Tot volgende week! (+ foto's tehuis hongarije!)

Morgenochtend (nadat ik bij de internist ben geweest voor allerlei uitslagen waar ik mega-benieuwd naar ben!! ) vertrekken we dus naar Hongarije.
We rijden de heenweg dus in twee dagen.

Ik dacht: ik zeg jullie nu maar vast even gedag, want ik weet niet of ik vanavond of morgenochtend nog tijd heb (denk het niet).

Jullie hebben in ieder geval lekker weer hier! Ik las dat het 26 graden gaat worden met alleen maar zon, heerlijk!!
Zo is het normaal gesproken dus ook in Hongarije, maar wat ik tot nu toe opinternet en teletekst heb gezien…22 graden en regen (en tijdens een bui dus frisser, staat er dan bij, haha!)
Nou ja, laten we hopen dat het in ieder geval met die regen gauw gedaan is daar!

Tot volgende week!

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 07 Aug 2004 22:09:16

Hele goede reis Bieb.
Hoop dat je daar mooi weer hebt.
Heel veel plezier en succes!

Groetjes Mim

hoi bieb,

Ik wens jullie een hele fijne reis en geef je meid daar maar gauw weer een dikke knuf.
heeeeeel veel plezier en ikke ben benieuwd hoe het was.
Hoop voor jullie alsnog op mooi weer !
Ook de groetjes van Daan & Evianne

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003

fijne reis bieb en denk er goed over na!

groetjes aa vivien en kom ook effe op adem daaro!

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

Hele goede reis toegewenst.

Ik begrijp dat je naar Vivien gaat? Ik zal straks het verhaal van Vivien onderweg nog even lezen.

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Ja, we gaan naar Vivien, maar dat is maar 1 dag, namelijk dinsdag a.s.
De volgende ochtend rijden we naar huis in 1 dag (is de bedoeling).
Of ik daar op adem kom, Kim??? Ehm…nee, ik denk het eerlijk gezegd niet. Maar je weet maar nooit!
We zijn er maar 4 hele dagen en dat is natuurlijk niet veel.
Maar ik heb er ook wel weer zin in hoor! Effe lekker er tussen uit!

Liefs, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 07 Aug 2004 21:13:25

he bieb een hele goed reis en doe voorzichtig tot dan
knuffels marielle

goeie reis

groetjesingrid

Heeft het verhaal van de internist al eens ergens gestaan? Aan je knipogende smiley te zien, verwacht je goede uitslagen?

Heel veel plezier op reis en maak er mooi dagen van met veel plezier van het weer en je zoontje.
Groetjes Bianca moeder van Nicky

http://nickyfaasen.beebiesite.nl/final/home/
Nicky’s home page.

Bianca moeder van Nicky 22-09-2000.

Fijne vakantie!
Wat een onderneming zeg, 2 dagen reizen.
Veel plezier en geniet ervan.

We zijn sinds gisterenavond laat weer terug.
Maar jemig zeg, 51 nieuwe berichten hier! Oei, dat wordt een hoop bij lezen voor me, haha!!!
Ik ga nu ff reageren op de andere berichten en morgen vertel ik ff hoe het geweest is oké? Is nogal een lang verhaal (wanneer niet bij mij )
Maar serieus, ik ben moe nu en ik wil ook nog ff bij lezen. Moet toch een beetje op de hoogte blijven hè?

O ja, Carola:
dat verhaal van de internist staat wel ergens, weet alleen niet meer waar. En dat knipoogje stond er omdat ik zei dat ik zo benieuwd was (dat ben ik vaak, vandaar, hahahaha!!)

wat gezellig dat je er weer bent joh, ben benieuwd hoe het was. We horen het nog wel. Tot strakjes dan…

Welkom terug!!!

Zucht…ik heb geen puf meer voor mijn verhaal…
Heb nogal veel foto’s verkleind vandaag en gemaild etc. etc.
Gewoon een drukke dag en snikheet.
Morgen ben ik alleen met Steef want mijn vriend moet overdag werken, dus ik kijk even of het me dan lukt.
Meestal gaat het nogal lastig met Stephan om me heen omdat hij wil “helpen” haha!

Ik doe mijn best!

Gewijzigd door - Bieb op 07 Aug 2004 21:15:21

Haha!!!
Oké, als ik op al die vragen antwoord moet geven dan zal je het weten ook Dan wordt het een meeeeeegggaaaaaaa lang verhaal hoor! En ik kan het al nooit kort houden…
Maar ik ga mijn best doen.

Liefs, mamma van Stephan

Kimmie!!! THANX!!!
Je was me net een stapje voor!

Knuf, mamma van Stephan

Bij deze link zie je mijn verslag en de foto’s van het kindertehuis waar we zijn geweest afgelopen dinsdag.

Het was super om Vivien weer te zien!
Maar ook erg vervelend om zonder haar weer weg te gaan.

We hebben trouwens erg mooi weer gehad in Hongarije! Ze hadden daar inderdaad een tijdje slechter weer gehad (wat absoluut niet “gebruikelijk” is daar!) maar toen wij daar kwamen was het net weer mooi aan het worden. Zodoende hadden we 30 graden en zon!

De reis is ook goed verlopen. Stephan is absoluut een erg makkelijk kind in de auto. Hij vermaakt zich prima. In het begin zei hij na een paar uurtjes dat we nu wel “klaar waren met de auto” maar toen wij vertelden dat we nog heeeeel lang moesten rijden maar dat we wel onderweg zouden stoppen en eventjes voetballen, was het weer oké.
Kortom: perfect gegaan!
Alleen die terugweg in 1 dag is wel pittig hoor! Pfff…14 uur in de auto…

Nou, ik plaats de link eventjes hieronder.

http://www.ikkeben.nl/showDetail.asp?TypeId=7&NewsId=1190

Ik denk alleen niet dat de foto’s al te zien zijn omdat Kim ze natuurlijk eerst even moet goedkeuren.

Verder laat ik het hier ff bij, want de rest staat al vermeld bij de foto’s !!

Ikke kan het ( nog ) niet zien, dan krijg ik dit :Gevraagde item kan niet worden gevonden.
Of ben ik te snel al dan

Tuurlijk in mijn enthousiasme weer niet gelezen dat het eerst goedgekeurd moet worden.