Mijn vriendin gaat trouwen as vrijdag dus ben ik op zoek naar iets leuks voor ze. Wilde eerst duiven bestellen om los te laten hahaha maar me vriendin is panisch voor zowat alle dieren dus das geen goed plan. Met alleen het eventueel open doen van het deurtje voor die beesten maak ik dr al zeker niet blij. Nu wilde ik een leuke mand met verwen dingetjes maken. Een super goed wijntje ( zijn immers ook kenners ) kaarsjes, zeepjes, olie enz enz en dit aankleden met een mooie tros ballonnen. Ziet zo super uit. Nou nou wat een gedoe om aan die krengen te komen. Kan ze wel bestellen, maar das best duur vind ik en dan zijn ze al 1 a 2 dagen onderweg en heliumballonnen houden zich maar beperkt.
Dit is wat ik bedoel
Ietsje royaler nog. Nu zit er zon bedrijfje wel in de stad zo
n 20 km verderop, maar die nemen de telefoon niet op grrrrr. Heb ze maar gemaild aangezien op hun site niet staat aangegeven dat ze op vakantie zijn of zo, bestellingen kunnen blijkbaar ook gewoon gedaan worden.
Hoop dat het me lukt, ben er al 2 dagen voor aan het surfen. Kan wel helium en ballonnen bestellen, maar das dan voor zo`n 30 balonnen ( waait me kado dadelijk ook nog weg ) en kost me ook nog zowat 50 euro ( das beetje te gek )
Misschien weet iemand nog iets slims ?