Traktatie bij afscheid van de PSZ?

Ik heb al allerlei leuke dingen gevonden op internet maar weet echt niet welke nu de leukste is en ik wil eigenlijk ook iets unieks maken.

Hebben jullie leuke ideetjes?

Ben niet heel crea dus TE moeilijk en TE veel werk ook weer liever niet

Gr, Danielle

Je kunt plasic handschoenen opblazen, met een merkstift “daag” erop schrijven en dan met een lintje iets eraan hangen. Zoals peperkoek, verkrijgbaar bij de H*ema (per stuk verpakt)… Iets met knijpfruit-> ik knijp er tussen uit met een briefje met naam en foto erop…Schepje-> ik wil niet opscheppen, maar ik ga naar…

Zoiets?

Groetjes mama Ja

als je het gewoon makkelijk wil doen; bij de primera hebben ze “snoep taartjes” met spekjes enzo. denk dat ik dat dit jaar maar doe

Bij Seth met zijn verjaardag heb ik een soepstengel gedaan, met een aardbeienveter eraan en aan het eind een snoepvisje. Heel leuk en niet héél erg ongezond
Ik had ze in een doos gezet en deze samen met Seth beplakt met blauw (water) en gekleurde vissen.
Je zou op de doos iets kunnen zetten van: Ik zwem er vandoor o.i.d.

Bij interesse heb ik volgens mij wel een foto op fb
Liefs, Anne

Lilypie Fourth Birthday tickers

Ik heb afgelopen vrijdag traktaties gebracht bij Noah op de Psz… Ik heb bij de A.ctio.n heel simpel allerleisnoepjes gekocht en zakjes met kleine koekjes, en een klein cadeautje en bekertjes… dat allemaal in die bekertjes verdeeld, leuke folie erom heen, en kleine kaartjes met Hiep Hiep Hoera Noah wordt 4jaar, en bedankt voor de leuke tijd! Klaar!! Ieder kind tevreden!

Liefs, Melanie

@mamaja: die schepjes heb ik ook gezien maar WAAR haal je zoveel schepjes?

@ melanie: waar haal je doorzichtig folie vandaan?

Ik zat zelf ook al met die schep in mijn gedachten (hebben ze al meteen een schep als kado, hij verjaard inde zomer dus dat komt goed van pas) en dan nog wat verpakte snoepjes erop leggen en dan met doorzichtig folie in pakken en er een leuk kaartje aanhangen.

Gr, Danielle

Iets met van die zakjes Smoeltjes?
"Ik zal jullie smoeltjes missen!"
Zoiets?

Schepjes…ik denk bij de Action of bij een Xenos of eens googlen.

http://www.kaborij.nl/webwinkel/speelgoed-buitenspeelgoed-in-de-zandbak-schep-planten-27-cm-p-7449.html

http://www.feestensnoep.nl/Webwinkel-Product-5671762/Kleine-schepjes.html?utm_source=beslist&utm_medium=cpc-beslist&utm_campaign=beslist

http://www.koko-speelgoedshop.nl/www.koko-speelgoedshop.nl/PLASTIC-SCHEPJE-TYPE-ZANDSCHEP-KUNSTSTOF-p-16407.html

Doorzichtige folie zeker bij de H*ema.

Succes!

Groetjes mama Ja

Ik lees even mee, Erik neemt eind mei afscheid op het kdv. Ik vind die schepjes met snoepjes echt heel leuk! En van een eerdere traktatie van hem weet ik dat de action doorzichtig folie verkoopt.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Doorzichtig folie hebben ze overal wel. Ligt meestal bij het cadeaupapier.

Groetjes Natasja

Idd bij de Ac.tion… Die hebben ook heel leuk folie met autootjes erop, of prinsessen!Ik heb het in gepakt met folie met autootjes heel leuk zag dat eruit!

Liefs, Melanie

Tim wordt eind juni pas 4, maar leuk om hier alvast wat ideetjes op te doen. Bij ons mag je overigens geen snoep trakteren. Maar goed dat vind ik ook niet erg, er zijn genoeg alternatieven.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Heel eerlijk vind ik het ook niet altijd nodig zoveel snoepjes te trakteren.
Seth krijgt standaard bij elke traktatie een zak met snoep, wat ik niet echt nodig vind en ongezond…
Het kan veel leuker, zoals die schepjes, met bijvoorbeeld 1 snoepje voor het lekker. Ik bedoel 1 of 2 snoepjes kan niet zoveel kwaad (krijgen ze thuis ook), maar echt van die zakken vol is zo overbodig.

