Trouwkleding


#21

Is zwart ook not done? Vond een mooie jumpsuit? Wel zwart…

Groetjes Manderijn.


#22

Ik vind zwart niet not-done. Kan heel stijlvol zijn.

Groetekes, Sje


#23

Wel nog een tip die ik destijds kreeg toen ik de trouwjurk voor mijn eerste huwelijk ging kopen. Die verkoopster in die bruidsmodezaak zei dat het fijn is als de daggasten geen signaalkleuren dragen. Vooral op een groepsfoto kan dat storen.

Mijn toenmalige aanstaande schoonmoeder heeft dat blijkbaar niet opgepikt, want die kwam in een knalrode blazer binnen op onze trouwdag. Grrrrrrr…

Iedereen in stijlvolle niet al te opvallende kleuren en/of prints en zij in een knalrode blazer! En inderdaad, het stoort op de groepsfoto! Maar ja, achteraf stoort de bruidegom ook op de foto, maar dat wist ik toen nog niet. Haha!

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 20 Jun 2012 21:10:03


#24

Ha ha, had je het geweten…

Ik heb m besteld, is het niks gaat ie gewoon terug!

Groetjes Manderijn.


#25

Tja, als je alles vooraf weet!

Voordeel van zo’n donkerblauwe neutrale pump is wel dat hij eigenlijk overal bij kan. (Behalve bij een zwarte jumpsuit! Daar moet je echt zwarte of grijze schoenen bij hebben. Of zilver! Ook feestelijk!)

Groetekes, Sje


#26

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 20 Jun 2012 22:23:27


#27

De bonprix heeft niet écht vriendelijke service als je dingen terug stuurt. Dat kost je hoe dan ook geld, en dat is wel erg jammer.
Morgen komt als het goed is het/de jumpsuit al. Eerst maar eens kijken of dat een goeie basis is

Groetjes Manderijn.


#28

Ben benieuwd! Ik heb er ook wel eens naar gekeken, zo’n jumpsuit… maar geloof toch niet dat ik me daar prettig in zou voelen… Geef mij dus maar gewoon een jurkje :smile

@Sje, pffff vreselijk zo’n schoonmoeder… de mijne had op onze trouwdag een knalgroene blazer! Bléh! Ook zo vreselijk opvallend… en als ik 1 kleur mag noemen die ik NIET mooi vind… dan is het groen!

Kinderen zijn geboren naäpers, ze gedragen zich precies als hun ouders, ondanks alle pogingen ze goede manieren bij te brengen.
(Joh 13:15)


#29

Oh ja, gifgroen is ook erg fijn op je trouwfoto’s! Betaal je dik geld voor een mooie reportage, staat er een of andere wandelende neonreclame op je dure foto’s!

Groetekes, Sje


#30

Haha, wat erg Sje… Wel handige tips voor mij!
De jumpsuit binnen, ben er erg weg van, alleen niet van mijn buik… Haha! nieuw doel voor ogen dus. Ik heb nog 2 maanden te gaan, vanaf nu streng voor mezelf, en uit die kasten met lekkers weg blijven!

Groetjes Manderijn.


#31

Da’s een mooie stok achter de deur dan om speciaal voor die jumpsuit allerlei lekkers aan je voorbij te laten gaan! Nu alleen nog op zoek naar iets bij de jumpsuit: leuk vestje, jasje, etc. En andere schoenen, want die donkerblauwe gaan niet bij dat zwart.

Groetekes, Sje


#32

Ja er moet inderdaad wel wat bij! Want hij heeft een open rug, misschien te koud als het niet vreselijk warm is? Ik zat nog te denken, moet ik deze terug sturen en dan tzt een nieuwe kopen? Of deze houden, en maken dat ik er mooi in pas in augustus? De maat is verder wel prima, alleen wat straks dus
Wel fijn hoor deze digi hulp… Anders kocht ik dus zo die blauwe pumps…

Groetjes Manderijn.


#33

Als je erop gokt om deze terug te sturen en t.z.t. een nieuwe te kopen, dan loop je ook de kans dat-ie niet meer te bestellen is. Dan is ook de uitverkoop voorbij, hangt er alleen maar najaarskleding in de winkels en dan ben je nog verder van huis met je zoektocht.

Hoelang heb je de tijd om deze terug te sturen?

Groetekes, Sje


#34

Dan hou ik 'm
Lukt het voor augustus niet, dan na die tijd wel…!

Groetjes Manderijn.


#35

En sowieso in de uitverkoop gaan shoppen over een week of 2! Zat leuks te vinden!

Groetekes, Sje


#36

Dat ga ik doen… Pumps… Jasje/vestje… Poeh!

Groetjes Manderijn.


#37

Leuke sieraden!
Is het een effen zwarte jumpsuit? Dan mogen het best leuke opvallende sieraden zijn.

Groetekes, Sje


#38

Ja zwart inderdaad. Denk zet hier de link even neer, maar hij staat al niet meer op de site. Is van EDC, mooi zwart met blote rug, halterneck en in dezelfde zwarte kleur een ceintuur!

Groetjes Manderijn.


#39

Zoek eens op google op edc jumpsuit zwart
Staat-ie dan bij de afbeeldingen?

Groetekes, Sje


#40

http://www.wehkamp.nl/damesmode/broeken/jumpsuits/edc-women-jumpsuit/C21_1AE_A1Z_526904/?PRmin=10&PRmax=190&KAPRmin=1000&KAPRmax=19000&F=1,2,19,4,17&PI=1&SM=0

Deze!

Groetjes Manderijn.