....................!

Die anderen kreeg ik nu (nog) niet te pakken, komt vast nog wel. Het zijn allemaal vosse konijntjes en ik denk dat de witte ( heeeeeeel licht grijs erdoor ) en de beige ( lichter dan deze en dan met grijze oortjes ) hier gaan blijven. Hopenlijk mag de bruine van hierboven naar me buren.

Gewijzigd door - Assie op 08 Feb 2006 15:08:30

oooo Assie, ze zijn echt leuk!!
Wat lieffff!!!

Groet, El
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

Oh…smelt wat lief!!!
en zo piepklein

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Ooohh!! wat ongelooflijk lief!!

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

quote:
. Hopenlijk mag de bruine van hierboven naar me buren.

aaaach,’’ mijn" lichtbruine" !!!
wat is hij lieffff!!!

Groetjes Christa, mama van

Je mag hem wel hebben hoor , mits je er natuurlijk goed voor zorgt en ie niet in de pan beland whahahaha.
elde mijn oma op, vertelde ik het haar, zegt ze "wat moet je er allemaal mee, Die kregen bij mij een dreun en dan in de pan ". Ahummmm nou hier zekersss niet hoor.

oo, wat leuk.
we hadden het er toevallig een paar weken geleden over om een konijntje te nemen.
enne…wij zijn stapelgek met dieren.
en alle beestjes die bij ons komen gaan ook de deur niet meer
uit.
ik zal het er even met mel over hebben. dan mail ik je oke?

Groetjes Christa, mama van

ach gossie wat een lieverdjes
en ook zo mooi verhaal je laat hetmannetje helpen zodat je geen kleintjes krijgt en zie nu de foto`s
Prachtig hoor

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

ach gossie wat een lieverdjes
en ook zo mooi verhaal je laat hetmannetje helpen zodat je geen kleintjes krijgt en zie nu de foto`s
Prachtig hoor

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

o assie wat lief die kleine vos konijntjes .en wat komisch .ja konijnen zijn slim hihihihiiih ik heb zelf thuis vroeger ook altijd konijnen gehad hangoor .en eendje heeft ook jongkies gehad leuke hoor ,ga je ze allemaal zelf houden.

groetjes marielle mama van
10-10-01

quote:
Je mag hem wel hebben hoor , mits je er natuurlijk goed voor zorgt en ie niet in de pan beland whahahaha.

och arme dat beestje!! hehe nee ik denk wel dat niemand zo een lief beestje pijn doet hoor!

groetjes van Samya ,mama van Alyssa

Pappa is dus overleden helaas vanochtend. Dus nu zijn we extra blij met dit nestje. Vind het toch wel erg eigenlijk want normaal heb ik het nie zo bijzonder met konijnen, behalve dat ze er lief uitzien en zo, maar Babylon was wel bijzonder, een konijn met karakter hahahahahaha. Baal ook wel van al die kosten afgelopen week die dus nu vergeefs blijken, kijk als zo`n beestje het dan nog red vind ik het iets anders.

He Assie, had net ook al op je andere topic gereageerd.
Erg zielig hoor!! Wij hebben ook een lief (mannetjes) konijn, en die is ook lief voor de kinderen en als ie dood zou gaan gaat me dat ook aan het hart hoor.
Kan het niet zijn dat er wat mis is gegaan bij de dierenarts?
Onze hond is een tijdje geleden ook doodgegaan door de schuld vd veearts en die operatie hoefden we dus ook niet te betalen.
In ieder geval sterkte!!

Groet, Ellen
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

De operatie was prima verlopen, geen bijzonderheden. De wonden zagen er mooi uit ook, maar hij heeft door de operatie een wat verlaagde weerstand en is daardoor verkouden geworden. Hij at en dronk niet en dat eten is bij konijnen erg belangrijk blijkbaar ivm bacterien in hun spijsvertering. 24u niet eten kan meteen dodelijk zijn. De sonde en water die ie van me kreeg, slikte ie niet af, dus inderdaad dan lang niet gegeten en dat is nu waarschijnlijk de oorzaak.
De kosten van de 2 extra consulten hoefde ik niet te betalen omdat die als nasleep van de operatie gezien worden. De extra medicijnen moesten wel.