Maargoed dat ik mijn mening
Daarom vind ik het ook goed dat er bijvoorbeeld bij Sandra geen snoep getrakteerd mag worden. Dat mag bij Seth op het KDV ook niet, maar op school kijken ze weer niet zo nauw. Alhoewel ze wel altijd maar 1 dingetje mogen opeten en de rest mee naar huis krijgen.

Liefs, Anne

@mamaja; bedankt voor je zoektocht…ik denk dat ik ook ga voor het schepje met snoepjes (niet te veel)…of stoepkrijt erbij.
Ik zal morgen als aaron op de psz is eens gaan kijken bij de action.

Gr, Danielle

Wie heeft het over zakken met snoep? Een paar snoepjes kan toch prima? Hier gelukkig geen verbod daarop. Word altijd een beetje recalcitrant van dat soort verboden

En tegenwoordig heb je puur natuur-snoepjes, dus een alternatief voor al die suikerzooi is er zeker. Kortom: hier worden de schepjes volgeladen met snoep!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Ik reageer voornamelijk uit mijn ervaringen die ik heb op de PSZ bij Seth.
Daar krijgt hij dus echt zakken vol, inclusief mini-marsjes, kitkat enz. en dan vraag ik me af waarom het op die manier moet.
Waarom moeten kinderen altijd verwend worden met snoep? Want zo zie ik een traktatie, het is een feestje, een verwennerij. En inderdaad 1 of 2 snoepjes zie ik ook geen kwaad in, maar zo veel vind ik echt niet nodig.
Het lijkt een beetje alsof iedereen het maar steeds gekker moet maken en er steeds meer in dat zakje moet.

Ik weet niet of hier ook de traditie is om veel snoep te trakteren en daarom wilde ik even de meningen polsen.
Wij hebben met Seth ook snoepjes getrakteerd, maar gewoon 2 en op een leuke manier verpakt; ik heb het idee dat dat de kinderen meer lol geeft dan een zakje vol waar ze zich mee kunnen volstouwen. (En ja, er zit frustratie achter en het is mijn toekomstige werk Maargoed dat merken jullie vast)

Daarom vind ik het idee van schepjes ook heel leuk, daar hebben de kinderen vast veel plezier van.
Liefs, Anne

hier mag het wel, maar wel beperkt, Dus gelukkig worden ze hier niet volgestopt. Ik kan het ook rustig wegnemen en zeggen dat mag je straks of morgen. Een paar maanden geleden zat er een mini snicker in, die heeft hij dus helemaal niet gehad want hij mag van mij nog geen nootjes. Vond ik niet bij nagedacht er zitten tenslotte ook kindjes op die net 2 zijn,

Liefs Michelle

Ik ga ook gewoon voor het schepje en ik weet bij j*amin dat zij bijv, spekjes per stuk verpakt hebben en dan nog een rolletje van iets erbij (ik ga kijken wat ik leuk vind) en dat verpak ik met leuke gekleurde sliertjes en doorzichtig folie en dan ben ik niet te duur uit per kind en ze kunnne nog een tijd plezier hebben met die schep!

Maarre…wat zetten jullie op het kaartje wat je erbij stopt?

Gr, Danielle

ikkewil niet opscheppen hoor! maar ik ben nu 4 en ga weg van hier

enne succes met je zoektocht naar schepjes… dat is nog zo makkelijk niet
spreek uit 3 maal ervaring hahaha

maar ik deed er ipv snoep 2 stoepkrijtjes bij

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

@kimmetje: wat een goed logo zeg!

Zou je niet denken nou bij de action zo richting de zomer dat ze veel schepjes hebben?
Via internet zijn ze 0.55 cent per stuk en kan je in 4 kleuren krijgen heb ik al gezien.

Ik ga het gewoon proberen en lukt het niet…dan heb ik nog 4 maanden de tijd voor iets anders

Gr, danielle