Trucje tegen kringen onder je ogen?

Ja, dan moeten jullie maar geen namen nemen die zo op elkaar lijken. Mag ik ook effe een foutje maken? Ik zit hier nu wel al met dikke ogen van de slaap, dus ik ga er op tijd in. Anders worden mijn wallen alleen maar erger! Laat maar weten MAMABOY!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Tja ikke had hem eerst

hahaha
Ik ben nog niet in de stad geweest… Ben eerlijk gezegd een beetje lui vandaag…
Mischien dat ik mezelf nog bij elkaar ga pakken en staks nog ffjes vlug ga (zit nu aan een blikje redbull) En anders wordt het toch morgen maar ik laat je zeker weten of ie werkt! Beloofd

Groetjes!

Redbull geeft je vleuuuuugels! Laat het maar weten!

Ik heb m!
De cafeïne-oogroller van Garnier met camouflage! koste me wel 16 euro!
maargoed…
Ik heb m meteen uitgeprobeerd en moet zeggen dat het toch al een beetje effect heeft na 1 x gebruiken heb het gevoel dat de huid onder mn ogen iets strakker word… beetje trekkerig gevoel en ook de kleur wordt iets lichter…maar ik zie wel verschil! mischien als ik hem vaker ga gebruiken dat het effect ook steeds beter gaat worden maar moet eerlijk zeggen heb tot nu toe nog geen spijt van die 16 euro!

Groetjes!

Cool! Dat wil ik ook! Maar het is toch weer 16,-. Ik ga er heel even over nadenken nog, aangezien ik al zoveel make-up heb die ik nooit gebruik. Laat je even weten of je over een paar dagen echt verschil ziet? Hihihi, jij bent mijn testpersoon!

Ik houd je zeker op de hoogte

Groetjes!