nee ik denk persoonlijkk ook niet dat het zo dramatisch is qua gedrag.
Kijk Rico bijt niet, krabt niet, slaat echt ZELDEN, gooit ook eigenlijk praktisch nooit met spullen. een giga driftbui heeft hij 2 of 3 keer gehad maar dat vind ik eigenlijk niet noemenswaardig.
het is echt het spugen nu en idd wat michelle zegt ben ik het eigenlijk zelf wel mee eens… ik denk ook dat het pp streken zijn MAAR het valt me idd wel op toen ik ben gaan nadenken over wat jullie zeiden van: kijk is verder…
hij is wat ik al zei tegen Asje, heel erg moe de laatste tijd, hij ligt liever op de bank dan dat hij wat anders doet. behalve als ik hem mee naar buiten krijg. of soms gooit hij over met een strandbal, of tekent wat op zn bord, maar vergeleken bij een tijd terug… is de energie er helemaal af hoor. ik weet dus niet waar dat vandaan komt maar dat zal wel meespelen… dat als ze peuteren en daarbij ook nog moe zijn dat het dan erger wordt.
mijn vriend zegt ook: hij test ons uit want hij WEET dat wij daar boos om worden en dat hij ons daar mee heeft.
@Asje: nog een berichtje aan jouw. we hebben het er net lang over gehad en zijn n.a.v je bericht ook tot de beslissing gekomen het te negeren, want ALS hij spuugt kijkt hij gelijk onze kant uit of we reageren… dit lijkt me dan uit testen en idd hij moet klaarblijkelijk wat kwijt. Bij jullie was het: mits het niet gevaarlijk wordt… hier is de grens; naar andere mensen spugen dan ons. dat kan ik niet negeren dat mag ik ook niet negeren. maar als hij in het rond spuugt negeer ik het, en als ie echt in mijn gezicht spuugt zeg ik er wat van. en krijgt hij daarvoor “straf” ik denk dat we even moeten zoeken naar wat werkt… maar geloof me hier kon ie me echt mee aan en dat mag niet gebeuren dus…