Trouwkleding


#41

Oh toppie zeg! Zowel sportief als sjiek! Veelzijdig kledingstuk wat je echt op heel veel verschillende manieren kunt dragen. Met leuke hoge gympen en een spijkerjasje is het een leuk uitgaansding en met mooie pumps en een sjiek glanzend blazertje of een mooie omslagsjaal is het mooi voor een bruiloft.

Da’s een mooi compromis, want zo draag je het na die bruiloft ook nog ipv dat het in de kast verdwijnt en er nooit meer uitkomt!

Groetekes, Sje


#42

Dat is een geruststelling, vriendlief vroeg zich af of het wel genoeg sjiekdefriemel is Wel dus, als je het goed ‘aankleed’

Dankje Sje… Ik ben zo’n twijfelkont…

Groetjes Manderijn.


#43

Juist door die open rug en die haltervoorkant met die draperie op borsthoogte vind ik hem sjiek worden.
Alleen al de schoenen die je erbij draagt, bepalen hoe sjiek je het bedoelt. Dus gewoon mooie hoge pumps erbij, fleurige sjaal bij wijze van omslagdoek, of een mooi blazertje en dan vind ik het persoonlijk sjiek genoeg hoor!

Mooie sieraden maken het geheel dan af. Ik zou alleen bij zo’n haltermodel geen ketting doen denk ik. Weet je wat een leuk idee is? Je kunt tegenwoordig overal van die grote bloemen kopen bij wijze van broche. Dat zou nog een leuke optie zijn om er zo’n bloem op te dragen. Die kan op een blazer als je die bij koel weer draagt. Gooi je die blazer in de loop van de dag uit, dan kan zo’n bloem op je jumpsuit.

Kijk bijv. eens bij Claire’s, daar hebben ze heel veel van die bloemen. Dat is dan zo’n combinatieding wat je of in je haar of bij wijze van corsage kunt dragen.

Overigens, als je bij de daggasten hoort, is de kans sowieso al groot dat je een corsage krijgt. Kun je bij de ceremoniemeester navragen.

Gezien die hele blote armen en het feit dat je bij dat pak beter geen ketting kunt dragen zou ik gaan voor lekkere opvallende armbanden. Desnoods een paar naast elkaar. Zo’n effen zwart pak kan dat goed hebben. Zorg wel dat het armbanden zijn die niet voortdurend rinkelen, want dan durf je onderhand niet meer te bewegen in stadhuis en kerk!

Groetekes, Sje


#44

Helemaal leuk!!
Ik zou ook gaan voor een paar opvallende armbanden

Liefs, Anne


#45

Wat altijd super leuk is is een Jumpsuit, heb je in alle modellen en kleuren! zijn echt super gaaf!

Liefs X

Gewijzigd door - Nemo op 23 Jun 2012 10:26:45


#46

kuch die heeft ze al gekocht voor de bruiloft, we zijn nu de rest erbij aan het verzinnen kuch

Groetekes, Sje


#47

kuch Hahahaaa… Volgende week (lees;loon komt binnen) maar weer verder!

Groetjes Manderijn.


#48

Zo zagen wij eruit op de bruiloft …


#49

Mooi gezin hoor! Leuke foto!

Groetekes, Sje


#50

Mooi!!
Ik ben er nog niet over uit of we de kinderen wel mee nemen. Dus daar hoef ik mijn hoofd nog niet over te breken gelukkig!

Groetjes Manderijn.


#51

@mini-boy, wat lijken je kids op je man zeg!!!
Wat een leuk gezin!

Liefs, Melanie



#52

Ja dat zeggen ze allemaal…


#53

http://www.sakestore.nl/dameskleding-online-shoppen/schoenen-laarzen/cognackleurige-pump-met-sleehak-van-tamaris

Sje; Help?? Kan dit? Vanmiddag de juiste maat gepast, in een rode kleur… die wil ik niet, deze stond er, niet in mijn maat maar kan ze online nog wel bestellen!

Groetjes Manderijn.


#54

Hoi Mandarijn,

Sorrie hoor, maar snap jou niet helemaal.
Jij hebt geen verstand van kleren als ik het goed begrijp?
Maar je hebt toch je man of je moeder die je daarmee kan helpen.
Waarom doe je dit via ikkeben?
Ze kunnen je wel tips geven, maar jou familie kan toch beter
zeggen wat er leuk staat.
Of zie ik dit nou verkeerd?

Groetjes lisan.


#55

Dat zie je dan inderdaad verkeerd! Wij zijn dan denk ik van het slag ‘simpele volk’ Ik heb er gewoon echt geen verstand van!
En hoera voor iedereen die wel iemand kent die er wel verstand van heeft, ik ben blij met de digi- meedenkers.

Groetjes Manderijn.


#56

@Manderijn, ja hoor die kleur kan makkelijk bij zo’n zwarte jumpsuit.
Maar dan ben je wel beperkter in wat je er voor kleuren bij combineert. Knalroze bijv. zou ik dan weer niet doen. Turkooise kan nog wel.

Ik zou persoonlijk nog steeds eerst op pad gaan voor wat je nog aan bijv. jasje, vestje, sjaal of wat dan ook bij die jumpsuit gaat dragen en daarna pas de schoenen erbij combineren.

Of het moet zijn dat je die schoenen sowieso nog wel doordraagt en dat je evt. nog andere schoenen bij je outfit koopt als dat nodig zou zijn. Dan kun je deze gewoon bestellen natuurlijk. Ze zijn wel leuk namelijk. Ze zijn elegant en vlot tegelijk. Net als je jumpsuit.

Groetekes, Sje


#57

Ik heb de schoenen inderdaad maar besteld, ze liepen erg lekker, dus het kan (op trouwerijen na) ook wel wat hipper!

Wederom dank…! Zal eens rondsneupen voor de rest!

Groetjes Manderijn.


#58

@ Mandarijn,

Ik bedoel dit niet rot hoor!
Maar als jij naar een kleding zaak zou gaan en
het daar zou vragen, dan kunnen zij jou misschien
daar ook bij helpen.
Je kunt bijv. eerst zelf even rondneuzen en er dan
wat uithalen waarvan jij denkt dat dit leuk is.
Dan vraag je: wat vindt je, past dit leuk bij elkaar?
Dan zal die vrouw jou graag helpen.

Groetjes Lisan.


#59
quote:
Dan vraag je: wat vindt je, past dit leuk bij elkaar? Dan zal die vrouw jou graag helpen.

Dan kan dat wel beter gevraagd worden aan iemand die er ook echt verstand van heeft. Soms zie je op zaterdagen of koopavonden grietjes van 16 in zo’n winkel staan die er niks van snappen en die bij alles zeggen dat het leuk staat.

Bedoel ik niet generaliserend of denigrerend overigens hoor, want er zijn er ook zat die wel modebewust zijn (en er zijn er ook zat van mijn leeftijd die er niks van snappen!), maar ze zijn echt niet allemaal kundig genoeg om goed advies te geven en dan is het alsnog zonde als je met een miskoop thuiskomt.

Groetekes, Sje


#60

ZO vertelde een vriendin van me, die een winkel in liep,en daar stond een vrouw, behoorlijk gezet, met een TE kort truitje aan…en ze vroeg aan de winkeljuf KAN DIT?? Waarom de winkeljuf antwoorde…Ja tuurlijk, staat u heeeeeeel leuk!

Nou sorry hoor, maar een wat gezettere vrouw in een te kort truitje dat kan ECHT NIET!!!
dus nee winkeljuffen hebben niet altijd een goed advies.

Liefs, Melanie