http://www.ikkeben.nl/ShowDetail.asp?NewsId=1434
tries had het ook voor jordy
groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!
“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”
http://www.ikkeben.nl/ShowDetail.asp?NewsId=1434
tries had het ook voor jordy
groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!
“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”
Haha Danielle, ik ben een beetje te topic aan het gebruiken Kan je mij een link sturen van die schepjes via internet?
Thanks Kim, ik zat nog te bedenken wat ik aan de juffen zou geven en die mokken zijn een leuk idee!
Ik snap je hoor Anne, maar die ervaring met zakken snoep heb ik hier niet. Een doosje rozijntjes of een spekkie, maar geen zakken vol. Dat zou ik ook belachelijk vinden en daar zouden de leidsters ook vast iets van zeggen, dat weet ik zeker.
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
@kimmetje: zo is het ook leuk als je er een zakje aanhangt ja.
Ik ga vanmiddag shoppen!
Gr, Danielle
Danielle, mail nog ff dat linkje
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
Bij action heb ik nu (ja was vorig jaar te laat) van die watetspuiten gehaald. Leuk met allerlei kleurtjes… Jurian gaat ook pas voor zomeakantie weg dus dan zomers en goed gebruikbaar… Zoek alleen nog pakkende tekst. iemand idee?
Ik ben bij action geweest maar lossen schepjes hadden ze niet.
Bij zeeman hebben ze wel een setje voor 1.29 geloof ik waar je 3 dingen van kan gebruiken maar ik zoek eerst verder (heb de tijd) waarvan 1 schepje en een harkje enzo.
Ik heb wel iets anders gezien wat ik ook kan doen en dat is voor ieder kind een doosje stoepkrijt (action 0.27 cent) met wat snoep erbij in doorzichtig papier…vinden ze ook altijd leuk om te kladderen en 1 buitje (regen) veegt alles weer weg.
Gr, danielle.
Mriek heb je mijn mail niet ontvangen ik heb het via ikkeben verstuurd naar jou.
Ik zet het hier wel neer als dat mag.
Als het hier niet mag staan dan moet Kim het effe verwijderen aub!
Gr, Danielle
@mini-boy, leuk idee die waterspuitjes.
Misschien kun je zelf handjes maken en dan iets van: ik zwaai jullie gedag, want ik ga naar de basisschool.
Groetjes,
Sandra
@Danielle: ik heb m’n mail vanmorgen gecheckt en nog niet weer. Dus kan goed zijn dat het in m’n inbox zit hoor! Ik zal straks thuis even checken. Thanks!
Groetjes,
M
Hallow,
Ik heb toen nina 3 jaar werd zelf met kaas worstje en komkommer een toverstafje gemaakt op een sate prikker,
Op een halve meloen met foli erom heen, en erop geprikt,
was echt heel leuk! en ook niet eens erg ongezond.
Liefs Xandra
Hmzz andere ideeen graag ik kan in oktober moeilijk met schepjes aankomen
Liefs Michelle
Nou, die sate prikkers had ik ook gezien idd en aan de juf gevraagd "mag Aaron ook trakteren aan tafel of alleen als de kinderen naar huis gaan?’
Blijkt dat zij zelf zoute stengels trakteren aan tafel en jij zelf iets mag geven voor mee naar huis, dus die prikkers vielen hier helaas ook af.
@miramady: bij action hebben ze ook van die klapperhandjes die je op en neer laat gaan weet je wel en die dan tegen elkaar klappen.
Misschien iets voor oktober van “ik zwaai jullie uit”?
Gr, Danielle
Oh ja dat is wel leuk Danielle
Hier word indd ook pas op het einde getrakteerd dus prikker en dingen die je eigenlijk gelijk op moet eten vallen hier ook af.
Liefs Michelle