Toch maar effe naar de dokter

We zijn met Evianne toch maar om 16.30u naar de dokter gegaan. Ik was er toch niet gerust op dat ze vanaf maandag zo op en af koorts had. Daarbij is ze wel eens ziek, maar niet zoals ze nu is. De dokter kon zo niks vinden en morgenochtend moeten we effe urine inleveren van dr om te kijken of het geen urineweg-infectie is dan, daar krijgen we dan al voor de middag waarschijnlijk de uitslag van. Ze was wel erg dapper zo voor het eerst bij de dokter, ze deed alles netjes zoals hij dat vroeg.
Ik vind het zo sneu dat ze ziek is met deze paar ( haast zeldzame ) mooie dagen.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Groot gelijk hoor, dat jullie toch even gegaan zijn!
Ben benieuwd of ze idd misschien een urineweg infectie heeft.
Zou wel een hoop verklaren en je kan er dan tenminste wat aan doen…
Maar is ze echt heel ziek dan, omdat je dat zo zei over die paar mooie dagen enzo? Ik had begrepen uit de andere topic dat ze nog wel lekker speelt enzo.
Nou ja, in ieder geval heel veel sterkte en een knuf voor jullie lieve meiske!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Het gaat echt op en af. Het ene moment speelt ze heerlijk en het andere moment is ze erg huilerig ( niks voor haar ) en hangerig. En nu met die mooie dagen wil ik haar met die koorts niet in het water laten spelen vandaar dat ik het over die paar mooie dagen had.

Ja inderdaad, vooral als je niet weet wat ze nou precies heeft is in het water spelen niet echt lekker denk ik.
Zou ik ook niet doen.
Nou, ik hoop dat jullie morgen snel de uitslag weten!
Wat moet je doen als ze geen urineweg infectie blijkt te hebben eigenlijk? Mag je dan weer terug naar de huisarts ofzo?

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Oh ja sneu zeg, hopelijk is het niks langdurigs, net nu het weer ff wat mooier is buiten, hoewel echt zwemweer vind ik het (nog) niet

Dikke knuf van Milan misschien helpt ie een beetje!

Beterschap!

Groetjes Nathalie & Co

De urine word door de huisarts zelf nagekeken op een infectie dus das dan wel lekker makkelijk.

jeetje arme evianne

nou hoop natuurlijk dat hij niks vind,maarja dan weet je nog niet waarom ze steeds koorts heb en dan weer vrolijk speelt…

als de ha niks kan vinden vraag of je dan ook urine naar een lab mag laten brengen,hun kunnen weer mer zien dan bij de ha…hebben we toen met kaitlyn ook gedaan

nou evianne heel veel beterschap en snel beter wprden hoor,kan je nog lekker spellen en badderen met dit mooie weer

hoe gaat het nu met evianne ???

groetjes marielle mama van tanja

Och wat sneu zeg
Word het weer een keer lekker weer is jullie meisje ziek
Hoop dat ze snel weer beter is
Beterschap

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

pffffffff met veel pijn en moeite en het beloven van de hemel en de sterren, heb ik dan toch wat urine van dr kunnen verzamelen. Tja want het potje word natuurlijk helemaal uitgesteld en aan de kant geschoven als je ziek bent. Hopelijk horen we nu gauw iets.

Goed zo Evianne!! Hartstikke grote meid ben jij zeg!

En Astrid, waren haar oortjes enzo wel in orde? Niks aan te zien?
Stephan had op die leeftijd trouwens elke 6 a 8 weken ongeveer koorts.
Een dag, hooguit 2 dagen (en dan 40 graden) en dan was het weer foetsie.
Eigenlijk hebben we nooit een verklaring gekregen hoe dat nou kon…(??)
Moest er opeens ff aan denken, hoewel dit natuurlijk niks te maken heeft met Evianne.

Ik hoop dat je gauw de uitslag hebt!

Een dag koorts maak ik me ook niet zo druk om, maar dit is vanaf maandag. D`r oortjes, keel, neus en longen zijn nagekeken en daar was niks gevonden ( behalve snotneus, maar daar hebben ze normaal geen koorts van ).
Maak me misschien beetje sneller ongerust aangezien de ziekte van mijn broertje toendertijd begon als een griepje en toen het ernstig werd het al te laat bleek te zijn ( al probeer ik dat niet te vergelijken denk ik toch dat het stiekum in mijn achterhoofd zit ).
Maar goed, de uitslag zou tussen 11.00u en 12.00u doorgebeld worden.

Ik kan me heel erg goed voorstellen dat je daar dan toch “onbewust” aan denkt hoor!
Maar inderdaad die gedachte wel proberen aan de kant te zetten, want dan maak je je zeer waarschijnlijk zorgen "voor niets"
Maar nogmaals, ik snap je wel, is denk ik heel logisch.

Maar ze heeft nu dus voor de 4e dag koorts? Hoe hoog heeft ze het dan? (gewoon benieuwd, sorry)
Nou, het is bijna 11 uur, ik hoop dat je gauw gerustgesteld wordt.

En?? Inmiddels heb je de uitlag denk ik?

Ik heb iets gemist geloof ik, wat was er met je broertje? Hopelijk raak ik nu niet al te zere plekken…

Beterschap voor je meissie!

Groetjes Nathalie & Co

En??? Weet je al wat?

kwam ook al ff neuzen of er wat bekend was

hoi
heb je akl n ieuws over evianne??

liefs jessica

Geen urineweg infectie. We moeten nog 1 dag afwachten en anders morgen meteen nog terug komen en wordt ze helemaal nagekeken.

Mijn broertje ( dat wist hier zowat niemand geloof ik hoor )Is toen ik een jaar of 14 was overleden met net 4 jaar. Hij werd gewoon ziek net een griepje, maar de koorts was niet naar beneden te krijgen, ging erg snel. Tegen de tijd dat ze een vermoeden hadden van een oor en keelontsteking en het ook kritisch werd ( ging echt binnen een paar uurtjes maar )werd er een kweek gemaakt. Maar een kweek moet 24 staan voor onderzoek en dat bleek dus te lang want binnen enkele uren overleed hij. De ziekte van Limier of zoiets. Komt haast nooit voor en voor een ha moeilijk te ontdekken zo snel.

nou gelukkig heeft ze dat niet,maarja wat is het dan he

nou hoop eigenlijk stiekum dat ze geen koorts meer krijgt jeetje,maar als ze wel krijgt wat voor onderzoeken krijgt ze dan???

van je broertje heb ik uit eerder verhaal wel eens begrepen,dat hij helaas is overleden,maar niet waardoor…ja dan zit de schrik er ff goed ik als evienna ook dan zo koorts krijgt en je weet iet wat…

nou we gaan duimen dat ze koorts vrij blijft,en astrid kop op he

In ieder geval pakt de paracetamol wel steeds, dat was bij mijn broertje nl niet en mijn broertje was pinnen een paar uurtjes overleden. Het is ook niet zo dat ik bij koorts of zo meteen angstig ben, maar na 4 dagen ben ik wel wat voorzichtig hoor ( wie niet eigenlijk )> wat ik er wel van heb is dat ik liever heb dat als ze koorts hebben ze bij mij in bed slapen. Evianne slaapt dan veel beter en ik ben er bij.
Na vannacht heeft ze geen paracetamol meer gehad en ze heeft nog geen koorts( ruikt ook niet meer zo uit dr mondje overigens ), hopelijk blijft dat nu dan ook zo. Ze heeft volgens mij wel keelpijn alhoewel de dokter gisteren er niks aan zag.