....................!
konijntjes, cavia’s??
In ieder geval, ontzéttend lief hoor!!!
echt waar, Melanie naast me zit ook weg te smelten
Groetjes Mariska,
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

KONIJNTJES natuurlijk!!!
ach, wat schattig!!
ikke wil ze!!
aaach, die lichtbruine astrid. wat lief.
Groetjes Christa, mama van 

dacht ik al
Nee, daar ben ik niet zo goed in, knaagdieren herkennen!!
Maar ze blijven ongelooflijk lief hoor Astrid!!
Groetjes Mariska

maar waarom staat er niks bij? en bij topic ook niks…hmmm verdacht !..dat is de bedoeling dat we het raden?! hehe
ik weet ook niet wat het zijn ze zeggen konijntjes, ik denk …DWERG konijntjes!!
groetjes van Samya ,mama van Alyssa

Oke dames, dan hier de story van die 6 kleine nieuwe bewoners.
We hebben 2 konijnen, 2 dames. Maaaaaarrrrrrrrrr nu had er eentje een maand geleden zulke lange tanden dat deze geknipt moesten worden, dus ik naar de dierenarts en ja hoor ZE bleek daar een Hij. Oepssssssssss. Nou goed, ik me voorgenomen om hem dan maar te laten helpen, maar dus nog even in afwachting van hoe snel die tanden weer gingen groeien want als ik daar steeds voor terug moet heel snel, dan kost dat kapitalen. Mochten die tanden er dus toch uitmoeten dan kon ie meteen geholpen worden. Ahummmmm meneer had vorige week dus alweer lange tanden en dus ik gebeld voor een afspraak voor zowel het tanden trekken, als ook een castratie. Okeeeeeeee vanochtend bracht ik m weg, vanmiddag was ie weer thuis, maar moest binnen blijven ( zitten altijd buiten in een grote ren ). Vond het zielig zo in zijn uppie binnen, dus ik denk vang die ander ook, kunnen ze gezellie weer samen zitten. Pffffffffffff Wij dus die ander proberen te vangen, lukte niet, buurmeisje erbij enzzzzzz. Die riep meteen "Ik zie allemaal plukken haar ", dus ik denk tja zal wel. Waarop ze zegt dat dat een teken kan zijn van een nestje. OOOOOO JEEEEEEEE En ja hoor, na wat gerommel in het hok, kwam een klein bolletje en dus nog eentje en dus nog eentje en dus nog eentje. WHAAAAAAAAAAA wel 6 dus. HIhihihi ze hebben de oogjes al open en lopen wel al goed rond, ik schat ze op 2 weken. Ohhhhhh en ze zijn zooooooooooo leukkkkkkk. Evianne en zelfs Jessin waren erg vertederd, tja wie niet. Ik weet nu al dat ik er 2 gewoon niet weg kan geven en ik hoop dat de buren een ander oogappeltje van ons willen.
- zucht * toch wel erg mooi en lief he, ik kan er uuuuuuuren naar kijken. We hebben ze allemaal maar lekker binnen gezet, wel in de gang want onze boerenfox zou er wel lekker een paté-tje/saté-tje van lusten.Zo blijven ze ook een beetje lekker rustig, zonder rondrennende kids en zo. Zal morgen nog een leuke foto proberen te maken waar ze alle 6 op staan.

Ohhh , dus ze waren er gewoon al en je had niks door !!!
ja, kan gebeuren!! maar het is echt heel lief!!
ik wacht met smart op de foto!! (als ie lukt)
Groetjes Mariska

hahaha dus t vrouwtje bleek een mannetje te zijn???
Wel leuk hoor die jonge konijnen!!!
Groet, El
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

Wel maf dat ik er op de dag van de castratie ( zelfs na de operatie ) pas achterkom dat de jonkies er al zijn. Whahahaha ik ga morgen die dierenarts opbellen, wat zal ie lachen als ie hoord dat meneer de daad al gepleegd had… Ze hebben in de ren een groot hok, met daarin een nachthok gedeeltje. Daar kijk je niet effe snel in verder. Daarbij hebben ze een dikke wintervacht en was ons geen dikke buik opgevallen. Dus vandaar dat we er niks van wisten.

hihi, leuk verhaal! ja ik wil ze alle zes zien hoor! zo schattig!
groetjes van Samya ,mama van Alyssa

Proest
Erg leuk dat je er zo achter bent gekomen, meneer konijn zal wel een vermoeden hebben gehad dat het einde van zijn mannelijkheid naderde en nog snel even voor nageslacht hebben gezorgd…
Pijnlijk onderwerp voor mannen trouwens
Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)

en Fajah (17-11-2004)

Wat schattig zeg.
En je bent niet de enige hoor!
Eerder bij mij thuis hetzelfde. Liepen ook altijd samen in 1 hok en op een gegeven moment vond mijn vader dat zwe zich niet als 2 vrouwtjes gedroegen. Wij snapten niet wat hij bedoelde maar een poosje later hadden we 2 jonkies.
Wel erg schattig en we zijn benieuwd naar de foto met alle 6 erop!
Tessie

Oh geweldig verhaal!!!
En natuurlijk gefeliciteerd met de kleintjes!!!
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
.