Verder zijn al de ideetjes wel genoemd denk ik…
Groetjes Nathalie & Co
En? Heb je gebeld met dat ene waar het gisterenavond te laat voor was?
Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya
Jazeker, HEBBES. whahahaha ben er zo blij mee als een kind. 15 min rijden naar Roermond. Jahoeiiiiiiii ken me plan toch doorgaan, vind het ook super dat ik ze gevonden heb. Als Jessin nu volgend jaar gedoopt wordt of zo dan zet ik buiten op de tafels lekker balonnen, ben er dol op whahahaha. Kost 0,83 ct per stuk dus daar hoef ik het niet voor te laten, alleen kijk ik nog even of ik zilvern ballonnen kan krijgen want die hadden ze zelf niet en kon ook niet meer voor vrijdag besteld worden. Maar mocht ze wel meenemen als ik er zelf aan kon komen nog. Ikke is blij blij blij.
Nou komt mooi uit dat het gelukt is hoor want ik heb niks briljants meer gedroomd en ook vanochtend onder de douche is het me niet gelukt om iets creatiefs te brainstormen!
Laat je nog even een foto van het resultaat zien eind van de week? Ben wel benieuwd hoor!
Groetekes, Sje
Hey, goed zeg dat het je gelukt is!!
Ook ikke is trouwens nieuwsgierig naar het eindresultaat, maar je maakt vast wel een foto
Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya
Ja ik ook.
Wel een foto maken!
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
Nou, fijn dat het gelukt is.
Ik ben natuurlijk ook benieuwd naar de foto
Toevallig dat ik het een tijdje geleden op een braderie had nagevraagd voor de verjaardag van mijn vader.
Die vertelde dat er best op veel plaatsen een helium vulpunt is.
Schijnt nog al duur te zijn om aan te schaffen zo’n “tank” helium.
Groetjes Mim
O jaaa een foto had ik beloofd, gemaakt en niet geplaatst nog. Hmmm zal ik vanavond effe doen denk ik. Ik ga nu weer eerst effe vanalles hier in huis uitspoken.
Zoals beloofd, alleen een dagje later aangezien ik met Daan naar de eerste hulp was gisteren avond.
Groetjes Asje
Echt heel leuk geworden Astrid! Heb je goed gedaan!
En wat vond het bruidspaar ervan?
Mooi bruidspaar trouwens?
Groetekes, Sje
Ja een super mooi bruidspaar, mijn vriendin was in het groen. Hahahaha wist ik al, maar het stond dr prachtig.
Groetjes Asje
Gewijzigd door - Asje op 09 Aug 2006 16:16:16
Gewijzigd door - Asje op 09 Aug 2006 16:17:30
Oh dat is weer eens wat anders een groene bruid! Geen wonder dat jij gewoon in het wit naar de bruiloft kon! Hihi!
Een vriendin van mijn zus is in het ijsblauw getrouwd. Zij is zelf wat indo-getint, dus dat stond blijkbaar ook heel erg mooi.
Ik vind het lef hoor als mensen in een andere kleur trouwen. Wat dat betreft ben ik tot twee keer toe erg conservatief en traditioneel geweest. Hihi!
Groetekes, Sje
Ziet er leuk uit hoor, maar dat mag ook wel na al die moeite!
Ik geef wel door wanneer ik ga trouwen
Groetjes Maaike
" border=0>
" border=0>
hallo
asje mag ik vragen waar jij die ballonnen in roermond hebt laten vullen voor 0,83 cent want ik wil namelijk ookeen aantal balonnen vullen met helium alleen weet niet waar
Ik heb je gemaild, ik weet niet waar je vandaan komt maar in de speelgoedwinkel in Roggel vult men ze ook dacht ik. Verder hebben veel feest/verhuur bedrijven dit.
Laat je nog even weten als het gelukt is ?
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!