijze. Zal niet te vaak gebruikt moeten worden denk ik maar met heel erg zware wallen kan het wel werken.

Groetjes,

Michèle

haha heb er idd nog nooit van gehoord maar t is zeker het proberen waard heb echt het punt bereikt waarin ik bereid ben alles te proberen!

Groetjes!

Ja aambeienzalf heb ik ook wel eens gelezen! Maar inderdaat niet te vaak gebruiken1

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Wat is niet te vaak? 1 x per week of waar moet ik ongeveer aan denken?

Groetjes!

Even bij de apotheek vragen denk ik.

Groetjes,

Michèle

Vind het wel een beetje genant om aan de apotheker te vragen hoevaak ik aambeien zalf op mn kringen mag smeren hahaha En dan zal ik ook nog de pech hebben dat de hele wachtruimte volzit Ik denk dat ik maar eerst even probeer te googelen :smiley:

Groetjes!

Ha ha ha dat wou ik later nog zeggen google even of lees de bijsluiter

Groetjes,

Michèle

Hoi hoi,

ik heb wel eens gehoord van afgekoelde theezakjes op je ogen leggen een half uurtje… heb het eigenlijk nooit uitgeprobeerd… ik ken het wel de wallen en de donkere kringen, heb ze al mijn hele leven, ben er eigenlijk wel aan gewend en de mensen in mijn omgeving ook hahaha!

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Ja Mini-Boy, ik heb ook snel kringen. Als ik minder dan 8 uur (!) slaap, zie je dat meteen aan me: kringen! Ik heb ook nog vaak droge ogen en wat eczeem, dus ik zie er soms ook best moe uit. Ik heb me ooit een heeeeeele dure creme laten aansmeren, van 75,00! Ik zat bij Ici Paris met een vriendin en zo’n adviseuse deed dat spul bij me op. Het trok perfect in en ik zag er supergoed uit. Ik dacht: die moet ik hebben! Duur, maar ik wilde er goed uitzien. Ik kocht er ook camouflage bij…in totaal 105,00. Nou, het werkt echt NIET. Pure onzin. Nu gebruik ik er even niks meer, maar die Garnier roller klinkt goed! Succes met de zakjes en de kringen! Laat even weten of het werkt, ok? Voor ik wéér 14,- lichter ben?

Groetjes Rainbow, trotse mama

@ rainbow volgens mij bedoel je mamaboy t lijkt ook wel een beetje opelkaar hihi
Ik ga morgen de stad in dus dan laat ik wel weten of we het wondermiddeltje gevonden hebben…of niet…
ik heb ook een keer een prijzige zalf bij de etos tegen wallen gekocht weet niet eens meer hoe die heete maargoed die hielp ook voor geen meter… t zit m niet altijd in de prijs zullen we dan maar zeggen he

Groetjes!

quote:
Ja Mini-Boy, ik heb ook snel kringen.

Groetjes Rainbow, trotse mama

Tja … die kringen hangen zelfs voor je ogen denk ik vandaar leesfout